abonnement Unibet Coolblue
pi_615821
Ze is zometteen in rtl live op 4.Ben benieuwd wat zew te zeggen heb
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:20:18 #2
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_615832
Robin en Koos zijn ook van de partij
http://www.expage.com/yvettek
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 17:35:27 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_615890
Het is NU.

Koos heeft meteen na BB nieuwe schoenen gekocht!

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 17:36:05 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_615899
Bianca wordt eindelijk herkend in de snackbar waar ze al jaren komt...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 17:37:37 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_615907
Robin wil wel verder in de showbiz, maar komt er niks, is het ook prima.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 17:38:35 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_615915
Koos gaat weer gewoon aan het werk en bewaart het geld voor als hij over 2, 3 jaar een andere auto wil kopen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:41:22 #7
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_615931
Sylvana: "Koos, je hebt 50.000 gulden... Wat ga je doen nu?"

Koos: "Effe helemaal niks"

Verrassend

Bemint eer ge bezint
pi_615940
quote:
Op 03 januari 2001 17:36 schreef Cynix ® het volgende:
Bianca wordt eindelijk herkend in de snackbar waar ze al jaren komt...
Zij wel! De vuile trut
muziek, m'n lust en mijn leven
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 17:43:29 #9
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_615942
Koos: "Ik wist niet beter dan dat ik met 0 centen naar huis zou gaan, dus als er 5000 gulden op tafel lag, had ik het ook gepakt".

...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator woensdag 3 januari 2001 @ 17:43:57 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_615944
werd er nou nog wat over die verplichte publiciteitsstop gezegd (ze zouden niet in de publiciteit hebben mogen verschijnen tot nu toe, contractueel?)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 17:45:38 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_615952
Nee, daar werd niks over gezegd. Volgens Snolvana was dit wel het eerste openbare 'optreden' van het trio.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 3 januari 2001 @ 17:47:37 #12
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_615964
quote:
Op 03 januari 2001 17:43 schreef Gert het volgende:
werd er nou nog wat over die verplichte publiciteitsstop gezegd
Nee, de vragen waren van het kaliber "Heeft je prachtige karakter bijgedragen aan je terechte overwinning?"

En Sylvana is trouwes ook van al d'r sex-appeal verlost, met dat ruiten spencertje en dat jongenskoppie (maar daarover 'n andere keer)

Bemint eer ge bezint
  woensdag 3 januari 2001 @ 18:00:50 #13
2586 NoE
Het moet niet gekker worden...
pi_616027
Klopt niet helemaal ze waren vandaag ook op radio 2 (tussen 13:00 en 14:00). daar vroegen ze koos ook wat ie er van vondt. hiij kwam weer met het gebruikelijke verhaal.

Wat interessant was is dat hij op de vraag van : 'heb je ook gehoord van de geruchten, dat je zou zijn uitgekocht, omdat met een oud iemand niet bij het image van Veronica zou passen', dat het hem dat al 3 maanden geleden ooit ten gehore is gekomen. (vandaar zijn instelling)

toen men vroeg of ie het niet een grote farse vond, reageerde ie nors: 'al zou ik worden genaait, ik heb toch 50.000'

vaage boel daar bij veronica.

Een optimist is een slecht geinformeerde pessimist
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 18:04:04 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_616042
Hmmmm, kennellijk spreekt Koos wat 'vrijer' tegen iemand van radio 2 dan tegen een HMG-werkneemster...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 3 januari 2001 @ 18:15:27 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_616083
Wat opviel hoe rustig die hele persconferentie was. Er waren maar een paar fotografen.

Verder niks nieuws onder de zon.

Op de vraag of haar bekentenis dat ze bisexueel was misschien meegholpen had met haar winst vertelde Bianca dat ze erg eerlijk was en dat dat er mischien toe bijgedrage had aan haar overwinning. Het eerste wat ze deed toen ze thuis kwam was een lange warme douch nemen en een patatje gehaald bij de snackbar om de hoek. Dat was wel raar want ze kwam er altijd en nu werd ze ineens herkend

Robin werd vooral belaagd door meisjes. Zelfs zo erg dat hij er verlegen van wordt (volgens mij is Robin gewoon ook al snel verlegen) Hij wilde eigenlijk wel heel graag bekend blijven(ondanks dat hij er verlegen van wordt)en wilde er ook wel het liefst wat blijven doen bij de tv, dus Chimene had toch gelijk.

Koos had nieuwe schoenen gekocht. Omdat de dames zijn oude schoenen niet mooi vonden. Dat was ook meteen zijn eerste contact met de buitenwereld. Hij vond het wel raar. Verder wist hij niet dat hij er zo goed voor stond tijdens de finale. Hij ging ervan uit dat hij met niks naar huis zou gaan "als er 5000 gulden gelegen had had ik ze ook gepakt".Wat hij met het geld ging doen "effe helemaal niks, misschien een vakantie met Els en over 2a3 jaar een nieuwe auto". Hij vond het ook niet erg als er wat bij zou komen.

Verder voor toekomstige deelnemers aan BB. Als je slim bent probeer je er rond de 85ste dag uit te komen omdat je dan veel meer mediaaandacht krijgt. Je wordt dan uitgenodigd voor verschillende TV optredens en Fotoshoots voor div magazines. Je mag nog een aatal keer je woordje doen tijdens de liveshows. Nee als laatste uit BB vertrekken is niet echt verstandig als je graag beroemd wil worden.

  woensdag 3 januari 2001 @ 21:17:25 #16
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_616985
quote:
Op 03 januari 2001 17:38 schreef Cynix ® het volgende:
Koos gaat weer gewoon aan het werk en bewaart het geld voor als hij over 2, 3 jaar een andere auto wil kopen.
Ja dat heeft ie geloof ik wel 3 keer gezegd,met andere woorden,is er een sponsor van een bekend automerk die kijkt????
Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_618875
quote:
Op 03 januari 2001 18:15 schreef marky het volgende:
<knip>

Verder voor toekomstige deelnemers aan BB. Als je slim bent probeer je er rond de 85ste dag uit te komen omdat je dan veel meer mediaaandacht krijgt. Je wordt dan uitgenodigd voor verschillende TV optredens en Fotoshoots voor div magazines. Je mag nog een aatal keer je woordje doen tijdens de liveshows. Nee als laatste uit BB vertrekken is niet echt verstandig als je graag beroemd wil worden.



Zijn Bart en Ruud dan niet de bekendste BB'ers uit het eerste deel?
  donderdag 4 januari 2001 @ 12:33:23 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_618925
quote:
Op 04 januari 2001 12:22 schreef weathergirl het volgende:

Zijn Bart en Ruud dan niet de bekendste BB'ers uit het eerste deel?
Ja uit het eerste deel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')