abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9235877
tja, wat te zeggen
ik ken een jongedame (21, ik 23) die al 5.5 jaar een vaste vriend heeft. het afgelopen half jaar gaat die relatie slechter, zij gaat vreemd, met 5 jongens tot nu toe, maar dat weren jongens voor 1/2 keer, je kent het wel, lust

ik had haar een tijd niet gezien en wist dus niets van bovenstaande dingen. sinds kort echter hebben we veel msn, mail, sms contact. en wat blijkt, we zijn wel geinteresseerd in elkaar.

afgelopen zaterdag kwam ze de kroeg binnen met haar vriend, ik was al in die kroeg met wat andere vrienden en had haar niet verwacht. hadden goed contact niet klef ofzo, haar vriend was erbij, maar gewoon leuk.
ga ik op een gegeven moment, zit in de tram, smsje, van haar, kwam erop neer dat ze me echt leuk vond en wilde afspreken.

waren samen naar de kroeg gisteravond, was gezellig, veel gepraat, perfect contact. nix gebeurd, zou niet gepast zijn vonden we allebei.
want we zien elkaar niet als 'zomaar' lustobject, het gaat dieper, we willen meer van elkaar.

maar ze weet niet precies wat ze wil.
aan de ene kant een jongen die ze al 5.5 jaar door en door kent, heeft alles wat ze wil, maar begint toch wat saai te worden. weet wat ze aan hem heeft.
aan de andere kant ik, ook alles wat ze wil, nieuw, spannend, maar ze weet natuurlijk niet wat ze uiteindelijk aan me heeft.

ze wil wel, maar ze is denk ik bang om haar vriend op te geven, maar ik denk weer dat zo lang een vaste vriend vanaf je 16 niet goed voor je is. lijkt me een te jonge leeftijd om zo lang bij elkaar te zijn.

ze zegt tijd nodig te hebben om na te denken, dagen,weken,maanden, kan allemaal.

wat kan ik doen
wat kan ik doen om haar te "winnen", hoe fout het ook klinkt.
voor mij zou ze een "blijvertje" zijn, en dat denk ik niet over veel vrouwen die ik tegen kom.

ook nog njet
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:12:51 #2
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_9235991
Mischien wilt ze je inderdaad voor "vast", anderzijds haar definitie van "vast" is dat vreemdgaan erbij hoort.

Als jij dat ook vindt, heb je een open relatie. Zo niet, dan heb je een probleem.

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_9236008
Ik denk dat ze eerst alles op een rijtje moet hebben.
Mijn advies aan haar zou zijn. Dump die gast en zet alles op een rijtje.

En als ik jou was zou ik gewoon afwachten en niet gelijk bovenop haar springen als ze vrij is.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:15:10 #4
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9236056
Ze hoeft niet nogmaals vreemd te gaan als ze met hem krijgt.. Let wel, ze was nog maar 16 toen ze kreeg, en meestal wordt men toch wel nieuwsgierig naar wat anders, vooral als het dus je eerste is.. (waarschijnlijk is dit dus wel het geval).. Nu ze iets nieuws kán krijgen, én meer ervaren en (hopelijk ook) wijzer, is er best een grote kans dat ze hem wel trouw kan blijven. Waarom niet?

maar ik zou toch wel een beetje voorzichtig zijn...

scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
pi_9236086
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:12 schreef MetalMessiah het volgende:
Mischien wilt ze je inderdaad voor "vast", anderzijds haar definitie van "vast" is dat vreemdgaan erbij hoort.

Als jij dat ook vindt, heb je een open relatie. Zo niet, dan heb je een probleem.

vreemdgaan doet ze pas 6 maanden ongeveer, dus 5 jaar lang heeft ze echt vast gehad.
en open relaties heb ik wel weer ff gehad, ik zoek een dame voor "vast" echt vast.
ook nog njet
pi_9236122
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:13 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik denk dat ze eerst alles op een rijtje moet hebben.
Mijn advies aan haar zou zijn. Dump die gast en zet alles op een rijtje.

En als ik jou was zou ik gewoon afwachten en niet gelijk bovenop haar springen als ze vrij is.

dat was nou precies ook wat ik tegen haar zei.
enne
ik zal me proberen in te houden....

maar wat kan ik doen om voor mij te laten kiezen?

ook nog njet
pi_9236220
Aanpappen met iemand die een relatie heeft met als doel diegene voor je te winnen.

pi_9236248
waarom zou je dat mens nog willen?? afgelikte boterham man gatver

wat ze bij hem flikt flikt ze ook bij jouw.. dus...

Deal with it; rock 'n roll
  FOK!fossiel woensdag 19 maart 2003 @ 17:23:18 #9
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9236267
Och, dat gaat wel uit
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:24:21 #10
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9236291
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:17 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

dat was nou precies ook wat ik tegen haar zei.
enne
ik zal me proberen in te houden....

Wil je dat echt?

Een jongen die mij probeert te versieren waar zijn vriendin bij is en de al met 5 anderen is vreemd geweest hoeft van mij niet zo. Als ze echt in een sleur zit, dan kan ze beter dat eens bespreken met haar vriend of het uitmaken in plaats van dit soort achterbaks gedrag.

Mijn type zou het niet zijn, ik zou niet direct vertrouwen in zo iemand hebben.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9236397
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:17 schreef Cat-Active het volgende:
Als ik dat wist zou ik al multimiljonair zijn.
Maar hou vooral contact.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_9236481
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wil je dat echt?

Een jongen die mij probeert te versieren waar zijn vriendin bij is en de al met 5 anderen is vreemd geweest hoeft van mij niet zo. Als ze echt in een sleur zit, dan kan ze beter dat eens bespreken met haar vriend of het uitmaken in plaats van dit soort achterbaks gedrag.

Mijn type zou het niet zijn, ik zou niet direct vertrouwen in zo iemand hebben.

tja, je kent haar niet
ik wel
en ik vertrouw haar wel
ook nog njet
pi_9236502
Ik zou me er buiten houden. Het is niet aan jou om te bepalen of haar relatie goed is of niet en of het goed voor haar is om vanaf haar zestiende bij dezelfde vriend te zijn. Dat bepaalt ze nog altijd zelf. Als ze het uitmaakt, zie je het vanzelf wel en als ze je dan leuk genoeg vindt, komt ze vanzelf wel naar je toe.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:33:21 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9236553
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:31 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

tja, je kent haar niet
ik wel
en ik vertrouw haar wel

En waarom dan? Denk je dat haar vriend haar ook niet vertrouwt?

Als er iets mis is in je relatie kap je er mee of je praat er over. Je gaat niet zomaar het aanleggen met anderen, dat vind ik gewoon niet te vertrouwen. Ongeacht over wie we het hebben en of ik diegene ken of niet.

pi_9236565
-edit: kan het ook normaal? Zeg gerust wat je wilt, maar voeg wel iets toe en verwoord het een beetje in orde aub. -

[Dit bericht is gewijzigd door Ripley op 19-03-2003 17:35]

Doh!
pi_9236602
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:22 schreef Suphafly het volgende:
waarom zou je dat mens nog willen?? afgelikte boterham man gatver

wat ze bij hem flikt flikt ze ook bij jouw.. dus...

mee eens....
"Signature?? I don't need no stinking signature!!"
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:37:17 #17
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9236643
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:31 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

tja, je kent haar niet
ik wel
en ik vertrouw haar wel

haar vriend vertrouwd haar waarschijnlijk ook, en die weet (neem ik aan) nix van dat zij vreemd gaat.

ik zou zeggen: kijk maar uit met haar

I'm not the average girl from your video
pi_9236762
Weet je het lijkt meer alsof dat meisje gewoon problemen heeft met intimiteit hoor .
Ik bedoel een keer vreemd gaan in een relatie ala maar 5x . En ik wil niet lullig doen maar het lijkt er meer op dat je nummer 6 gaat worden dan dat de relatie uitgaat met die jongen waar ze mee is .
Hij bied namelijk iets wat jij niet bied , dat is dat ze bij hem altijd terug kan komen en die garantie heeft ze bij jou niet .
Waarom het meisje vreemd gaat is waarschijnlijk , omdat die vriend juist te veilig is en dat moet ze steeds zichzelf bewijzen of die onvoorwaardelijk van haar houd en dat doet ze door vreemdgaan.
Ik wil niet lullig doen maar dit meisje zit in een vicieuze cirkel , en die heeft echt geen bedoeling om bij haar vriendje weg te gaan , ze kan zeggen van wel maar action speaks louder then words.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9236898
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:37 schreef GeM het volgende:

[..]

haar vriend vertrouwd haar waarschijnlijk ook, en die weet (neem ik aan) nix van dat zij vreemd gaat.

ik zou zeggen: kijk maar uit met haar

waarom ik haar vertrouw
ze is namelijk helemaal eerlijk
zowel tegenover mij
als tegenover haar vriend
hij weet alles wat ze heeft gedaan

dat ze vreemd gaat als ze bij mij zou zijn zou kunnen, maar ze wel zo eerlijk om het dan gewoon te vertellen

ook nog njet
pi_9237006
Dat bevestigd alleen maar mijn theorie , ze is eerlijk , zowel tegenover haar vriend , dat moet toch voor jou duidelijk zijn dat die vriend haar neemt zoals ze is .
Geloof me echt deze dame dumpt haar vriend niet voor jou , aan hem weet ze wat ze heeft en aan jou niet , en maak jezelf niet wijs dat jij anders bent dan al die anderen , die heeft ze op dezelfde manier aangepakt als jou . Geloof me nou maar als ik zeg jij word nummer 6 en uiteindelijk kiest ze toch weer voor haar vriend.
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:53:56 #21
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9237011
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:48 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

waarom ik haar vertrouw
zowel tegenover mij

dat ze vreemd gaat als ze bij mij zou zijn zou kunnen, maar ze wel zo eerlijk om het dan gewoon te vertellen

Ik blijf het een raar en niet in orde verhaal vinden .

Bovendien denk ik dat jij niks kan doen aan deze situatie: als ze je leuk genoeg vindt kiest ze voor jou. En anders niet. Wat jij ook doet.

Maar vraag jij je niet af waarom ze bij die jongen blijft terwijl ze ondertussen in 5 maanden 6 jongens aflebbert? kap er dan gewoon mee of doe iets wezenlijks aan je relatie. Ik blijf het zwak en minder gedrag vinden.

je weet overigens ook niet hoe het met die andere gasten is gegaan. Bovendien vind ik jou SMS-en als ze met haar vriend is ronduit niet respectvol.

Jij hebt nu een roze bril op, maar ik zou er nog even over nadenken.

pi_9237095
misschien mischien ga ik idd wat te snel
maartoch
die 'andere' jongens kwamen op haar af
zij komt mij af
(was weer wat nieuws, versierd worden )
ook nog njet
pi_9237238
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:48 schreef Cat-Active het volgende:

[..]

waarom ik haar vertrouw
zowel tegenover mij

dus ze mag bij jou vreemdgaan wanneer ze wil... Mits ze het aan je verteld... ok lekker makkelijk voor haar...

maaruh ik denk dat je nummer 6 in de reeks zal worden hoor, het is wel dè mannier om iemand te bedriegen.. eerst zeggen dat ze je wil.. en je dan even aan het lijntje houden maar uiteindelijk terug gaan naar haar vriend
misschien heb ik het mis maar ik denk dat het zo zit...

pi_9237267
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:57 schreef Cat-Active het volgende:
misschien mischien ga ik idd wat te snel
maartoch
die 'andere' jongens kwamen op haar af
zij komt mij af
(was weer wat nieuws, versierd worden )
Dat zegt zij , maar hoe weet je zo zeker dat dat zo is .
Ik vind je nogal naief overkomen hoor , iemand die 5x vreemd is gegaan weet hoe ze het aan moet pakken.
Je moet niet letten op wat ze zegt , maar op wat ze doet .
Ze zegt naar mijn inzien zoveel maar ze doet het niet .
Kijk als ze echt helemaal hotel de botel was geweest , dan had ze hem gedumpt , maar nu houd ze jou aan een lijntje en hem aan een lijntje en ik denk dat ze die situatie vaak heeft gespeeld .
pi_9237362
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 18:04 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Dat zegt zij , maar hoe weet je zo zeker dat dat zo is .
Ik vind je nogal naief overkomen hoor , iemand die 5x vreemd is gegaan weet hoe ze het aan moet pakken.
Je moet niet letten op wat ze zegt , maar op wat ze doet .
Ze zegt naar mijn inzien zoveel maar ze doet het niet .
Kijk als ze echt helemaal hotel de botel was geweest , dan had ze hem gedumpt , maar nu houd ze jou aan een lijntje en hem aan een lijntje en ik denk dat ze die situatie vaak heeft gespeeld .

zou kunnen
maar ze komt niet over als een "player", niet overdreven flirten, geen sexy kleding enz.
en
als ze enkel uit is op een avontuurtje (wat best zou kunnen)
had ze allang haar slag kunnen slaan, wat is het nut dan te vertellen dat je het nog niet weet, of uberhaupt te vertellen dat je nog steeds met iemand bent.

snap heel goed wat iedereen zegt, maar zoals ik al zeg hierboven, ze is geen player

ook nog njet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')