abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9230315
...heb ik net toch weer een sigaretje opgestoken...

Ik heb zo'n dubbel gevoel.

Aan de ene kant baal ik ongelofelijk en vind ik mezelf erg slap.
Aan de andere kant geeft het me even zo'n rust, dat ik het gewoon even mag van mezelf.

Ik ben gewoon ronduit een zenuwpees als ik niet mag roken.. Ik kan niet stilzitten. Ik moet mezelf constant bezig houden. Ik ben gewoon helemaal op naar 7 maanden.

Ik heb een eetstoornis en dat zal er ook wel mee te maken hebben, maar mijn avonden bestaan uit: beetje yoghurt eten -> uitkotsen... weer een beetje yoghurt -> uitkotsen, vervolgens ga ik maar kauwgom eten (en dan iets van 10 pakjes achter elkaar) om vervolgens weer aan de diarree te zijn. Dan word ik zo rusteloos dat ik buiten maar rondjes ga lopen. Ik ben gewoon op en mijn lichaam ook.

Ik begin binnenkort met therapie voor mijn eetstooris, onzekerheid en overdreven perfectionisme.

Ik heb besloten tot die tijd 's avonds maar een paar sigaretjes te roken, in de hoop een beetje rust te krijgen en niet nog meer dingen te doen die uiteindelijk alleen maar slechter zijn voor mijn lichaam.

Vriendinnetje van [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=16431]efd[/url] | new! [url=http://www.eenstel.nl]eenStel.nl[/url]
pi_9230432
Geeft niks, zorg ervoor dat je je weer een beetje goed gaat voelen en normaal gaat eten, dat stoppen met roken komt dan later wel. Sterkte hoor!
  woensdag 19 maart 2003 @ 13:44:21 #3
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_9230434
Enig idee hoe je aan die onrust komt? Gelukkig ga je in therapie want dit is toch niet helemaal normaal... Succes ermee iig!
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
pi_9230438
Tis natuurlijk goed dat je probeert te stoppen, wat natuurlijk ook al grotendeels is gelukt. Maar als je lichamelijk er zo onder lijdt dat je eetstoornissen en dergelijken eraan over houdt, terwijl je dat niet hebt als je rookt, dan is het misschien niet erg om er een paar te roken af en toe.

Ik zou het wel onder controle houden, maar als dat niet lukt, hey, wat geeft het... Wat is er tegenwoordig nou niet slecht voor de gezondheid ..

Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
  woensdag 19 maart 2003 @ 13:45:27 #5
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_9230463
Volgens mij is roken niet je grootste probleem. Als het iets is wat je helpt om op een ander gebied grotere stappen te maken: stop dan niet zou ik zeggen.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  woensdag 19 maart 2003 @ 13:46:13 #6
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_9230476
als jij het nodig vind om een sigaret op te steken moet je dat doen, waarom zou je t niet doen?
k heb af en toe ook nog zin in een sigaret terwijl ik gestopt ben
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_9230480
Erg jammer! Maar als ik je zo hoor zou ikz egge": one thing at the time!

Pak eerst je zwaardere problemen op, zoals je eetstoornis en je nare gevoel over jezelf. Als je beter in je vel zit is het waarschijnlijk ook makkelijker om het niet roken vol te houden.

En verder: nobody's perfect. Ook jij niet dus.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9230567
probeer via een laser behandeling te stoppen
heb ik ook gedaan
heb je niet zo veel last meer
is alleen een beetje prijzig
je betaalt er ongeveer 125 euri voor
Sunday bloody Sunday - Woensdag gehaktdag
pi_9230717
Rook eens voor de verandering een jointje ... wordt je relaxt van en je krijgt meestal stevige trek na een flinke toeter!
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:10:20 #10
50267 Fregtia
the calm before another storm
pi_9231026
Als ik jou was zou ik op de moeilijke momenten een sigaret nemen, totdat je door de therapie van je eetstoornis afbent. Vooral als het je helpt om door deze moeilijke tijd te komen. En onthou: een aantal keer kotsen per dag is altijd nog stukken schadelijker voor je gezondheid dan een paar sigaretjes! Ik denk dat je dat zelf ook wel weet? Ik bedoel: kans op een hartstilstand omdat je schadelijke stoffen uitkotst die je lichaam nodig heeft, haaruitval en niet te vergeten je gebit! In elk geval heel erg veel succes en wel in therapie gaan!!
If all our days are numbered, then why do I keep counting?
pi_9231048
na weetje, mn moeder werkt bij de thuiszorg.
ze ziet dus veel mensen met longkanker.
wat blijkt nou:

9 op de 10 mensen die longkanker heeft, heeft nooit gerookt.

dus dan kan je net zo goed wel zo'n staafje opsteken, dood ga je toch wel.

verder wens ik je veel sterkte met de rest van problemen!

woensdag 19 maart 2003 @ 14:17:20 #12
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_9231185
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:11 schreef paardekop het volgende:
na weetje, mn moeder werkt bij de thuiszorg.
ze ziet dus veel mensen met longkanker.
wat blijkt nou:

9 op de 10 mensen die longkanker heeft, heeft nooit gerookt.

dus dan kan je net zo goed wel zo'n staafje opsteken, dood ga je toch wel.

verder wens ik je veel sterkte met de rest van problemen!

Is dat niet een beetje heel super erg kort door de bocht gaan?

dat komt omdat iedereen die longkanker heeft en wel rookt ALLANG DOOD IS, die zie je dus niet meer nee, en al zeker niet bij thuiszorg, maar in tehuis of ziekenhuis.

[Dit bericht is gewijzigd door cYbErTiM op 19-03-2003 14:43]

Je leeft maar één keer...
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:23:50 #13
39451 MarieSophie
www.eenstel.nl
pi_9231325
Bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik hoop dat ik even wat meer rust vind door het roken van een sigaretje waardoor ik wat beter mijn eetstoornis aan kan pakken.

Binnenkort begint mijn therapie, ik heb mijn intake al gehad, maar het duurt allemaal heel erg lang voordat je daadwerkelijk aan de beurt bent. 1 april heb ik een adviesgesprek.

Vriendinnetje van [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=16431]efd[/url] | new! [url=http://www.eenstel.nl]eenStel.nl[/url]
pi_9231439
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:58 schreef syllaz het volgende:
Rook eens voor de verandering een jointje ... wordt je relaxt van en je krijgt meestal stevige trek na een flinke toeter!
Mee eens, k denk dat het voor jou beter zou zijn om 1 keer in de 2 of 3 dagen een (licht) jointje te roken dan een paar peuken. Veel beter tegen de zenuwen. Bovendien heb je na 1 joint gelijk een uur of 6 ofzo geen zin meer in sigaretten (ik althans)
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2003 @ 14:30:37 #15
47213 ArmaniMania
pi_9231482
Heel veel succes ! Maar houd de therapie wel vol, schop je zelf maar onder de kon,maar houd de therapie wel vol. Als je dat volhoud misschien kun je daarna nog eens proberen te stoppen met roken.
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:55:38 #16
50267 Fregtia
the calm before another storm
pi_9235484
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:28 schreef Mirion het volgende:

[..]

Mee eens, k denk dat het voor jou beter zou zijn om 1 keer in de 2 of 3 dagen een (licht) jointje te roken dan een paar peuken. Veel beter tegen de zenuwen. Bovendien heb je na 1 joint gelijk een uur of 6 ofzo geen zin meer in sigaretten (ik althans)

Zou ik persoonlijk niet doen! Dan krijg je dus na die joint gigantisch veel zin om veel te eten, waarna je dat waarschijnlijk weer uit gaat kotsen. Als je met drie sigaretten ofzo goed de avond doorkomt, waarom niet? Ik zou pas proberen te stoppen als je eetprobleem weg is.
If all our days are numbered, then why do I keep counting?
  woensdag 19 maart 2003 @ 17:04:24 #17
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_9235745
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:38 schreef MarieSophie het volgende:

Ik ben gewoon ronduit een zenuwpees als ik niet mag roken.. Ik kan niet stilzitten. Ik moet mezelf constant bezig houden.

Dit herken ik wel enigszins. Zelf ben ik ook nogal bouncy van aard, ik heb de neiging constant te willen bewegen. Roken is dan inderdaad een goede afleider. Geen wonder dat het me veel moeite kostte te stoppen.
Toch is het me uitendelijk gelukt, en ik ben daar heel blij mee.
Jezelf proberen af te remmen is lastig, roken is ook geen oplossing, het is makkelijker en beter een andere uitlaatklep voor al die energie te vinden.
Ik ben regelmatig gaan sporten om mezelf bezig te houden. Veel wandelen en dansen helpt ook. Verder heb ik gewoon geaccepteerd dat ik beweeglijk en wat onrustig van aard ben. Dat helpt nog het meest!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_9237211
Ik ben aan het begin van dit jaar gestopt met roken. Ben twee kilo aangekomen, die zijn er nu al weer bijna af en ik rook nog steeds niet.

Het heeft er natuurlijk ook mee te maken hoe lang je al gerookt hebt, hoeveel je toen rookte en de reden waarom je bent gaan roken.

pi_9245419
Herkenbaar... 11 maanden gestopt en rook nu weer 1 a 2 sigaretten per dag... tis zo lekker..... *schuldig voelt...!
pi_9247355
Na 8 weken gestopt te zijn, toch weer een zwaar shaggie opgestoken, zo lekker en zo vies tegelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')