abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9243248
Hoe uit verliefdheid bij jullie zich? Ik ben nu eenmaal op de leeftijd dat ik geen extreme spanning, vlinders, rooie kop, moodswings etc meer heb. Ik wil vooral bij haar zijn, ik maak me zorgen als ik een tijdje niks van haar hoor en ik zet een big smile op als ik zomaar een lief emailtje van haar ontvang. Toen ik 15 was voelde verliefdheid heel anders, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik.

Is er een verschil tussen puber en volwassenen verliefdheid om het zo maar eens uit te drukken?

pi_9243379
Dan ben ik een bundle of nerves
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:40:40 #3
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_9243449
Is denk ik wel iets verschil in naarmate je ouder wordt..
Maar ik kan t iig nog steeds wel van de daken schreeuwen hoe lief, mooi, grappig etc ze wel niet is
Daarnaast nog steeds elke seconde samen willen zijn, zorgen maken etc. Denk eigenlijk dat verliefdheid op jongere leeftijd veel meer te maken had met uiterlijk. Terwijl ik het nu eigenlijk meer ervaar als iets wat voornamelijk door haar doen en laten komt, die kleine dingetjes die je dag soms ZÒ kunnen maken..
Ja.. Het is wel anders denk ik..
pi_9243504
Er is geen enkel verschil tussen volwassenenverliefdheid en puberverliefdheid. Beter gezegd, volwassenen worden op slag weer puber als ze verliefd zijn. Nooit opgevallen?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 19 maart 2003 @ 23:19:01 #5
33503 bint
kroegtijger en zuiphaas
pi_9246491
Ik ben nog nooit zo verliefd geweest als nu.

Ik heb al wat vriendinnen gehad, en daar ging het goed mee, en ik was echt verliefd...
DACHT IK

Wat ik nu meemaak heb ik nog nooit meegemaakt, k ben helemaal gek op haar en denk aan niets anders...

zuipen & kruipen, stappen en tappen
pi_9246758
ben ook helemaal verliefd..... ff voor de duidelijkheid...
maar di's wel anders dan van bv drie jaar geleden

toen was ik zo gek op 1 jongen, maar hij niet op mij...(naja, je kunt nie alles hebben he;)) maar nog steeds, als ik hem zie, of alleen al aan zun naam denk, gaat er een kriebel vanuit mijn onderbuik, helemaal naar boven...
en dit ondanks dat ik weet dat hij helemaal geen goed persoon is... hij jat, is pyromaan enz.

mijn vriend van nu, is echt super lief, aardig, gedraagt zich redelijk, ziet er goed uit , de perfecte vriend !!!
ben helemaal verliefd, maar nu is het niet alleen het gevoel, maar ook de weet dat hij lief is en mij lief vind...
(we zijn nog in het begin he alles is nu nog lief )

ik denk dat als je ouder wordt je niet alleen verliefd word op uiterlijk en gedrag, maar ook op de diepere persoon...
je ontwikkeld je steeds meer als een individueel persoon en je loopt niet meer met de groep mee, je hebt een 'eigen' stijl van kleden, praten, gedrag, normen en waarden...

en als je ouder bent, is da veel belangrijker, dan alleen het uiterlijk en het gedrag 'op-dat-moment'...

jah er is dus een verschil

donderdag 20 maart 2003 @ 00:10:23 #7
46231 johnplayer
Succes is een keuze, mijn keuz
pi_9247914
Ik denk wel dat het met leeftijd te maken heeft!!

toen ik 16 was, was ik zoooo verliefd, niet kunnen eten enzo.

dat heb ik nu niet meer zo erg,

als ik aan dr denk voel ik me goed, als dr foto voorbij komt op mn schreensaver, of een sms van haar, voel ik me zo goed, tja niet uit te leggen denk ik....

greetzz JP

Poêle cancerique de putin mourante.
"Ja , dan ben je inderdaad een slet!"
pi_9252787
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:10 schreef johnplayer het volgende:
Ik denk wel dat het met leeftijd te maken heeft!!

toen ik 16 was, was ik zoooo verliefd, niet kunnen eten enzo.

dat heb ik nu niet meer zo erg,

als ik aan dr denk voel ik me goed, als dr foto voorbij komt op mn schreensaver, of een sms van haar, voel ik me zo goed, tja niet uit te leggen denk ik....

greetzz JP

Ben nu 25 en heb het nu ook te pakken! raar gevoel weer, was alweer een tijdje geleden.

Voel me net een jongetje van 16 die voor 't eerst echt verliefd is. Wel een lekker gevoel btw.

ja, dat doen we dus niet!
pi_9253559
Het verschilt. Een lichte verliefdheid uit zich bij mij vaak in vrolijkheid, zin in leuke dingen etc.

Een knallende verliefdheid uit zich in een soort verzengend gevoel en het gevoel alles voor iemand te willen doen.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9254044
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:33 schreef lloyd het volgende:
Hoe uit verliefdheid bij jullie zich? Ik ben nu eenmaal op de leeftijd dat ik geen extreme spanning, vlinders, rooie kop, moodswings etc meer heb. Ik wil vooral bij haar zijn, ik maak me zorgen als ik een tijdje niks van haar hoor en ik zet een big smile op als ik zomaar een lief emailtje van haar ontvang. Toen ik 15 was voelde verliefdheid heel anders, maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben denk ik.

Is er een verschil tussen puber en volwassenen verliefdheid om het zo maar eens uit te drukken?

Vast. En dan is er ook nog eens een verschil per persoon.
salva cum reverentia
pi_9254105
Het heeft ook te maken met wat je in het verleden meegemaakt hebt denk ik. Als je op de een of andere manier op je bek bent gegaan wor je vanzelf voorzichtiger en misschien lijkt het dan net of je minder heftig verliefd bent. Je houdt zegmaar wat reserves.
Du fragst mich, was soll ich tun? Und ich sage: Lebe wild und gefaehrlich, Artur.
pi_9254159
quote:

heb nog steeds wel last van zenuwen, vlinders en nergens anders aan kunnen denken.
Ik ben 3 jaar ENORM verliefd geweest tot o het ziekelijke af! Maar nu niet meer, en de laatste keer is ook al wel een tijdje geleden!

denk het wel, bij pubers is verliefdheid vluchtiger dan volwassen. Pubers worden het ook eerder (meer hormonen) en het is ook eerder over.

Danmark... more usefull every day!
pi_9254168
Maakt voor mij geen verschil met vroeger, kan nog steeds even hevig verliefd zijn gelukkig
Jusqu'ici tout va bien...
  donderdag 20 maart 2003 @ 11:00:29 #14
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_9254178
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:42 schreef Argento het volgende:
Er is geen enkel verschil tussen volwassenenverliefdheid en puberverliefdheid. Beter gezegd, volwassenen worden op slag weer puber als ze verliefd zijn. Nooit opgevallen?
My point exactly
[......]
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:18:57 #15
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_9257085
Ik denk dat er verschil zit in enkelzijdige verliefdheid en wederzijdse verliefdheid.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:25:05 #16
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9257221
quote:
....

'Vroeger' ging je na schooltijd langs 'zijn' huis fietsen, kijken of hij thuis was (verder deed je daar niks mee natuurlijk).
Nu op mijn 29e zou ik dat niet meer doen

Ik denk dat het GEVOEL van verliefd van toen en nu nog best hetzelfde is. Alleen hoe je er mee omgaat, dát verschilt meer denk ik qua toen en nu!

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  † In Memoriam † donderdag 20 maart 2003 @ 14:25:17 #17
47213 ArmaniMania
pi_9258821
Liefde is een gevoel en hoe ouder je wordt,verandert ook je gevoel. Dus verliefdheid verandert ook naarmate je ouder wordt
  donderdag 20 maart 2003 @ 16:18:17 #18
27362 ballou
strakke lijnen !!!
pi_9261724
Ik denk dat er inderdaad verschil zit in verliefdheid maar dat heeft niets te maken met leeftijd. Op dit moment is het zo heftig bij mij dat ik echt zoiets heb van houd eens op met dat puber gedrag. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. In het begin gewoon echt een paar dagen niet kunnen eten enzo. Nu is het veel bij haar willen zijn, wat soms niet kan En bezorgt zijn als ik lang niets van haar hoor, of een kort berichtje krijg. erg gewoon zielig zeg maar!! Maar wel erg leuk eigenlijk en zou het voor geen goud willen missen.

P.S. En ja een hele hoge telefoon rekening, echt hoog!!!

Ballou de beer
pi_9262077
ik voel me elke x anders als ik verliefd ben....maar wel kriebels in me buik...rood worden en veel lachen...
en ja verder kan ik t eigenlijk niet echt uitleggen ofzo
  donderdag 20 maart 2003 @ 20:18:55 #20
31186 0_o
See my shadow changing
pi_9267040
Nee, ik denk niet dat er verschil is. In tegendeel: denk dat je het alleen maar erger meemaakt naarmate je ouder wordt.
Dat is mijn ervaring. Van de spaarzame keren dat ik verliefd ben geweest, steekt mijn huidige verliefdheid er toch met kop en schouders boven uit
Misschien is het ook omdat het serieuzer wordt en dat er meer zekerheid is in een 'volwassen' relatie dan in een puberale relatie.

[edit]Er is dus wel verschil [/edit]

You're lying to your self again, suicidal imbecile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')