quote:28 maart in de UK en Ierland. Dus iets langer dan een week
Op woensdag 19 maart 2003 19:17 schreef F_ortuyn het volgende:
een week toch nog?
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:20 schreef R_o_N het volgende:
Jullie zijn wel natuurlijk op de hoogte dat de ECHTE nederlandse researcher ook post op dit forum of niet ???
Achjah, moest toch iets posten na zo'n lange tijd...
quote:Ik was er nog net op tijd bij. Ik heb er nog geen een kunnen vinden. Heb hem net geïnstalleerd
Op woensdag 19 maart 2003 23:16 schreef WasQ het volgende:
Iemand toevallig al een mirror gevonden? Want sigames.com ligt uiteraard plat nu...
quote:http://www.gamershell.com/download_1617.shtml
Op woensdag 19 maart 2003 23:16 schreef WasQ het volgende:
Iemand toevallig al een mirror gevonden? Want sigames.com ligt uiteraard plat nu...
330 k/s... hoppetee
Ben heel erg benieuwd, en aangezien er nu goeie online opties in zitten is het misschien een idee om een Fok-competitie te starten over een poosje ?
quote:Hmmm .... das misschien wel lachuh ja
Op donderdag 20 maart 2003 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Die gold-demo boeit me niet zo, volgende week vrijdag is het CM4 timeBen heel erg benieuwd, en aangezien er nu goeie online opties in zitten is het misschien een idee om een Fok-competitie te starten over een poosje ?
quote:Ik heb hem heel eventjes gespeeld, en wat mij opviel op het eerste gezicht:
Op donderdag 20 maart 2003 10:00 schreef Takemenow het volgende:
Is er een wezenlijk verschil met de beta-demo![]()
Ga em zo installen tenzij er niks veranderd is dan spaar ik me de moeite wel.
genoeg dingen om toch maar even te installeren, toch?
quote:Psst waar kan je die crack vandaan halen trouwens
Op woensdag 19 maart 2003 19:17 schreef Martin_Jager het volgende:
Wanneer komt ie uit dan?
Wordt een beetje moe van die brakke demo onderhand, ook al kan ik meer seizoenen spelen met die crack.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:13 schreef Martin_Jager het volgende:
Je mag natuurlijk nooit een crack gebruiken en ik mag ook geen linkjes plaatsen, want ik weet niet waar ik dat vandaan heb 0-).
Maar ik gebruik altijd kazaa als ik iets niet kan vinden...
alleen jammer dat je met PSV maar 7Miljoen gulden hebt.
en hopen dat je in de echte game PSV, PSV 2 en PSV u18 hebt want nu zit PSV 2 er niet in.
En ik mis nog een aantal talenten(John Schot, Koen Garritsen, Jasar Takak , Robert van Boxtel enz enz...) en hopen dat ie wat beter geupdate wordt(Huntelaar uitgeleend..)
er komen geen spelerswijzigingen meer, en heel veel loans die tijdens het seizoen zijn gedaan, worden niet meegerekend.
behalve de loans die we naar het begin van het seizoen hebben gezet, toen we van bovenstaande na pas vele maanden melding kregen
Machlas zit dus bijvoorbeeld vanaf het begin van het seizoen bij Sevilla. Wat dus ook niet correct is, maar beter dan helemaal niet.
Huntelaar zit dus niet bij De Graafschap, omdat dat... dacht ik? ergens tijdens de winterstop ofzo gebeurde.
er komt dus ook geen PSV 2.
het zou moeten zijn
Ajax, Ajax 2, Youth Team
PSV, PSV Reserves, Youth Team
Cambuur, Cambuur Reserves, Youth Team
enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |