Ik heb zelf een condensdroger en wij hebben een klein slangetje naar buiten gemaakt, de regenton in. Zo hoef ik nooit meer het reservoir te legen, in het kader van "gemak dient de mens" .
Ik heb voor condens gekozen omdat, hoewel duurder, ik hem dan kon zetten in de keuken waar ik wilde en niet afhankelijk was van afvoerslangen.
*miepkniep-tip*
Na afloop kan je het warme water gebruiken voor in een kruik.
quote:Ik vind een condensdroger handiger dan een slang-naar-buiten-droger.
Op woensdag 19 maart 2003 21:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
*miepkniep-tip*
Miepkniep.nl is idd een hele goeie tip (ik rij sinds kort vol trots op een fiets via mk aangeschaft, scheelde vééél geld).
Warm water voor een kruik... Goed idee
Maar als je nou niet elke keer dat reservoir wil leegmaken: je kunt de condensdroger (weet niet of dat bij alle zo is) ook aansluiten op de afvoer voor de wasmachine. Vinden wij heel handig.
quote:Op zich leuk bedacht, maar het water uit het reservoir van onze droger is nooit echt lekker warm.. En ik hoef geen lauwe kruik
Op woensdag 19 maart 2003 21:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
*miepkniep-tip*
Meningen over de condensdroger lopen nogal uiteen, sommige mensen vinden het niks en anderen wel.......... ik kan je daar niet echt verder in adviseren.
quote:Die bakken werken eigenlijk best goed. Je vult ze deels met water en dan koppel je de slang aan de bak. Zonder die bak neemt de luchtvochtigheid in de ruimte waar de droger staat enorm toe wat mij nu niet bepaald gezond lijkt. Er hangt in zo'n geval een hele zware, bedompte lucht.
Op woensdag 19 maart 2003 20:21 schreef coolbabe het volgende:
Ik zag ook dat er speciale bakken bestaan om de afvoer in te hangen, werkt dat nou of geeft dat alleen maar ellende?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |