abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9233788
Ik merk nu eigenlijk dat ik meer bewust van mezelf ben dan ik vroeger voor de therapie was , en mezelf vaak voorbij rende.
Ik leefde eigenlijk meer voor anderen dan voor mezelf , terwijl dat nu veel minder is .
Ik heb nu geleerd mezelf op de eerste plaats te zetten en niet te veel te gaan lijken op het batterij-konijntje uit de duracell reclame.
Juist ook omdat ik me nu meer in mezelf verdiep ( dagboek dagelijks bijhouden voor slapen , droomdagboek , mezelf lekker verwen ).
Vraagje aan de fokkers wanneer begon jij bewuster te leven ??
We are the weirdo's mr - The Craft
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:53:22 #2
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9233844
Ik heb wel eens geprobeerd een dromendagboek bij te houden iig, en dat ging een tijdje goed, tot ik een periode had waarin ik geen dromen kon onthouden, en sindsdien doe ik dat ook niet meer.. Maar sinds de troubles met mijn (ex)vriendin, (jij kent de topics wel) ben ik mezelf wel steeds meer bewust geworden dat ik mijn eigen dingen moet doen en daar bewust voor moet kiezen, en voor mezelf opkomen. Dat heeft ook wel met 'bewuster leven' te maken....
scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
pi_9234004
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:53 schreef scope-online het volgende:
Ik heb wel eens geprobeerd een dromendagboek bij te houden iig, en dat ging een tijdje goed, tot ik een periode had waarin ik geen dromen kon onthouden, en sindsdien doe ik dat ook niet meer.. Maar sinds de troubles met mijn (ex)vriendin, (jij kent de topics wel) ben ik mezelf wel steeds meer bewust geworden dat ik mijn eigen dingen moet doen en daar bewust voor moet kiezen, en voor mezelf opkomen. Dat heeft ook wel met 'bewuster leven' te maken....
Maar ik denk ook dat dat een logische reactie is omdat juist die relatie heel erg verstikkend was en je niet echt jezelf kon zijn , dat je nu gaat beseffen he ik moet ook aan mezelf denken . Van iedere fout leer je
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:14:53 #4
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9234458
ja inderdaad, je verliest niet alleen maar wint ook weer wat
btw dis niet echt een stormlooptopic hè?

*KICKJE GEEFT*

scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
pi_9235609
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:14 schreef scope-online het volgende:
ja inderdaad, je verliest niet alleen maar wint ook weer wat
btw dis niet echt een stormlooptopic hè?

*KICKJE GEEFT*

Nee , inderdaad , komt misschien nog wel .
pi_9236073
Ik ben me in jullie ogen niet bewust van mezelf.
Impulsief alle dagen van de week druk in de weer met alles.
Maar ik lijd er niet onder, ik vermaak me prima
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:17:05 #7
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_9236109
Als je van jezelf weet dat je impulsief bent, dan ben je toch bewust van jezelf Bewust zijn van jezelf houdt niet alleen maar in dat je eerst goed nadenkt eer je handelt
pi_9236251
Het idee dat ik krijg bij bewust zijn van jezelf.
Is dat je uren zit te denken hoe andere mensen op je reageren en hoe andere mensen je zien, nou ja misschien geen uren, maar dat je actief bezig bent met het beeld dat anderen van je hebben en dat je bezig bent met erachter komen hoe je zelf in elkaar zit.
Ik doe op dit moment geen van beiden.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_9236322
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:15 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ik ben me in jullie ogen niet bewust van mezelf.
Impulsief alle dagen van de week druk in de weer met alles.
Maar ik lijd er niet onder, ik vermaak me prima
Impulsief herken ik ook , maar het is bij mij een van mijn Borderline-kenmerken en daardoor is juist dat nu eerst moet afwachten of een beslissing juist is , dus eerst nadenken voordat ik handel , terwijl het eerst was handelen en dan achteraf denken van wat heb ik in godsnaam gedaan, ik kwam er juist te vaak door in de problemen en in situaties waar ik niet in wou zitten . Het was wel avontuurlijk hoor daar niet van maar het brak me wel op.
pi_9236394
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 17:22 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Het idee dat ik krijg bij bewust zijn van jezelf.
Is dat je uren zit te denken hoe andere mensen op je reageren en hoe andere mensen je zien, nou ja misschien geen uren, maar dat je actief bezig bent met het beeld dat anderen van je hebben en dat je bezig bent met erachter komen hoe je zelf in elkaar zit.
Ik doe op dit moment geen van beiden.
Nee, dat is het bij mij juist niet , het is meer juist uit goed voor mezelf zorgen.
Juist omdat ik dat eerst niet deed was ik op therapie beland , en ging het ook niet goed , nu is het meer zoiets van ok dit heb ik meegemaakt wat kan ik eraan doen om het niet meer zo uit de klauwen te laten lopen als voorheen.
pi_9238483
*schopje*
  woensdag 19 maart 2003 @ 20:53:29 #12
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_9242106
Ik ben bewuster gaan leven nadat ik voor de 2e maal uit het huis van mijn ex gegooit was en dus op straat stond. Ach ja liefde is blind.
By the weg kwam niet door mij maar mevrouw besloot in eens dat haar gevoel (nadat ze mij terug gehaald had was er al over heen) toch niet helemaal was zoals ze dacht.

Ben toen veel boeken gaan lezen over esotherie dit heeft een hoop geholpen. gelukkig heb ik hier een hoop van geleerd anders was ik nu niet zo sterk nu ik wederom in een fucking onzekere periode zit.

Whaaa lijk wel als of ik vage vrouwen aantrek
Me nieuwe vriendin ziet een groot verschil tussen liefde en sex ik ook alleen ik ben monogaam en zij wil dat ik het niet erg vind als ze met een andere jongen zou zoenen omdat ze dit 10 jaar lang heeft kunnen doen. Whaaaaaaa lijkt wel als of ze 2 gezichten heeft 1 als ze uit gaat lekker acteren en haar onzekerheid verbergen en 1 als ze lief bij mij is.
Ik wil ze beide. ben bang dat ze met deze grap weg gaat komen. Ik hou te veel van haar als we samen zijn.

Kweet het ik kan zelf ook niet meer helder denken. mmmm misschien leef ik toch nog niet geheel bewust.

O ja schopje

Dwannie is like god is rubbing your tummy
pi_9264020
Mijn droomdagboek ruled eigenlijk zodra ik het opschrijf , ben ik alweer bezig dromen te analyseren .
Ik merk ook dat ik zorg dat ik ontspannen naar bed ga en daardoor juist de dromen kan onthouden. Veel minder opgefokt als voorheen en paniekbuien zijn ook veel minder . Ik hoop dat ik dit vol ga houden want ik heb ook nog weleens de neiging om te slaan en weer te verslonsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')