Probleem is dat hij mij niet zo vaak belt en ik daardoor het idee krijg dat hij misschien niet echt geinteresseerd is en alleen maar op seks uit is. Als ik hem bel is hij wel heel enthousiast en dan zegt hij bijvoorbeeld dat hij het leuk vindt mijn stem weer te horen.
Nu verwacht ik niet dat jullie mij kunnen vertellen of hij me leuk vindt, maar misschien weten jullie een goeie manier om er achter te komen wat hij van me wil. Ik vind het namelijk ook weer zo suf overkomen om hem te vragen of hij mijn vriendje wil zijn ofzo. Suggesties?
quote:[offtopic]
Op woensdag 19 maart 2003 16:23 schreef Qlimax het volgende:[..]
excuze... dan hebbie je lekker geregistreerd zeg.....
staat toch duidelijk MAN... en man en man is homo....
Er is maar één manier om erachter te komen: vragen!
quote:Verander even je profiel, er zijn altijd wel van die kinderachtige types die daarnaar kijken en op basis daarvan een lollige opmerking plaatsen met betrekking op je "man-zijn".
Op woensdag 19 maart 2003 16:21 schreef Smurfer het volgende:
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus een meisje, ja!
Verder...ik zou het gewoon even afwachten als ik jou was. Je hebt nou eenmaal jongens die vaak bellen en jongens die niet zo bellerig zijn. Iemand die alleen uit is op seks kan net zo goed vaak bellen en na die seks nooit meer, dus dat zegt ook niet alles. Ik zou ook een beetje op andere dingen letten, of hij ook geïnteresseerd is als je iets vertelt, of hij erg aandringt om je in bed te krijgen of het gewoon echt leuk vindt om je te zien.
Je kunt het nooit echt zeker weten, helaas. Iemand die zich echt voordoet als de prins op het witte paard kan achteraf ook een player blijken te zijn.
En anders:
Gewoon iets met hem beginnen en kijken hoe lang je hem aan het lijntje kan houden zonder seks, maar dit is wel de minder verantwoorde manier.
On topic: ik wacht zelf meestal even af, let op zijn gedrag (raakt ie me vaak aan, hoe kijkt ie etc.) Maar goed, dat is een zeer feilbare methode, want ik denk vaa dat iemand me niet leuk vindt terwijl het wel zo is.
quote:Ja, en daarom hebben zo nog geen sex gehad? Dan zou hij wel wat meer werk ervan maken denk ik!
Op woensdag 19 maart 2003 16:27 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij is ie op sex uit.
Ik denk dat 'ie verliefd is, maar niet zo zeker is van zijn zaak en van zichzelf
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 19-03-2003 19:24]
Als ie snel sex wil zou ie het wel meteen vragen i.p.v. eerst een tijd te gaan sms-en, daten etc.. Lijkt mij tenminste. Een one-night-stand word toch ook niet een maand van te voren afgesproken, of wel (heb geen ervaring).
Als ie echt om je geeft geeft ie nu echt nog niet om seks. Spreek gewoon wat af... probeer te zoenen. Komt wel goed
quote:De chique one-night-stand (hapje, drankje, ontwikkeling, bedje,
Op woensdag 19 maart 2003 19:44 schreef Oesie het volgende:
- verlegen
- eerste meisje dat intreesse in hem toont
- weet niet wat ie moetAls ie snel sex wil zou ie het wel meteen vragen i.p.v. eerst een tijd te gaan sms-en, daten etc.. Lijkt mij tenminste. Een one-night-stand word toch ook niet een maand van te voren afgesproken, of wel
quote:Ik weet het niet hoor. Die gozer is 24, mag toch wel aannemen dat hij weet wat hij moet doen! Aan de andere kant laat ik ook weer niet zo heel erg merken dat ik hem leuk vind, dus wie weet.
Op woensdag 19 maart 2003 19:44 schreef Oesie het volgende:
- verlegen
- eerste meisje dat intresse in hem toont
- weet niet wat ie moet
- bang dat jij het gevoel juist niet hebtSpreek gewoon wat af... probeer te zoenen. Komt wel goed
Zoenen hebben we overigens al veelvuldig gedaan. Ik ben vorig weekend ook al blijven slapen, maar we hebben geen seks gehad. Hij probeerde natuurlijk wel het een en ander, maar dat heb ik afgehouden.
quote:Een maand wachten.. pfffffffffffff zeg
Op donderdag 20 maart 2003 13:59 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon wachten met sexhebben... een maand ofzo, zolang wil hij niet wachten als hij alleen maar wil neuken.
quote:ja zolang is dat toch nie...
Op donderdag 20 maart 2003 14:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Een maand wachten.. pfffffffffffff zeg
quote:niet..???
Op donderdag 20 maart 2003 14:03 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
ja zolang is dat toch nie...
quote:nee 1mnd vind ik niet lang hoor...als ik zeker wil weten of iemand me echt leuk vind laat ik ze nog langer wachten
Op donderdag 20 maart 2003 15:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
niet..???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |