abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2003 @ 20:21:35 #1
30488 coolbabe
My little pwny
pi_9241073
Hey,
ik wil graag een droger hebben maar heb totaal geen verstand van die dingen. Ik weet dat je twee verschillende hebt maar wat houden die verschillen nou in, buiten dat het één goedkoper is dan het ander.
Ik zag ook dat er speciale bakken bestaan om de afvoer in te hangen, werkt dat nou of geeft dat alleen maar ellende?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_9241119
Hangt af of je wel de mogelijkheid hebt om de warme vochtige lucht af te voeren. Heb je die niet, dan is een condensdroger de keuze, heb je die wel dan ik het de keuze of je een dikke slang mooi vindt of niet.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  Jubileum moderator woensdag 19 maart 2003 @ 20:25:33 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_9241200
Een condensdroger kan je in elke gewenste ruimte neerzetten zonder rekening te moeten houden met een afvoerslang, wat bij de afvoerdroger dus wel moet.
Een condensdroger vangt het water op in een reservoir wat je dan ong. 1 keer per 2 wassen moet legen.
Een afvoerdroger wordt geleverd met een afvoerslang die je uit een raam kan hangen, of op zo'n opvangbak kan aansluiten.

Ik heb zelf een condensdroger en wij hebben een klein slangetje naar buiten gemaakt, de regenton in. Zo hoef ik nooit meer het reservoir te legen, in het kader van "gemak dient de mens" .
Ik heb voor condens gekozen omdat, hoewel duurder, ik hem dan kon zetten in de keuken waar ik wilde en niet afhankelijk was van afvoerslangen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:07:20 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_9242464
Condens is ook makkelijker bij inbouw, hoef je geen rekening te houden met extra ruimte voor afvoer.

*miepkniep-tip*
Na afloop kan je het warme water gebruiken voor in een kruik.

The Internets, I needs it..
pi_9242944
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
*miepkniep-tip*
Ik vind een condensdroger handiger dan een slang-naar-buiten-droger.

Miepkniep.nl is idd een hele goeie tip (ik rij sinds kort vol trots op een fiets via mk aangeschaft, scheelde vééél geld).

Warm water voor een kruik... Goed idee
Maar als je nou niet elke keer dat reservoir wil leegmaken: je kunt de condensdroger (weet niet of dat bij alle zo is) ook aansluiten op de afvoer voor de wasmachine. Vinden wij heel handig.

pi_9244974
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
*miepkniep-tip*
Op zich leuk bedacht, maar het water uit het reservoir van onze droger is nooit echt lekker warm.. En ik hoef geen lauwe kruik
Mon 'en!
pi_9251617
Ik heb ook geen droger, maar ben wel van plan deze nog voor de zomer te kopen.
Wij hebben een afvoer naar buiten, dus ik kan gewoon een droger pakken met afvoer.

Meningen over de condensdroger lopen nogal uiteen, sommige mensen vinden het niks en anderen wel.......... ik kan je daar niet echt verder in adviseren.

donderdag 20 maart 2003 @ 08:18:52 #8
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9251655
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:21 schreef coolbabe het volgende:
Ik zag ook dat er speciale bakken bestaan om de afvoer in te hangen, werkt dat nou of geeft dat alleen maar ellende?
Die bakken werken eigenlijk best goed. Je vult ze deels met water en dan koppel je de slang aan de bak. Zonder die bak neemt de luchtvochtigheid in de ruimte waar de droger staat enorm toe wat mij nu niet bepaald gezond lijkt. Er hangt in zo'n geval een hele zware, bedompte lucht.
Met zo'n bak erachter is het een heel stuk aangenamer.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  donderdag 20 maart 2003 @ 10:09:11 #9
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_9253188
Neem een condensdroger! Hartstikke makkelijk, en niet zo'n lastige, lelijke slang eraan
En mocht je nog eens verhuizen, dan weet je zeker dat je je droger weer kunt gebruiken, want je kunt 'm overal plaatsen zonder rekening te hoeven houden met de afvoer!
  donderdag 20 maart 2003 @ 10:59:41 #10
30488 coolbabe
My little pwny
pi_9254162
Bedankt voor alle reakties tot zover We gaan er ff over nadenken wat voor ons de beste is
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_9292506
Ik had er 1 met slang naar buiten nu ging ik verhuizen en heb een bak eraan gekocht.Werkt prima hoor waarom zou ik nu een dure kopen.De mijne draait 2x per dag zonde van me geld een dure
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')