quote:
Op woensdag 26 maart 2003 19:18 schreef ChatGirl het volgende:
en die laatste nog:
Zo zit mijn haar nu ook
Maar ik had het eerder hoor
quote:Waddan?
Op vrijdag 28 maart 2003 11:38 schreef Jim_Bakkum het volgende:
Het is nou wel overduidelijk dat ze d'r bek heb laten bijwerken
Ik vind ze wel lief samen.. Zag gister op de voorkant van zo'n roddelblad 'Draagt Dewi Jamai's Baby??!!omg' en dat vind ik nou weer triest. En iedereen die meteen zegt dat hij nu vader is van haar dochtertje- gelul, ze hebben gewoon verkering like anyone else .
awww
quote:Is dat Jamaai-taal?
Op vrijdag 28 maart 2003 11:54 schreef Scandalous het volgende:awww
Zowel Dewi als Jamai beweren met grote stelligheid dat hun relatie pas ontstond na dewi's vertrek uit Idols, en na haar breuk met Jolmer. Maar insiders fluisterden vrijwel meteen dat de romance al een maand voor dewi's vertrek uit Idols tot stand was gekomen, terwijl Dewi nog een relatie had met Jolmer dus. Ook Jolmer bevestigt dit nu: "Dewi heeft me besodemieterd!".
Toen Dewi aan Jolmer vertelde dat ze een punt achter hun relatie wilde zetten, zei ze aanvankelijk dat dit was vanwege haar overvolle en drukke agenda. Ze zei nauwelijks nog tijd te hebben voor Jolmer en dat ze zich daar schuldig over voelde. Het was beter dat ze uit elkaar zouden gaan. Maar Jolmer voelde dat dit niet de werkelijke reden was: "Ik heb haar reactie, rechtaan gevraagd; is er niet veel meer aan de hand?'. Toen ik haar vroeg hoe het zat tussen haar en Jamai werd ze heel ontwijkend en nerveus. Ik wist genoeg. Ik wilde alleen nog weten of er iets tussen hen gebeurt was en dat gaf ze, na veel dralen toe"
Volgens Jolmer is er achter de schermen veel druk uitgeoefend door de mensen van Idols om alle betrokkenen stil te houden, uit angst voor een schandaal.
Zowel Dewi als Jamai waren erg populair bij de kijkers, die het succes van Idols bepaalde. En de grote mensen achter de schermen waren bang dat als dit bekend zou worden het ten koste zou gaan van de kijkcijfers. Dewi en Jamai werd met klem verzocht' hun gevoelens voor elkaar voor de buitenwereld verborgen te houden tot na de Idols finale. Ook Jolmer werd vriendelijk verzocht zich niet in het openbaar uit te laten over zijn breuk met Dewi.
"Aanvankelijk had ik daar niet zo'n moeite mee. Ik ben niet haatdragend naar Dewi toe en wens haar het allerbeste. Ik had ook absoluut niet de behoefte om me in de pers uit te laten over mijn relatie met Dewi en het hoe en waarom stuklopen daarvan".
Maar de manier waarop Dewi en Jamai hun realtie bekend hebben gemaakt is Jolmer in het verkeerde keelgat geschoten:"ze doen net of alles correct is verlopen en ze het netjes hebben gespeeld. Nou, het spijt me, maar daar ben ik het toch roerend mee oneens!
Het enige wat Dewi me had hoeven zeggen was; het spijt me maar ik heb gevoelens voor een ander. Het lijkt me beter als we beiden onze eigen weg gaan'. Dan had ik mijn conclusies wel getrokken. In plaats daarvan zei ze me elke keer weer dat zij en jamai alleen maar hele goede vrienden' waren. Jaja, maar ondertussen.."
Al weken had Jolmer met lede ogen moeten toezien hoe close Dewi en Jamai waren. En hoe verder Idols vorderde, hoe hechter en closer de twee werden.
Jolmer beschuldigd overigens ook Jim ervan al tijden op de hoogte te zijn van de relatie tussen Dewi en Jamai; "Elke keer als Dewi en Jamai alleen wilde zijn, verkaste Jim".
Het ging volgens Jolmer zelfs nog verder dan dat: "Ik weet inmiddels dat Jim er meer dan eens actief voor gezorgd heeft dat Dewi en Jamai alleen konden zijn. Terwijl hij tegenover mij stond te huichelen van, welnee, die twee zijn alleen maar hele goede maatjes van elkaar. Niets aan de hand hoor!' Terwijl hij wist wat er speeldede smiecht! Alles om z'n vriendje maar te beschermen!".
Nog altijd beweerd Jolmer Dewi al het beste te wensen. Maar na het aanhoren van dewi's versie over het ontstaan van haar relatie met jamai, wilde hij toch even zijn versie laten horen. De naam Jamai wil Jolmer in ieder geval nooit meer horen en de 16-jarige idols winnaar kan er maar beter voor zorgen met een grote boog om de ex van zijn vriendin te lopen. (Bron: www.idols.nu)
Wat zo'n showtje al niet kan aanrichten...
Duh dat Jim ervan wist en duh dat Jim hun hielp. Ze zijn beide goede vrienden van Jim. Ik zou mijn beste vriendin ook helpen.
Jolmer...jammer maar helaas...
quote:Ik denk dat het verhaaltje bewust de wereld is ingeholpen.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:24 schreef WaStEd het volgende:
Jamai is een homo niet nog niet "out the closet" is...
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 12:14 schreef Bolletje... het volgende:
[afbeelding]Tja..t is echt zo..
Nu blijkt dat Dewi in verwachting is van Jamai volgens 1 of ander roddelblad... hahah vaag hoor...
De wereld wordt steeds vager...
quote:Ja alleen op tv werd ie 20x zo gewild.... denk niet echt dat Gordon problemen heeft in de bizz vanwege zijn homo zijn.
Op vrijdag 28 maart 2003 21:03 schreef schatje het volgende:[..]
Gorden heeft weleens gezegd dat ie veel minder verkocht sinds dat ie uit de kast was gekomen.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 31-03-2003 11:55]
quote:??? wat was te verwachten? dat ie een neger is, dat ie er vandoor is gegaan of dat ie er vandoor is gegaan omdat ie een neger is?
Op zaterdag 29 maart 2003 21:35 schreef Znz het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 31-03-2003 11:54]
quote:waarschijnlijk dat ie er vandoor is gegaan....
Op maandag 31 maart 2003 09:19 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
??? wat was te verwachten? dat ie een neger is, dat ie er vandoor is gegaan of dat ie er vandoor is gegaan omdat ie een neger is?
![]()
quote:Ik zie hier een vorm van discriminatie/rascisme in.... dat kan echt niet hoor! Bespreek dat maar lekker mat je nazi-vriendjes, maar rot op met zulke uitspraken! Niet op Fokforum!!!!!
Op zaterdag 29 maart 2003 21:35 schreef Znz het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 31-03-2003 11:54]
Kan het trouwens niet zijn dat het programma Buya niet live was?
De Party Animals zijn er ook een keer geweest en toen is het (van tevoren) opgenomen:
quote:Hele artikel is van 14 januari en staat hier: http://www.4partyanimals.com/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=36&mode=thread&order=0&thold=0
De Animals gaan a.s. zaterdag naar Hilversum om in Buya een live optreden te doen van Life Is Short.Dus nu is, naast The Box, ook de NCRV overstag! Het zal aleen over één of twee weken pas worden uitgezonden.
Het wordt zo idd wel wazig allemaal, met oude dingen die veel later uitgezonden worden, terwijl het nieuws het allang achterhaald heeft.
Wie weet zien we straks in mei ook nog wel een kleffe Jamai en Dewi in Ahoy terwijl het dan misschien alweer uit is...
quote:Volgens mij is het inderdaad niet live
Op maandag 31 maart 2003 14:49 schreef Christine het volgende:
Kan het trouwens niet zijn dat het programma Buya niet live was?
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 31-03-2003 23:58]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |