Anyway, leuke meid .... totdat d'r mobiel begint te loeien
Zo zag ie eruit, tenminste ongeveer, het was een heel oud model van Motorola, je kunt je er een hernia aan tillen ....
En ze had dat ding echt keihard staan, ik schaamde me bijna voor die meid. Zo zonde van zo'n leuke meid
quote:besides the point
Op woensdag 19 maart 2003 21:05 schreef Ablaze het volgende:
jij hoeft er toch niet mee te bellen?
quote:Jah en als ze zich nu kleed als een of andre boerentrien, das tochn ook een afknapper?
Op woensdag 19 maart 2003 21:05 schreef Progressor het volgende:
Een nieuwe telefoon is iets wat je met geld kun je kopen, een lekkere meid niet.sukkel
Je bent wel statusgevoelig geloof ik. Mij maakt dat dus echt geen ruk uit hoor, wat voor soort mobiel iemand heeft. Al is het model koelkast. Moet ze toch zelf weten? Misschien vindt ze het wel helemaal niet nodig om met die idioterie mee te doen om elk half jaar een nieuw mobieltje te hebben.
quote:Maar ik rook niet
Op woensdag 19 maart 2003 21:08 schreef Haanibal het volgende:
wat ben jij een zielige jongen!!
quote:Ik ken genoeg mensen die het geluk niet hebben om uit een goede omgeving qua geld en mogelijkheden te komen. Die zullen idd niet de nieuwste mobieltjes hebben en ook niet de hipste kleren, toch geef ik om ze.
Op woensdag 19 maart 2003 21:06 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Jah en als ze zich nu kleed als een of andre boerentrien, das tochn ook een afknapper?
Dat jij op zoiets afknapt zegt meer iets over wat voor een zielig kortzichtig figuur jij wel niet bent dat dat ook maar iets over die meid zegt.
[Dit bericht is gewijzigd door Progressor op 19-03-2003 21:09]
quote:één meer of minder maakt ook niet uit
Op woensdag 19 maart 2003 21:08 schreef Conflict het volgende:[..]
Topic
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:08 schreef Conflict het volgende:
Topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |