Het massa internet gebruik speelt nu een aantal jaar. Maar als we kijken naar onze kinderen, broertjes, zusjes..in hoeverre is het een gevaar.
Elk venster is een nieuwe prikkel.
Hoe bepaal jij wanneer het afgelopen is.
Is er punt nog post punt nl.
quote:want op welk punt je je ook bevind punt nl ....
Op woensdag 19 maart 2003 17:00 schreef Maud_Dib het volgende:
Ik weet als het genoeg is, als ik dingen ga zeggen als:Is er punt nog post punt nl.
quote:Weken punt, maanden punt nl?
Op woensdag 19 maart 2003 17:02 schreef okkie-man het volgende:[..]
want op welk punt je je ook bevind punt nl ....
quote:Doet me denken aan een reclame voor gratis internet uit 1998.
Op woensdag 19 maart 2003 17:04 schreef Maud_Dib het volgende:[..]
Weken punt, maanden punt nl?
Maar ontopic
Hehehe, misschien herkenbaar voor mensen: toen ik echt internetverslaafd was, had ik op een gegeven moment als ik in de stad liep, de behoefte dingen aan te klikken met een soort denkbeeldige muis
quote:Ik denk dat ook omgekeerd kan zijn..
Op woensdag 19 maart 2003 21:36 schreef Fregtia het volgende:
Ik heb pas internet thuis.En ik moet zeggen: voor die tijd verveelde ik mij. Nu verveel ik me nooit meer
Als ik bij m'n ouders of anderen ben heb ik helemaal niet de behoefte om te computeren. Heb dan wel andere dingen te doen.
Denkbeeldig dubbelklikken op dingen op straat ofsow (rokjes,om ze denkbeeldig omhoog te klikken bijvoorbeeld ) ken ik ook....
quote:hehe, ik schrijf soms tijdens me repetities wel eens in chattaal
Op woensdag 19 maart 2003 22:25 schreef DaBuzzzzz het volgende:Denkbeeldig dubbelklikken op dingen op straat ofsow (rokjes,om ze denkbeeldig omhoog te klikken bijvoorbeeld
) ken ik ook....
quote:In zakelijke E-mails afsluiten met:
Op woensdag 19 maart 2003 22:37 schreef Sylvana het volgende:[..]
hehe, ik schrijf soms tijdens me repetities wel eens in chattaal
Met vriendelijke groet
Naam enzo
Af en toe heb ik van die momenten..dat ik mezelf echt achter de computer zie zitten..
en anderen.
het is als een drug..
Ik zie de aggressie bij mijn neefjes en mijn broertje als ze moeten stoppen met internetten. Ook de teleurstelling.
Ik maak me zorgen
quote:Is dat dan echt anders dan dat jijzelf eerder boos werd omdat je geen tv meer mocht kijken?
Op woensdag 19 maart 2003 22:53 schreef Wrong het volgende:
Ik zie de aggressie bij mijn neefjes en mijn broertje als ze moeten stoppen met internetten. Ook de teleurstelling.Ik maak me zorgen
ontopic: ik zit steeds meer achter internet. Thuis hebben we sinds kort kabel en op de uni draait internet op de achtergrond ook vaak wel mee.
Geen goede zaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |