Alle competities hebben een vaste begin datum, maar ze zijn niet allemaal gelijk (bijvoorbeelde de scandinavische zomercompetities tov. de rest)
O ja,
Wat kan ik het beste doen bij wedstrijden?
Want als ik bij highlights op full match klik dan speelt hij heletijd 2d,
Als ik op key of extend doe, wisselt hij steeds af, maar het irritant als hij afwisselt dan moet hij 10 seconden laden,
En bij commetery aleen commetaar,
WAt kan ik het beste doen,
Hoe kan ik hem sneller laten lopen?
quote:Minder leagues selecteren
Op vrijdag 28 maart 2003 07:23 schreef Ajax_master het volgende:
Hoe kan ik hem sneller laten lopen?
2D moet nu eenmaal geladen worden. Bij mij doet ie er overigens geen 10 seconden over, eerder 2/3 seconden. Ik weet niet hoe 'snel' jouw computer is
quote:Meen je dat nou? 90 minuten naar dat pingpongen zitten kijken? Damn, dat doet me denken aan Premier Manager uit 1812
Op vrijdag 28 maart 2003 09:07 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Als je Full Match doet dan kijk je gewoon letterlijk 90 minuten (echte tijd, niet speeltijd) naar een wedstrijd. Als je Extended doet krijg je iets langere highlights dan gewone te zien (tenminste, dat heb ik er tot dusver uit opgemaakt)
Zelfs Fifa speel ik niet op 90 minuten
Heb me vanmorgen alweer verslapen , het feest is weer begonnen, daar gaat m`n leven weer ![]()
Spel is helemaal geweldig
Zoveel opties en zo mooi in elkaar geflanst ook , geweldig
Ik draai nu 14 leagues in 6 landen en het draait allemaal redelijk vlot , zelfs als ik 2 clubs manage (FC Utrecht en Manchester United).
Kuijt scoorde 5 keer tegen Feyenoord
![]()
Ik draai het spel op een 1,6 Ghz AMD + 512 MB.
Als ik dan weer bij de opties kijk staat er gewoon weer een vinkje bij ![]()
Hebben jullie dit ook, of niet?
quote:Yep , klopt
Op vrijdag 28 maart 2003 09:35 schreef BrauN het volgende:
Waarom werkt de 'window' optie niet?? Als ik het vinkje bij 'full screen' weg haal en op confirm klikt blijft ie gewoon 'full'Als ik dan weer bij de opties kijk staat er gewoon weer een vinkje bij
Hebben jullie dit ook, of niet?
Je moet je desktop settings op 1280 x 1024 instellen , dan kan het wel ![]()
Weet iemand waarom mijn geluid het niet doet
quote:Ja, maar dan is dus de rest van m'n scherm verneukt, ofniet?
Op vrijdag 28 maart 2003 09:37 schreef Takemenow het volgende:[..]
Yep , klopt
Je moet je desktop settings op 1280 x 1024 instellen , dan kan het wel
Weet iemand waarom mijn geluid het niet doet
quote:Erhmmm .. als jij 1280 x 1024 verneukt vind , dan wel ja
Op vrijdag 28 maart 2003 10:06 schreef BrauN het volgende:[..]
Ja, maar dan is dus de rest van m'n scherm verneukt, ofniet?
quote:Nee joh, 1280 x 1024 da trekt mijne monitor niet helaas
Op vrijdag 28 maart 2003 10:12 schreef Takemenow het volgende:[..]
Erhmmm .. als jij 1280 x 1024 verneukt vind , dan wel ja
quote:Denk het wel ja.
Op vrijdag 28 maart 2003 10:18 schreef BrauN het volgende:[..]
Nee joh, 1280 x 1024 da trekt mijne monitor niet helaas
Dan wacht ik maar effe op de patch want daar zal het toch wel mee gefixt zijn??
Fixed problem opening game window on some PC's .......
dit zal het dan wel zijn .....
quote:Ik doe dat ook, maar bij mij draait het enorm langzaam...
Ik draai nu 14 leagues in 6 landen en het draait allemaal redelijk vlot
(P4 1.8ghz, 512mb DDR)
Mijn cd was trouwens bekrast waardoor ie bij het installeren al bij 5% stopte omdat ie de disc niet kon lezen. Gelukkig zag ik dat ie vastliep bij een background plaatje, en dat kon je ook niet op je harde schijf zetten waardoor ie uiteindelijk wel installeerde... Ga m wel zo ruilen, maar goed...
Nu maar hopen dat die patch snel online komt...
quote:Vaag dat ie bij jou dan niet zo lekker loopt (maar ja , AMD roeleert
Op vrijdag 28 maart 2003 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik doe dat ook, maar bij mij draait het enorm langzaam...
(P4 1.8ghz, 512mb DDR)
Mijn cd was trouwens bekrast waardoor ie bij het installeren al bij 5% stopte omdat ie de disc niet kon lezen. Gelukkig zag ik dat ie vastliep bij een background plaatje, en dat kon je ook niet op je harde schijf zetten waardoor ie uiteindelijk wel installeerde... Ga m wel zo ruilen, maar goed...
Nu maar hopen dat die patch snel online komt...
Heb je soms een maximum database ingesteld ofzow
Je schijnt ''full details'' aan of uit te kunnen zetten, dan gaat ie niet alle andere wedstrijden ook in 2d view doen, dat schijnt ie nml. normaal te doen en dat duurt dus ERG lang...
Ik heb gister van half 11 tot half 1 gespeeld, en ben van 20 juli 2002 tot 15 augustus 2002 gekomen in het spel (4 vriendschappelijke potjes...)
Kuijt scoort bij mij ook volop trouwens
quote:Ik heb de database maar gewoon op medium gezet en maar 6 landen full detail gezet ( Engeland , Spanje , Italie , Nederland , Brazillie , Argentinie )
Op vrijdag 28 maart 2003 10:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Keb max. database ja...Je schijnt ''full details'' aan of uit te kunnen zetten, dan gaat ie niet alle andere wedstrijden ook in 2d view doen, dat schijnt ie nml. normaal te doen en dat duurt dus ERG lang...
Ik heb gister van half 11 tot half 1 gespeeld, en ben van 20 juli 2002 tot 15 augustus 2002 gekomen in het spel (4 vriendschappelijke potjes...)
Kuijt scoort bij mij ook volop trouwens
Doet ie andere wedstrijden ook in 2d
, wat heeft dat nou voor nut ? dat kun je helemaal niet bekijken......
Lol @ Sigames :
There are 0 days, 0 hours, -28 minutes till CM4 is released in the UK
ORDER YOUR COPY ONLINE NOW!
quote:Vandaag. Hoelaat weet ik niet (omdat dat niet is gezegd), maar zeker weten vandaag.
Op vrijdag 28 maart 2003 09:34 schreef Takemenow het volgende:
Wanneer komt die update online zodat we em kunnen downen
quote:Dat doet ie ja, en je kan dan ook (als het goed is) van elke wedstrijd de highlights zien...
Doet ie andere wedstrijden ook in 2d , wat heeft dat nou voor nut ? dat kun je helemaal niet bekijken......
Heb je al aankopen gedaan voor de FC ?
Ik heb Ferry Bodde van ADO gehaald, en ene 16-jarige Joegoslavische spits Purovic...
quote:Nee , maar ik heb wel een "samenwerkingsverband" met Manchester United : ik heb Daniel Nardiello van ze geleend en die gats schiet ze er achter mekaar in
Op vrijdag 28 maart 2003 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Dat doet ie ja, en je kan dan ook (als het goed is) van elke wedstrijd de highlights zien...
Heb je al aankopen gedaan voor de FC ?
Ik heb Ferry Bodde van ADO gehaald, en ene 16-jarige Joegoslavische spits Purovic...
Kuijt is trouwens errug gewild door Feyenoord (5 x Kuijt
) en Ajakkes
Maar hij gaat nergens heen !!
Wel gaaf, ik kan nu zo verder gaan met de game van de demo waar ik mee bezig was
quote:Je kunt de taal niet veranderen want je hebt de Engelse (import eigenlijk zeg maar) versie die vandaag officieel is gereleased .... als je per se NL wilt hebben had je een week moeten wachten op de NL release
Op vrijdag 28 maart 2003 11:08 schreef tukkeronline het volgende:
IK HEB HEM OOK!
Euh, ff een vraagje:
In de handleiding staat dat je het spel in veel verschillende talen kunt spelen. Ik kan alleen maar Engels, wat moet ik hier aan doen????Wel gaaf, ik kan nu zo verder gaan met de game van de demo waar ik mee bezig was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |