abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2003 @ 17:25:59 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9236347
Gewoon een afwasborstel, een beetje water en een lepel zout. Even boenen, klaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_9236902
Eh, Isabeau, ik ben net zo'n afwasramp als jij. Hoe vaak ik niet pannen heb weggegooid omdat ze een eigen leven waren gaan leiden...

Nu ik een degelijke (ahum) getrouwde vrouw ben heb ik gewoon een super afwasmachine (en grote paniek als ie het eens begeeft), maar toen ik wat minder goed bij kas was in mijn studententijd, heb ik een klein afwasmachientje gekocht bij Neckerman. Zo'n dingetje voor 6 couverts, deed het prima. Heeft me een hoop ellende bespaard. Ik heb me daarna altijd voorgenomen om niet te bezuinigen op die ene kloteklus die ik gewoon niet op kan brengen, en waarvan het zo vervelend is als je het niet op tijd doet.

mooi he, alles
  woensdag 19 maart 2003 @ 20:20:16 #28
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_9241035
Volgens mij is die aanslag ook erger bij 'gewone' thee dan bij kruidenthee. Mijn bekers zitten ook altijd onder, gek genoeg haal ik het met de ene afwasborstel zo weg en bij de andere gebeurt er niks en grijp ik toch weer naar het schuursponsje.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_9241429
Zag bij een verhuurbedrijf dat ze thermoflessen vol met aanslag schoonmaakten door er een tijdje zo'n tablet kunstgebitreiniger in te laten borrelen. Worden ze weer superschoon van!
  vrijdag 21 maart 2003 @ 19:07:41 #30
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9289734
steradent werkt trouwens ook ,doen we op het werk ook met thermoskannen,werk in een bejaardehuis dus steradent tablette genoeg
pi_9298392
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop alleen niet dat de thee-smaak hierdoor wordt beinvloed...dan is zo'n tip over een schijfje citroen en zo veel slimmer.
Als je een metalen theepot gebruikt, is het juist goed om véél thee-aanslag te laten zitten. Dat komt de smaak enorm ten goede.

Een glazen theepot is eigenlijk ook bedoeld voor kruidenthee.

"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
  zaterdag 22 maart 2003 @ 10:07:31 #32
36088 Miss_User
back on track
pi_9298403
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:00 schreef sindell het volgende:
Schuursponsje!!

Chloor kan ook maar schuursponsjes zijn echt veel beter voor het mil-jeu

Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')