[Dit bericht is gewijzigd door Satisfaction op 19-03-2003 13:02]
quote:die dingen zijn rond de 30 a 50 euro dan heb je een oud model nieuwere zijn nog duurder.
Op woensdag 19 maart 2003 12:51 schreef Lexie het volgende:
Een schaalmodel van een formule1-auto, maar ik weet niet hoe duur die krengen tegenwoordig zijn.
Huur zo'n roze playboy konijnen pakje, bezoek hem dan als verassing op zijn werk en pijp hem in bijzijn van al zijn college's. Wedden dat hij geniet !!
Idee2:
Ga na Verstappen Karting in Limburg en vraag aan Jos of die voor je vriend een roze kart wil prepareren. Kun je na afloop eventueel nog een leuke trio doen...
(Eigenlijk vind ik iets met F1 niet romantisch. Waarom niet samen uit eten of een sierraad? Dat is veel persoonlijker en blijft je langer bij)
quote:ga lekker met hem uit eten ofzo hebben wij toen ook gedaan,wij zijn maandag 2 jaar bij mekaar denk niet dat we er wat aan gaan doen we zien wel.
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef Satisfaction het volgende:
Ik heb een jaar verkering met mijn vriendje.
Wie weet een leuk cadeau voor hem?
Hij houdt van Formule 1.
Wie weet er een origineel cadeau??
Het mag niet duurder zijn dan 40 euro.
Let me know!!
quote:Ik denk dat een witte vlag ook goed is, hij wordt zelf wel zwart geblokt als hij hem in zijn doos stopt
Op woensdag 19 maart 2003 12:50 schreef Doopy-X- het volgende:
wit met zwart geblokte vlag kopen, die in je doos stoppen en zeggen dat ie de finish mag halen nadat ie 60 rondjes om het huis heeft gerend
Ik weet niet hoe gek hij is van F1 maar er zijn zelfs cd's met racegeluiden anders een abonnement op een F1-blad of gewoon iets heel anders. Een zelfgemaakte tegoedbon voor een leuk avondje met zijn tweeën bv (bioscoopje) is veel leuker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |