abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9261787
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:16 schreef Chocopuff het volgende:

het kan ook nog dat ie je te jong vindt... ik weet niet hoe oud je bent, maar misschien is ie bang om als pedo gezien te worden ofzo

Ik ben ouder dan hij. Dat zal dus wel meevallen.
Some people are chicken, other people eat chicken
pi_9261802
misschien issie nog maagd?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_9261883
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:17 schreef Smurfer het volgende:

[..]

Hahahaha! Gedraag me in deze situatie misschien als een verliefde puber, maar ben bijna 25!

donderdag 20 maart 2003 @ 19:17:30 #54
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_9265683
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:31 schreef Smurfer het volgende:
Hij stuurt meestal een sms-je, waarna ik hem bel. Inderdaad alsof hij niet durft te bellen. Maar dat kan ik me weer niet voorstellen: hij is erg stoer.
Misschien toch niet zo stoer als je dacht
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
  donderdag 20 maart 2003 @ 19:18:37 #55
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_9265706
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:17 schreef Smurfer het volgende:

[..]

Hahahaha! Gedraag me in deze situatie misschien als een verliefde puber, maar ben bijna 25!

.. hoe oud is de gelukkige?
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
pi_9265745
Of stuurt die sms-jes naar al die meisjes om ze hem zo op te laten bellen
We are the weirdo's mr - The Craft
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:27:38 #57
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_9278048
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:18 schreef Kornovichvb het volgende:

[..]

.. hoe oud is de gelukkige?

Net zo oud.
  vrijdag 21 maart 2003 @ 10:48:57 #58
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9278399
sommige mensen(met name mannen) houden gewoon niet zo van bellen.
pi_9278815
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 10:48 schreef Frenkie het volgende:
sommige mensen(met name mannen) houden gewoon niet zo van bellen.
Heb ik ook altijd last van... Mijn vriendin belt mij vaker dan ik haar.. En ik heb altijd de neiging om te zeggen: "en waarom bel je?" En dan krijg je meteen weer zo'n antwoord van: "gewoon, mag dat niet dan!?"

Die vraag moet ik toch echt eens afleren!

Hallowww
  vrijdag 21 maart 2003 @ 11:12:58 #60
47630 Irris
Catch a smile!
pi_9278870
idd het best is om het gewoon te vragen aan hem
Geluk is een richting, geen punt
(¯`·._.·fotoboek ·._.·´¯)
Icon
pi_9287843
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 16:08 schreef Smurfer het volgende:

[..]

Dit weekend ga ik hem volledig platn**ken!

Das dom als je dat doet....jij hoeft hem niet meer te geven dan dat hij jou geeft.
Als je dit doet is zijn interesse voor jou snel weg....
  vrijdag 21 maart 2003 @ 18:40:15 #62
33503 bint
kroegtijger en zuiphaas
pi_9289180
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:15 schreef Smurfer het volgende:
Ik ben helemaal weg van een jongen die ik een paar weken geleden ontmoet heb in een club. Sinds onze ontmoeting heb ik pas een paar dates met hem gehad, maar ik vind hem heel leuk! Ik denk de hele dag aan hem en zou het liefst constant bij hem zijn. Misschien ben ik zelfs wel verliefd...

Probleem is dat hij mij niet zo vaak belt en ik daardoor het idee krijg dat hij misschien niet echt geinteresseerd is en alleen maar op seks uit is. Als ik hem bel is hij wel heel enthousiast en dan zegt hij bijvoorbeeld dat hij het leuk vindt mijn stem weer te horen.

Nu verwacht ik niet dat jullie mij kunnen vertellen of hij me leuk vindt, maar misschien weten jullie een goeie manier om er achter te komen wat hij van me wil. Ik vind het namelijk ook weer zo suf overkomen om hem te vragen of hij mijn vriendje wil zijn ofzo. Suggesties?

haha, dit vind ik zo grappig
Je zou zo mijn vriendin kunnen zijn...
Want mijn vriendin vraagt zich dit ook af, dat weet ik zeker. Ik ken haar van de carnaval, ik werk in een bar, en we hadden daar telefoonnummers uitgewisseld. Naderhand hebben we afgesproken, en het klikte gewoon kei goed, ik ben smoor op haar, en zij op mij.
Ik sms veel met haar, maar bellen doe ik bijna niet. Ik voel me alsof ik dan opdringerig over zou komen. Misschien is dat ook zo, misschien niet. Maar het gaat wel goed. En dat stoere gedoe maakt niet uit. Die mensen kunnen ook verlegen zijn hoor!

Wat ik dus probeer uit te leggen: bekijk het eens van de andere kant. Als je hem net kent, kan hij heel stoer overkomen, maar verlegen van binnen. En als hij al een paar weken moeite voor je doet, zal het echt niet om de seks zijn. Normaal gesproken kappen die types daar al na een paar dagen mee.

IIG: veel succes ermee

zuipen & kruipen, stappen en tappen
  maandag 24 maart 2003 @ 10:27:57 #63
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_9334022
De ontknoping:

Ik heb hem subtiel gevraagd hoe het zat tussen ons en wat blijkt; hij is een tijd geleden een keer zo gekwetst door een meisje dat hij zich niet meer open kan stellen, niemand dicht bij hem kan laten komen, zich niet kan binden. Hij zei wel dat hij mij heel erg leuk vindt en dat hij me nog wel wilde zien.
Ik zag direct een eindeloos voortslepend verhaal voor me waarin ik de hele tijd dingen van hem verwacht en dingen hoop die hij niet kan geven. Daarom heb ik hem gezegd dat wat hij me kan geven niet goed genoeg is voor mij. Dat ik meer wil en meer verdien dan dat.
Aan de ene kant ben ik wel trots op mezelf dat ik voor mezelf ben opgekomen, maar aan de andere kant ben ik heel verdrietig. Ik was echt gek op hem en nu is het voorbij.

maandag 24 maart 2003 @ 11:02:41 #64
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9334572
klinkt toch alsof je de juiste beslissing genomen hebt......

goed zo, meid!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 24 maart 2003 @ 11:42:56 #65
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_9335388
quote:
Op maandag 24 maart 2003 10:27 schreef Smurfer het volgende:
De ontknoping:

Ik heb hem subtiel gevraagd hoe het zat tussen ons en wat blijkt; hij is een tijd geleden een keer zo gekwetst door een meisje dat hij zich niet meer open kan stellen, niemand dicht bij hem kan laten komen, zich niet kan binden. Hij zei wel dat hij mij heel erg leuk vindt en dat hij me nog wel wilde zien.
Ik zag direct een eindeloos voortslepend verhaal voor me waarin ik de hele tijd dingen van hem verwacht en dingen hoop die hij niet kan geven. Daarom heb ik hem gezegd dat wat hij me kan geven niet goed genoeg is voor mij. Dat ik meer wil en meer verdien dan dat.
Aan de ene kant ben ik wel trots op mezelf dat ik voor mezelf ben opgekomen, maar aan de andere kant ben ik heel verdrietig. Ik was echt gek op hem en nu is het voorbij.

Oh, dan geef je het meteen op? Erg jammer hoor, zo gek was je dus ook niet op hem.Wat die jongen van je vroeg was wat energie en aandacht en je rent weg. Je zult inderdaad wel meer verdienen dan dat.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  maandag 24 maart 2003 @ 12:09:22 #66
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_9335933
quote:
Op maandag 24 maart 2003 11:42 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Oh, dan geef je het meteen op? Erg jammer hoor, zo gek was je dus ook niet op hem.Wat die jongen van je vroeg was wat energie en aandacht en je rent weg. Je zult inderdaad wel meer verdienen dan dat.

Fuck, meen je serieus dat ik het te snel op heb gegeven? Had ik het meer tijd moeten geven? Zo'n opmerking als de jouwe brengt me direct weer in verwarring. Heb ik het niet goed gedaan?

Ik betwijfel of ik met energie en aandacht iets als dit kan veranderen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zijn verhaal eigenlijk opgevat als een verdekt verzoek hem met rust te laten. Kan het ook anders bedoeld zijn?

En zeggen dat ik niet gek op hem was vind ik echt flauw. Wat weet jij daar nou van? Ik kan al dagen niet eten of slapen en zit er op mijn werk als een zombie bij, kan me niet concentreren en denk de hele tijd aan hem...

maandag 24 maart 2003 @ 12:42:17 #67
15660 chocolatemoeze
pi_9336462
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:09 schreef Smurfer het volgende:

[..]

Fuck, meen je serieus dat ik het te snel op heb gegeven? Had ik het meer tijd moeten geven? Zo'n opmerking als de jouwe brengt me direct weer in verwarring. Heb ik het niet goed gedaan?

Ik betwijfel of ik met energie en aandacht iets als dit kan veranderen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zijn verhaal eigenlijk opgevat als een verdekt verzoek hem met rust te laten. Kan het ook anders bedoeld zijn?

En zeggen dat ik niet gek op hem was vind ik echt flauw. Wat weet jij daar nou van? Ik kan al dagen niet eten of slapen en zit er op mijn werk als een zombie bij, kan me niet concentreren en denk de hele tijd aan hem...

Hij zegt dat hij gekwetst is in een vorige relatie. Ik weet niet wat daar de reden van was, maar als iemand zo erg gekwetst is dat hij muren opgooid is dat alleen uit zelfbescherming. Maar ook achter die muur zit een eenzaam en kwetsbaar hart, dat net als ieder mens liefde en aandacht nodig heeft. Waarschijnlijk is hij gewoon bang dat als hij zich mee laat slepen met jou, hij wederom gekwetst wrodt en houdt hij bij voorbaat liever afstand.

Misschien was het wel anders geweest als je hem had gezegd dat je helemaal gek op hem was en 100% voor hem wil gaan. In goede, maar in dit geval ook slechte tijden. Natuurlijk zit daar een grens aan, het moet inderdaad geen slepend drama worden, maar allicht had je kunnen informeren hoe hij daar tegen over staat. Of hij bereid was zijn hart te openen voor jou. Nu heb jij de keuze voor hem gemaakt, door te bedenken dat hij rust van je vroeg. Je weet eigenlijk nog steeds niet wat hij echt wil.

Als een meisje echt de moeite zou nemen om door mijn muren te prikken weet ik dat ik een bijzonder iets aan de haak geslagen hebt. Maar als iemand al meteen wegrent, bij de minste of geringste onzekerheid, dan zou ik het de moeite ook niet echt waard vinden.

Ieder huisje heeft zijn kruisje, dat vroeg of laat toch energie zal kosten van een ander. Het is maar de vraag of die ander het op kan brengen dan.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_9336548
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:42 schreef chocolatemoeze het volgende:

Hij zegt dat hij gekwetst is in een vorige relatie. Ik weet niet wat daar de reden van was, maar als iemand zo erg gekwetst is dat hij muren opgooid is dat alleen uit zelfbescherming. Maar ook achter die muur zit een eenzaam en kwetsbaar hart, dat net als ieder mens liefde en aandacht nodig heeft.

Ga nou weg man. Die kerel is toch geen watje. Ok, iedereen kan wel eens een mindere ervaring met de liefde hebben gehad. Maar om je nou gelijk op te stellen alsof je niks meer kan, gaat me een beetje te ver. Het is gewoon een aansteller, en als hij echt om dat meisje had gegeven, dan had ie zich best kunnen vermannen. Dan had hij best zelf wat meer initiatief getoond.
pief paf poef
  maandag 24 maart 2003 @ 13:19:40 #69
15660 chocolatemoeze
pi_9337177
quote:
Op maandag 24 maart 2003 12:46 schreef Solid_Snake het volgende:

[..]

Ga nou weg man. Die kerel is toch geen watje. Ok, iedereen kan wel eens een mindere ervaring met de liefde hebben gehad. Maar om je nou gelijk op te stellen alsof je niks meer kan, gaat me een beetje te ver. Het is gewoon een aansteller, en als hij echt om dat meisje had gegeven, dan had ie zich best kunnen vermannen. Dan had hij best zelf wat meer initiatief getoond.

Dude, daar heb je wel gelijk in. Soms gebeuren er echter dingen in relaties die gewoon verder gaan dan aanstellerij. Misschien dat jij je dat niet voor kan stellen, maar desalniettemin gebeurd het.
pi_9337482
Je zegt dat je een jongen wil die het niet alleen voor seks wil; terwijl dat het enige is wat je verdient.
Volgens mij ben jij de player hier. En zoals veel meisjes ongeduldig.

Hij heeft je gescreend door te vertellen dat ie gekwetst was in het verleden. Nu jij af hebt gehaakt weet hij dat jij het geduld voor hem niet kunt opbrengen om hem beetje bij beetje weer vertrouwen in meisjes(jou) te leren. Hij kan nu verder zoeken naar een meisje wat wel integer is.

Defeat is not the worst of failures. Not to have tried is the true failure.
  maandag 24 maart 2003 @ 13:53:49 #71
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_9337993
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:32 schreef creepy_stalker het volgende:
Je zegt dat je een jongen wil die het niet alleen voor seks wil; terwijl dat het enige is wat je verdient.
Volgens mij ben jij de player hier. En zoals veel meisjes ongeduldig.

Hij heeft je gescreend door te vertellen dat ie gekwetst was in het verleden. Nu jij af hebt gehaakt weet hij dat jij het geduld voor hem niet kunt opbrengen om hem beetje bij beetje weer vertrouwen in meisjes(jou) te leren. Hij kan nu verder zoeken naar een meisje wat wel integer is.

En zo'n opmerking, afkomstig van iemand met een signature als de jouwe moet ik serieus nemen?
  maandag 31 maart 2003 @ 18:57:14 #72
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_9489385
quote:
Op maandag 24 maart 2003 13:53 schreef Smurfer het volgende:

[..]

En zo'n opmerking, afkomstig van iemand met een signature als de jouwe moet ik serieus nemen?

Zou wel het beste zijn IMHO, die post was erg raak.
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
  maandag 28 april 2003 @ 15:10:00 #73
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_10069827
quote:
Op maandag 31 maart 2003 18:57 schreef Mijnheer_Willem het volgende:

[..]

Zou wel het beste zijn IMHO, die post was erg raak.

Zo raak was die post niet: ik heb hem dus naar aanleiding van jullie commentaar nog een kans gegeven. En guess what? Het bleek gewoon een botte eikel. Dat gevoelige gedoe was gewoon een fuck smoes om van mij af te komen. Zo zie je maar dat je eerste gevoel vaak goed is.
pi_10070476
Nadat ik dit dus allemaal heb gelezen vind ik het tog wel een heel bekent verhaal. En bij kwam er dus ook precies hetzelfde uit.

Maar ondertussen heb ik nu egt een mega lieve vriend dus da komt bij jouw zeker ook goed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')