abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9242264
God heb ik (heeft mijn kat) weer hoor.

Ik moest vanochtend naar het uitzendburo om het een en ander te regelen, dus toen ik weg ging, ging de kat ook naar buiten, ik kom een uur of 3 later terug, geen kat. Op zich vreemd want 3 uur zonder eten is toch wel een hele opgave, maar goed vorige week was hij een hele nacht weg en niets aan de hand, dus ik was ook niet heeeeel ongerust ofzo, maar goed het werd later en later dus een beetje ongerust was ik wel aan het worden, maar goed ik schreef het maar toe aan het feit dat ik nog snel ongerust ben omdat de kat nog niet zo lang naar buiten mag.

Half 5. DINGDONG. Twee kittige potjes staan voor de deur, met twee afzichtelijke honden waarvan 1 bouvier *rrrrrril*

"heb jij een witte poes?"
"eeuhm ja een witte kat ja"
"spierwit"
"ja"
"o die is in het asiel!"
"huh waarom"
"ja onze honden hebben em de sloot in gejaagd en zij (wijzend naar vrouwtjespot) was de honden alleen aan het uitlaten en de kat kon niet uit het water komen dus toen is ze mij (mannetjespot) komen halen en toen heb ik em eruit gehaald en hebben we hem naar het dierenasiel gebracht, want volgens de dierenarts was hij in shok!"
"o"
"ja het dierenasiel is tot 5 uur open dus dan kun je hem afhalen"

Afijn wij racen naar asiel, wat overigens maar tot 4 uur open was, maar waar gelukkig nog iemand en mochten we de poes gelijk meenemen (na betaling van 3,50). Dus wij naar de kattenverblijven (nareeeeeeee plek!) En daar zat een hele boze, natte, verzopen kat ongelukkig te kijken en druk te blazen naar iedereen die in de buurt kwam. Gelukkig mocht ik wel in de buurt komen en em ook oppakken waarna die lekker in mn nek kroop en een pietsie later wou die ook wel heel timide zn mandje in schuifelen. Toen ie thuis was ging hij eerst heel veel drinken en daarna even lekker wassen en nu ligt hij te slapen op de trap, hijs nog wel een beetje beteuterd, maar das hopelijk morgen wel weer over...

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_9242346
In andere woorden je kat was ontvoerd en je moest 3,50 losgeld betalen
moet ie weer negatief doen -_-
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:05:10 #3
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9242401
Waarom moest je dan ¤3,50 betalen. Ik zou zeggen dat dat zou moeten door de mensen die dat beestje zo nodig naar het asiel moesten brengen ...
Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:05:34 #4
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_9242409
Gelukkig is je kat weer terecht ..... en valt het reuze mee... (arm beessie )
Op zich hebben ze wel netjes gehandel ( gelukkig!!!) sterkte verder en ik hoop dat ie niet al te bang is enzo... als ie weer naar buiten mag
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')