ik had haar een tijd niet gezien en wist dus niets van bovenstaande dingen. sinds kort echter hebben we veel msn, mail, sms contact. en wat blijkt, we zijn wel geinteresseerd in elkaar.
afgelopen zaterdag kwam ze de kroeg binnen met haar vriend, ik was al in die kroeg met wat andere vrienden en had haar niet verwacht. hadden goed contact niet klef ofzo, haar vriend was erbij, maar gewoon leuk.
ga ik op een gegeven moment, zit in de tram, smsje, van haar, kwam erop neer dat ze me echt leuk vond en wilde afspreken.
waren samen naar de kroeg gisteravond, was gezellig, veel gepraat, perfect contact. nix gebeurd, zou niet gepast zijn vonden we allebei.
want we zien elkaar niet als 'zomaar' lustobject, het gaat dieper, we willen meer van elkaar.
maar ze weet niet precies wat ze wil.
aan de ene kant een jongen die ze al 5.5 jaar door en door kent, heeft alles wat ze wil, maar begint toch wat saai te worden. weet wat ze aan hem heeft.
aan de andere kant ik, ook alles wat ze wil, nieuw, spannend, maar ze weet natuurlijk niet wat ze uiteindelijk aan me heeft.
ze wil wel, maar ze is denk ik bang om haar vriend op te geven, maar ik denk weer dat zo lang een vaste vriend vanaf je 16 niet goed voor je is. lijkt me een te jonge leeftijd om zo lang bij elkaar te zijn.
ze zegt tijd nodig te hebben om na te denken, dagen,weken,maanden, kan allemaal.
wat kan ik doen
wat kan ik doen om haar te "winnen", hoe fout het ook klinkt.
voor mij zou ze een "blijvertje" zijn, en dat denk ik niet over veel vrouwen die ik tegen kom.
Als jij dat ook vindt, heb je een open relatie. Zo niet, dan heb je een probleem.
En als ik jou was zou ik gewoon afwachten en niet gelijk bovenop haar springen als ze vrij is.
maar ik zou toch wel een beetje voorzichtig zijn...
quote:vreemdgaan doet ze pas 6 maanden ongeveer, dus 5 jaar lang heeft ze echt vast gehad.
Op woensdag 19 maart 2003 17:12 schreef MetalMessiah het volgende:
Mischien wilt ze je inderdaad voor "vast", anderzijds haar definitie van "vast" is dat vreemdgaan erbij hoort.Als jij dat ook vindt, heb je een open relatie. Zo niet, dan heb je een probleem.
quote:dat was nou precies ook wat ik tegen haar zei.
Op woensdag 19 maart 2003 17:13 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik denk dat ze eerst alles op een rijtje moet hebben.
Mijn advies aan haar zou zijn. Dump die gast en zet alles op een rijtje.En als ik jou was zou ik gewoon afwachten en niet gelijk bovenop haar springen als ze vrij is.
maar wat kan ik doen om voor mij te laten kiezen?
wat ze bij hem flikt flikt ze ook bij jouw.. dus...
quote:Wil je dat echt?
Op woensdag 19 maart 2003 17:17 schreef Cat-Active het volgende:[..]
dat was nou precies ook wat ik tegen haar zei.
enne
ik zal me proberen in te houden....
Een jongen die mij probeert te versieren waar zijn vriendin bij is en de al met 5 anderen is vreemd geweest hoeft van mij niet zo. Als ze echt in een sleur zit, dan kan ze beter dat eens bespreken met haar vriend of het uitmaken in plaats van dit soort achterbaks gedrag.
Mijn type zou het niet zijn, ik zou niet direct vertrouwen in zo iemand hebben.
quote:Als ik dat wist zou ik al multimiljonair zijn.
Op woensdag 19 maart 2003 17:17 schreef Cat-Active het volgende:
quote:tja, je kent haar niet
Op woensdag 19 maart 2003 17:24 schreef Ripley het volgende:[..]
Wil je dat echt?
Een jongen die mij probeert te versieren waar zijn vriendin bij is en de al met 5 anderen is vreemd geweest hoeft van mij niet zo. Als ze echt in een sleur zit, dan kan ze beter dat eens bespreken met haar vriend of het uitmaken in plaats van dit soort achterbaks gedrag.
Mijn type zou het niet zijn, ik zou niet direct vertrouwen in zo iemand hebben.
quote:En waarom dan? Denk je dat haar vriend haar ook niet vertrouwt?
Op woensdag 19 maart 2003 17:31 schreef Cat-Active het volgende:[..]
tja, je kent haar niet
ik wel
en ik vertrouw haar wel
Als er iets mis is in je relatie kap je er mee of je praat er over. Je gaat niet zomaar het aanleggen met anderen, dat vind ik gewoon niet te vertrouwen. Ongeacht over wie we het hebben en of ik diegene ken of niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 19-03-2003 17:35]
quote:mee eens....
Op woensdag 19 maart 2003 17:22 schreef Suphafly het volgende:
waarom zou je dat mens nog willen?? afgelikte boterham man gatverwat ze bij hem flikt flikt ze ook bij jouw.. dus...
quote:haar vriend vertrouwd haar waarschijnlijk ook, en die weet (neem ik aan) nix van dat zij vreemd gaat.
Op woensdag 19 maart 2003 17:31 schreef Cat-Active het volgende:[..]
tja, je kent haar niet
ik wel
en ik vertrouw haar wel
ik zou zeggen: kijk maar uit met haar
quote:waarom ik haar vertrouw
Op woensdag 19 maart 2003 17:37 schreef GeM het volgende:[..]
haar vriend vertrouwd haar waarschijnlijk ook, en die weet (neem ik aan) nix van dat zij vreemd gaat.
ik zou zeggen: kijk maar uit met haar
dat ze vreemd gaat als ze bij mij zou zijn zou kunnen, maar ze wel zo eerlijk om het dan gewoon te vertellen
quote:Ik blijf het een raar en niet in orde verhaal vinden
Op woensdag 19 maart 2003 17:48 schreef Cat-Active het volgende:[..]
waarom ik haar vertrouw
ze is namelijk helemaal eerlijk
zowel tegenover mij
als tegenover haar vriend
hij weet alles wat ze heeft gedaandat ze vreemd gaat als ze bij mij zou zijn zou kunnen, maar ze wel zo eerlijk om het dan gewoon te vertellen
Bovendien denk ik dat jij niks kan doen aan deze situatie: als ze je leuk genoeg vindt kiest ze voor jou. En anders niet. Wat jij ook doet.
Maar vraag jij je niet af waarom ze bij die jongen blijft terwijl ze ondertussen in 5 maanden 6 jongens aflebbert? kap er dan gewoon mee of doe iets wezenlijks aan je relatie. Ik blijf het zwak en minder gedrag vinden.
je weet overigens ook niet hoe het met die andere gasten is gegaan. Bovendien vind ik jou SMS-en als ze met haar vriend is ronduit niet respectvol.
Jij hebt nu een roze bril op, maar ik zou er nog even over nadenken.
quote:dus ze mag bij jou vreemdgaan wanneer ze wil... Mits ze het aan je verteld... ok lekker makkelijk voor haar...
Op woensdag 19 maart 2003 17:48 schreef Cat-Active het volgende:[..]
waarom ik haar vertrouw
ze is namelijk helemaal eerlijk
zowel tegenover mij
als tegenover haar vriend
hij weet alles wat ze heeft gedaandat ze vreemd gaat als ze bij mij zou zijn zou kunnen, maar ze wel zo eerlijk om het dan gewoon te vertellen
maaruh ik denk dat je nummer 6 in de reeks zal worden hoor, het is wel dè mannier om iemand te bedriegen.. eerst zeggen dat ze je wil.. en je dan even aan het lijntje houden maar uiteindelijk terug gaan naar haar vriend
misschien heb ik het mis maar ik denk dat het zo zit...
quote:Dat zegt zij , maar hoe weet je zo zeker dat dat zo is .
Op woensdag 19 maart 2003 17:57 schreef Cat-Active het volgende:
misschien mischien ga ik idd wat te snel
maartoch
die 'andere' jongens kwamen op haar af
zij komt mij af
(was weer wat nieuws, versierd worden)
quote:zou kunnen
Op woensdag 19 maart 2003 18:04 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
Dat zegt zij , maar hoe weet je zo zeker dat dat zo is .
Ik vind je nogal naief overkomen hoor , iemand die 5x vreemd is gegaan weet hoe ze het aan moet pakken.
Je moet niet letten op wat ze zegt , maar op wat ze doet .
Ze zegt naar mijn inzien zoveel maar ze doet het niet .
Kijk als ze echt helemaal hotel de botel was geweest , dan had ze hem gedumpt , maar nu houd ze jou aan een lijntje en hem aan een lijntje en ik denk dat ze die situatie vaak heeft gespeeld .
snap heel goed wat iedereen zegt, maar zoals ik al zeg hierboven, ze is geen player
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |