Bailey, onze kat van 4 maanden, houdt van de trap op en af rennen en door het huis heen racen
Wie heeft er een hond die bijvoorbeeld aan fly-ball of doggydancing doet?
quote:LOL
Op woensdag 19 maart 2003 20:17 schreef Conflict het volgende:
Mijn katten hebben ADHD (ikzelf overigens ook)
Hoeveel katten heb je?
quote:twee
Op woensdag 19 maart 2003 20:18 schreef DuchessX het volgende:[..]
LOL
Hoeveel katten heb je?
Zijn nog net geen jaar oud geloof ik.
Zal ze binnenkort eens laten castreren, worden ze wel rustiger
quote:Hahahahahahahahahahahahaha
Op woensdag 19 maart 2003 20:20 schreef Conflict het volgende:[..]
Zal ze binnenkort eens laten castreren, worden ze wel rustiger
Dat dacht ik dus ook
Laatst zat ik op mijn kamer en zat hij op de gang. Wil net een slokje drinken nemen, hoor ik opeens keihard "KADOENK!". Ik schrok me dood, had bijna m'n drinken over mezelf heen gegooid. Bleek dat dat stomme beest keihard tegen m'n deur was geknald.
quote:Oh ja dat vinden m'n katten ook een erg leuk spelletje.. keihard rennen tot er een muur staat
Op woensdag 19 maart 2003 20:37 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Mijn kat is af en toe helemaal geflipt... rent ie door het huis met z'n muisje en balletjes, valt ze aan, en doet alsof hij door ze wordt aangevallen.Hetzelfde met muren, hij springt er tegenaan en rent dan 'bang' weg.
![]()
Laatst zat ik op mijn kamer en zat hij op de gang. Wil net een slokje drinken nemen, hoor ik opeens keihard "KADOENK!". Ik schrok me dood, had bijna m'n drinken over mezelf heen gegooid. Bleek dat dat stomme beest keihard tegen m'n deur was geknald.
![]()
onze andere hond is nogal sloom.. tenzij er een kat in de tuin zit..
en onze kat is cool, het ene moment is ie verschrikkelijk lui en doet ie totaal niks.. en het ander moment speelt ie overal mee en rent ie door de hele tuin heen
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:41 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik zie een hond al fietsenmet die pootje heen en weer op de trappers
![]()
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:37 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Mijn kat is af en toe helemaal geflipt... rent ie door het huis met z'n muisje en balletjes, valt ze aan, en doet alsof hij door ze wordt aangevallen.Hetzelfde met muren, hij springt er tegenaan en rent dan 'bang' weg.
![]()
![]()
quote:Onze hond Duplo doet aan fly-ball met mijn vriendin.
Op woensdag 19 maart 2003 20:15 schreef DuchessX het volgende:
Wie heeft er een hond die bijvoorbeeld aan fly-ball of doggydancing doet?
Dat haalde ik vroeger dus niet. Altijd was ik eerder moe. Tikkertje, verstoppertje, met het balletje, muisje onder bank meppen en ik moet het weer pakken, vang het touwtje, vechten, kijken hoe ze rondstuift en toejuichen... Al zes jaar lang doe ik dat maar tegenwoordig is zij eerder moe dan ik. Keurig volgens het boekje.
Haar ideale dag bestaat uit smorgens van bed opstaan en naar vensterbank verhuizen, dan naar buro, dan naar de kast, dan naar een stoel, dan op de monitor, dan weer op de kast, dan op schoot, dan weer buro, dan weer monitor, dan op de tv en dan op bed. De vermoeiende dag in het kattenbestaan is voorbij. Tussendoor werd er afentoe even gegeten en eindloos gekrabbelt in de kattenbak. En bij elke verplaatsing komt ze met gemekker vragen of we gaan spelen. Dan zwiep of gooi ik wat en tikt ze wat en kwekt wat, zucht en gaat weer liggen. Volgens mij verveelt ze zich.
Zomers op de volkstuin is het dagpatroon eender maar dan klimt ze in haar korte energieexplosies in bomen en rent over de laantjes ipv door de kamer te stuiven en verder ligt ze onder struiken, op tuinstoelen, op het terras, op bed, in de vensterbank, niks nieuws onder de zon. "snachts gaat ze er wel op uit. Om te muizen denk ik al heb ik daarvan geen bewijs. Misschien ligt ze dan ook weer ergens. Als het zomers heet is snachts slaapt ze buiten op een stoel naast het kattenluikje.
Mocht ik denken dat ze overdag als ze van huis is elder druk bezig is: ligt ze bij de buren op stoelen en onder struiken. Druk bestaan dus.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 21:41 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik zie een hond al fietsenmet die pootje heen en weer op de trappers
![]()
Echt een oplossing voor aktieve honden Zo kunnen ze hun energie lekker kwijt
quote:Wow tof! Heb je foto's van je fly-ballende hond?
Op donderdag 20 maart 2003 11:42 schreef BDisOKE het volgende:[..]
Onze hond Duplo doet aan fly-ball met mijn vriendin.
En dat vindtie helemaal ge-wel-dig.
Binnen is hij best rustig.
Onze twee katten zijn nogal lui.
en liggen het liefst de hele dag ergens op ons bed in coma.
quote:Alle huisdieren
Op donderdag 20 maart 2003 22:15 schreef H-Ahli het volgende:
Welk huisdier bedoel je?
mn kat heeft een maand lang in Normandie vlak bij een kerncentrale rondgezworven
[Dit bericht is gewijzigd door KillerRabbit op 24-03-2003 22:06]
quote:Een Springer!
Op donderdag 20 maart 2003 22:13 schreef DuchessX het volgende:[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Echt een oplossing voor aktieve honden
Zo kunnen ze hun energie lekker kwijt
de ideale uitvinding!
Mijn kruising rottweiler/doberman Max (40 Kg) vond het vroeger voor ik een springer had altijd een strak plan om tijdens het fietsen opeens naar een andere hond toe te crossen, die ie zag lopen.
Resultaat:
Ik met fiets en al op mijn bek omdat ik het niet doorhad en opeens meegesleurd werd en hond er vandoor.
Nu geen enkel probleem meer
De Springer rulez!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |