Het duo Louris / Olsen hoort wat mij betreft bij de geniaalste duo's in de muziek ooit.
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 19-03-2003 15:48]
errug mooi
heb ook een cd van ze in de kast staan; lekker cdtje
Ik heb Mark Olson trouwens onlangs nog samen met z'n vrouw Victoria Williams (+ band) in Ekko in Utrecht zien optreden. Het gekste concert waar ik ooit ben geweest, maar wel mooi en Mark Olson zingt nog steeds prachtig.
duuude, hetis de beste rock n alt country bands uit de 90 ig jarenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:30 schreef Riverpoet-32 het volgende:
Eén van de beste rock en alt-country bands uit de jaren 90 - 00!
Hollywood Town Hall is qua composities over de hele linie sterk, en die samenzang is om van te smullen, maar misschien net iets te gepolijst / te strak geproduceerd, Tomorrow the green grass klinkt wat dat betreft losser en rauwer en is misschien wel beter daardoor.
Sound of lies, hun eerste plaat zonder Mark olson, vind ik trouwens zwaar ondergewaardeerd. Mooi hoe ze daar, onder leiding van Gary Louris, Psychedelische (Beatles-achtige) pop in hun sound weten te verwerken. Daarnaast staan er zeer persoonlijke, venijnige teksten op deze plaat. Groeiplaatje misschien, maar wel één van hun beste.
Ook zonder dat zonnetje en een verkoelend alcoholisch drankje is de muziek van The Jayhawks heerlijk!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:32 schreef DaisyDuke het volgende:
Tip: Ga lekker in het zonnetje zitten, pak een verkoelend alcoholisch drankje en zet "Hollywood Town Hall" op..... heerlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |