[Dit bericht is gewijzigd door struiser_1 op 19-03-2003 17:31]
eerlijkheid duurt toch het langst, hoe lastig het ook lijkt.
quote:whuaha ga hem ff een schuldgevoel aan praten
Op woensdag 19 maart 2003 17:12 schreef raampje het volgende:
en je vriendin maar denken dat het door haar komt dalijk ...
quote:Volgens mij vinden vrouwen deze reden de meest 'verteerbare' als de relatie uit gaat. Ik bedoel, hier kan je geen van tweeen iets aan doen en het is niemands schuld.
Op woensdag 19 maart 2003 17:12 schreef raampje het volgende:
en je vriendin maar denken dat het door haar komt dalijk ...
Je kunt het beste inderdaad beginnen met het tegen je vriendin vertellen, is zo lullig als ze er later achterkomt. Kan ze ook een deuk van oplopen als je het haar niet eerlijk vertelt.
En dan je ouders. Heb je al eens bij de gepolst hoe ze erover denken? Ik bedoel, je blijft toch hun zoon, hoe dan ook. Of zie ik dat nu verkeerd? het is heel moeilijk,maar probeer het er gewoon eens met ze over te hebben, desnoods met je vriendin erbij.
succes
[Dit bericht is gewijzigd door struiser_1 op 19-03-2003 17:30]
quote:Tjonge, jonge hé!
Op woensdag 19 maart 2003 17:14 schreef Troel het volgende:
Ik zou als ik jou was een tijdje in een van de HOMO topics hier meepraten, dan kick je wel af
quote:zo zie ik het ook
Op woensdag 19 maart 2003 17:14 schreef Isabeau het volgende:[..]
Volgens mij vinden vrouwen deze reden de meest 'verteerbare' als de relatie uit gaat. Ik bedoel, hier kan je geen van tweeen iets aan doen en het is niemands schuld.
quote:Ik denk het echt niet, dan denken ze juist dat het door hun komt.
Op woensdag 19 maart 2003 17:14 schreef Isabeau het volgende:[..]
Volgens mij vinden vrouwen deze reden de meest 'verteerbare' als de relatie uit gaat. Ik bedoel, hier kan je geen van tweeen iets aan doen en het is niemands schuld.
quote:Houden zo. Daar zitten de meeste hetero's en de meeste homo's namelijk niet echt op te wachten. Er is geen enkele reden waarom je, met uitzondering van je seksuele voorkeur, niet gewoon jezelf zou kunnen blijven.
Op woensdag 19 maart 2003 17:15 schreef struiser_1 het volgende:
het punt is dat ik me helemaal niet homoachtig gedraag
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:09 schreef struiser_1 het volgende:Hoe kan ik dit het best vertellen zonder al te veel gedoe??
Ma, pa ik ga met een jongen hoor, laterrrr!!!
quote:Wat een nonsens zeg. En ik heb het nog nooit gehoord.
Op woensdag 19 maart 2003 17:19 schreef Fillipe het volgende:Ik denk het echt niet, dan denken ze juist dat het door hun komt.
Als hij er nog nooit over verteld heeft dat die Homo gevoelens begint te krijgen, en dan opeens de relatie verbreekt door te zeggen Homo te zijn. Dan schrikken ze wel, en de meeste denken eerst van zou dat door mij komen. Tenminste dat hoor je vaak.
quote:Moet je eens een sociaal leven gaan leiden ipv blokoogjes kweken
Op woensdag 19 maart 2003 17:26 schreef Isabeau het volgende:[..]
Wat een nonsens zeg. En ik heb het nog nooit gehoord.
quote:Zou niet weten waarom niet, ze valt zo te merken toch al op nichterige jongetjes.
Op woensdag 19 maart 2003 17:27 schreef -En4Cer- het volgende:
Mag ik je vriendin dan overnemen?
quote:Jullie weer
Op woensdag 19 maart 2003 17:09 schreef struiser_1 het volgende:
Foutje
Mijn collega ROLEX heeft dit er op gezet.
Mijn wraak zal zoet zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |