Is er een verschil tussen puber en volwassenen verliefdheid om het zo maar eens uit te drukken?
Ik heb al wat vriendinnen gehad, en daar ging het goed mee, en ik was echt verliefd...
DACHT IK
Wat ik nu meemaak heb ik nog nooit meegemaakt, k ben helemaal gek op haar en denk aan niets anders...
toen was ik zo gek op 1 jongen, maar hij niet op mij...(naja, je kunt nie alles hebben he;)) maar nog steeds, als ik hem zie, of alleen al aan zun naam denk, gaat er een kriebel vanuit mijn onderbuik, helemaal naar boven...
en dit ondanks dat ik weet dat hij helemaal geen goed persoon is... hij jat, is pyromaan enz.
mijn vriend van nu, is echt super lief, aardig, gedraagt zich redelijk, ziet er goed uit , de perfecte vriend
!!!
ben helemaal verliefd, maar nu is het niet alleen het gevoel, maar ook de weet dat hij lief is en mij lief vind...
(we zijn nog in het begin he alles is nu nog lief
)
ik denk dat als je ouder wordt je niet alleen verliefd word op uiterlijk en gedrag, maar ook op de diepere persoon...
je ontwikkeld je steeds meer als een individueel persoon en je loopt niet meer met de groep mee, je hebt een 'eigen' stijl van kleden, praten, gedrag, normen en waarden...
en als je ouder bent, is da veel belangrijker, dan alleen het uiterlijk en het gedrag 'op-dat-moment'...
jah er is dus een verschil
toen ik 16 was, was ik zoooo verliefd, niet kunnen eten enzo.
dat heb ik nu niet meer zo erg,
als ik aan dr denk voel ik me goed, als dr foto voorbij komt op mn schreensaver, of een sms van haar, voel ik me zo goed, tja niet uit te leggen denk ik....
greetzz JP
quote:Ben nu 25 en heb het nu ook te pakken! raar gevoel weer, was alweer een tijdje geleden.
Op donderdag 20 maart 2003 00:10 schreef johnplayer het volgende:
Ik denk wel dat het met leeftijd te maken heeft!!toen ik 16 was, was ik zoooo verliefd, niet kunnen eten enzo.
dat heb ik nu niet meer zo erg,
als ik aan dr denk voel ik me goed, als dr foto voorbij komt op mn schreensaver, of een sms van haar, voel ik me zo goed, tja niet uit te leggen denk ik....
greetzz JP
Voel me net een jongetje van 16 die voor 't eerst echt verliefd is. Wel een lekker gevoel btw.
Een knallende verliefdheid uit zich in een soort verzengend gevoel en het gevoel alles voor iemand te willen doen.
quote:Vast. En dan is er ook nog eens een verschil per persoon.
Op woensdag 19 maart 2003 21:33 schreef lloyd het volgende:
Hoe uit verliefdheid bij jullie zich? Ik ben nu eenmaal op de leeftijd dat ik geen extreme spanning, vlinders, rooie kop, moodswings etc meer heb. Ik wil vooral bij haar zijn, ik maak me zorgen als ik een tijdje niks van haar hoor en ik zet een big smile op als ik zomaar een lief emailtje van haar ontvang. Toen ik 15 was voelde verliefdheid heel anders, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik.Is er een verschil tussen puber en volwassenen verliefdheid om het zo maar eens uit te drukken?
quote:heb nog steeds wel last van zenuwen, vlinders en nergens anders aan kunnen denken.
Hoe uit verliefdheid bij jullie zich? Ik ben nu eenmaal op de leeftijd dat ik geen extreme spanning, vlinders, rooie kop, moodswings etc meer heb. Ik wil vooral bij haar zijn, ik maak me zorgen als ik een tijdje niks van haar hoor en ik zet een big smile op als ik zomaar een lief emailtje van haar ontvang. Toen ik 15 was voelde verliefdheid heel anders, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik.Is er een verschil tussen puber en volwassenen verliefdheid om het zo maar eens uit te drukken?
denk het wel, bij pubers is verliefdheid vluchtiger dan volwassen. Pubers worden het ook eerder (meer hormonen) en het is ook eerder over.
quote:My point exactly
Op woensdag 19 maart 2003 21:42 schreef Argento het volgende:
Er is geen enkel verschil tussen volwassenenverliefdheid en puberverliefdheid. Beter gezegd, volwassenen worden op slag weer puber als ze verliefd zijn. Nooit opgevallen?
quote:'Vroeger' ging je na schooltijd langs 'zijn' huis fietsen, kijken of hij thuis was (verder deed je daar niks mee natuurlijk).
....Is er een verschil tussen puber en volwassenen verliefdheid om het zo maar eens uit te drukken?
Ik denk dat het GEVOEL van verliefd van toen en nu nog best hetzelfde is. Alleen hoe je er mee omgaat, dát verschilt meer denk ik qua toen en nu!
P.S. En ja een hele hoge telefoon rekening, echt hoog!!!
[edit]Er is dus wel verschil [/edit]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |