abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9234480
Ik ben helemaal weg van een jongen die ik een paar weken geleden ontmoet heb in een club. Sinds onze ontmoeting heb ik pas een paar dates met hem gehad, maar ik vind hem heel leuk! Ik denk de hele dag aan hem en zou het liefst constant bij hem zijn. Misschien ben ik zelfs wel verliefd...

Probleem is dat hij mij niet zo vaak belt en ik daardoor het idee krijg dat hij misschien niet echt geinteresseerd is en alleen maar op seks uit is. Als ik hem bel is hij wel heel enthousiast en dan zegt hij bijvoorbeeld dat hij het leuk vindt mijn stem weer te horen.

Nu verwacht ik niet dat jullie mij kunnen vertellen of hij me leuk vindt, maar misschien weten jullie een goeie manier om er achter te komen wat hij van me wil. Ik vind het namelijk ook weer zo suf overkomen om hem te vragen of hij mijn vriendje wil zijn ofzo. Suggesties?

Some people are chicken, other people eat chicken
pi_9234630
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus een meisje, ja!
pi_9234649
wachten tot hij belt? na een week is het wel duidelijk dan..
pi_9234713
Dat bleek niet uit je profiel
Gewoon wat meer contact zoeken, voorzichtig. Je klinkt wel alsof je verliefd bent. Met hem heb je duidelijk nog wat geduld nodig Bedenk hoe je zelf het liefst veroverd zou willen worden. Dat werkt misschien bij hem ook wel.
pi_9234719
you can feel it in his kiss
pi_9234725
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:23 schreef Qlimax het volgende:

[..]

excuze... dan hebbie je lekker geregistreerd zeg.....

staat toch duidelijk MAN... en man en man is homo....

[offtopic]
Zou het een kloon zijn?
[/offtopic]

Er is maar één manier om erachter te komen: vragen!

pi_9234733
Fuck, sta ik als man geregistreerd? Kan ik dat nog wijzigen?
pi_9234745
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:21 schreef Smurfer het volgende:
Voor de duidelijkheid: Ik ben dus een meisje, ja!
Verander even je profiel, er zijn altijd wel van die kinderachtige types die daarnaar kijken en op basis daarvan een lollige opmerking plaatsen met betrekking op je "man-zijn".

Verder...ik zou het gewoon even afwachten als ik jou was. Je hebt nou eenmaal jongens die vaak bellen en jongens die niet zo bellerig zijn. Iemand die alleen uit is op seks kan net zo goed vaak bellen en na die seks nooit meer, dus dat zegt ook niet alles. Ik zou ook een beetje op andere dingen letten, of hij ook geïnteresseerd is als je iets vertelt, of hij erg aandringt om je in bed te krijgen of het gewoon echt leuk vindt om je te zien.

Je kunt het nooit echt zeker weten, helaas. Iemand die zich echt voordoet als de prins op het witte paard kan achteraf ook een player blijken te zijn.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:27:18 #9
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_9234798
Volgens mij is ie op sex uit. Als ie echt verliefd op je zou zijn zou hij je wel wat vaker bellen IMO.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:29:32 #10
20546 Kornovichvb
groove is in the heart
pi_9234860
Hij vindt je vast wel leuk.. misschien durft die wel helemaal niet de hele tijd te bellen.
Eigenlijk zou jij het zelf wel moeten zien of die je leuk vindt of niet...
No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:31:08 #11
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_9234901
Hij stuurt meestal een sms-je, waarna ik hem bel. Inderdaad alsof hij niet durft te bellen. Maar dat kan ik me weer niet voorstellen: hij is erg stoer.
pi_9236585
Vraag het hem.

En anders:
Gewoon iets met hem beginnen en kijken hoe lang je hem aan het lijntje kan houden zonder seks, maar dit is wel de minder verantwoorde manier.

Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:40:22 #13
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9236716
Even wat puingeruimd!

On topic: ik wacht zelf meestal even af, let op zijn gedrag (raakt ie me vaak aan, hoe kijkt ie etc.) Maar goed, dat is een zeer feilbare methode, want ik denk vaa dat iemand me niet leuk vindt terwijl het wel zo is.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9236775
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:27 schreef HAL9000S het volgende:
Volgens mij is ie op sex uit.
Ja, en daarom hebben zo nog geen sex gehad? Dan zou hij wel wat meer werk ervan maken denk ik!

Ik denk dat 'ie verliefd is, maar niet zo zeker is van zijn zaak en van zichzelf

pief paf poef
  woensdag 19 maart 2003 @ 18:56:04 #15
43443 bdb
7.5 kilo kat
pi_9238658
Misschien wil ie rustig aan doen, om je niet af te schrikken ?
pi_9239186
Laat hem ff met rust...afwezig zijn maakt aantrekkelijk....en geeft hem de gelegenheid om je te gaan missen.
Ga onder geen voorwaarde aan hem vragen wat hij wil ( hiermee jaag je hem weg )...want dat weet hij waarschijnlijk zelf nog niet.....laat hem zelf door zijn onzekerheid heenbreken....en bekijken of hij verder wil met jou....
Wil hij niet met je verder dan hebben jullie allebei duidelijkheid......

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 19-03-2003 19:24]

pi_9239920
- verlegen
- eerste meisje dat intresse in hem toont
- weet niet wat ie moet
- bang dat jij het gevoel juist niet hebt

Als ie snel sex wil zou ie het wel meteen vragen i.p.v. eerst een tijd te gaan sms-en, daten etc.. Lijkt mij tenminste. Een one-night-stand word toch ook niet een maand van te voren afgesproken, of wel (heb geen ervaring).
Als ie echt om je geeft geeft ie nu echt nog niet om seks. Spreek gewoon wat af... probeer te zoenen. Komt wel goed

donderdag 20 maart 2003 @ 00:55:33 #18
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9248743
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:44 schreef Oesie het volgende:
- verlegen
- eerste meisje dat intreesse in hem toont
- weet niet wat ie moet

Als ie snel sex wil zou ie het wel meteen vragen i.p.v. eerst een tijd te gaan sms-en, daten etc.. Lijkt mij tenminste. Een one-night-stand word toch ook niet een maand van te voren afgesproken, of wel

De chique one-night-stand (hapje, drankje, ontwikkeling, bedje, ),
Niet om topicstarter ongerust te maken (zij kent hem en zal dus goed moeten kijken)..maar zorg dat hij ook initiatief gaat nemen. Bel dus zelf eens niet en wacht totdat hij belt..Okee als het je te lang duurt, bel je weer zelf..kun je gelijk even vragen waarom ie niet gebeld heeft.
Dizzy new heights..
pi_9251565
Ik zou niet aan hem vragen vind je mij wel leuk genoeg ofzo. Ik zou net als hiervoor werd gezegd even afwachten tot hij met het contact komt.. Als je je teveel opdringt bij een jongen die misschien een beetje bindingsangst heeft kan hij denken dat je jezelf teveel bij hem opdringt. Ik begrijp dat je zekerheid nodig hebt maar bekijk het rustig aan en dat zal je vanzelf zien of hij je echt leuk vind of dat hij alleen SEX wilt
pi_9255351
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 19:44 schreef Oesie het volgende:
- verlegen
- eerste meisje dat intresse in hem toont
- weet niet wat ie moet
- bang dat jij het gevoel juist niet hebt

Spreek gewoon wat af... probeer te zoenen. Komt wel goed

Ik weet het niet hoor. Die gozer is 24, mag toch wel aannemen dat hij weet wat hij moet doen! Aan de andere kant laat ik ook weer niet zo heel erg merken dat ik hem leuk vind, dus wie weet.

Zoenen hebben we overigens al veelvuldig gedaan. Ik ben vorig weekend ook al blijven slapen, maar we hebben geen seks gehad. Hij probeerde natuurlijk wel het een en ander, maar dat heb ik afgehouden.

pi_9258167
Gewoon wachten met sexhebben... een maand ofzo, zolang wil hij niet wachten als hij alleen maar wil neuken.
Lambo of Rekt
pi_9258252
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:59 schreef EggsTC het volgende:
Gewoon wachten met sexhebben... een maand ofzo, zolang wil hij niet wachten als hij alleen maar wil neuken.
Een maand wachten.. pfffffffffffff zeg
pi_9258275
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Een maand wachten.. pfffffffffffff zeg

ja zolang is dat toch nie...
pi_9259649
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:03 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

ja zolang is dat toch nie...

niet..???
pi_9259670
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 15:02 schreef Frenkie het volgende:

[..]

niet..???

nee 1mnd vind ik niet lang hoor...als ik zeker wil weten of iemand me echt leuk vind laat ik ze nog langer wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')