abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 januari 2001 @ 13:59:49 #1
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_614512
Het was even hard slikken toen ik zag HOE Bianca BB2 won. Ik gun het haar wel.. iedereen heeft wat mij betreft recht op het geld als je het 108 dagen uithoudt...

Maar...

Nu gaat de wedstrijd pas beginnen. De overwinning van Bianca is een schijnoverwinning. De populariteit van Koos en Robin is veel groter. Nu ze uit het huis zijn zal het bedrijfsleven en de media hun waarde hoger inschatten dan die van Bianca.

Koos & Robin zien we nog veel terug en geloof mij maar dat ze in no-time een veel groter bedrag dan die 250.000 piek bij elkaar sprokkelen.

Bianca's imago heeft (helaas voor haar) een deuk gekregen dankzij Hummie's vrees voor een tweede Bart. Dit zal ze dus ook voelen in haar knip...

Maar zoals al is gebleken worden Big Brother bewoners niet serieus genomen in Nederland. Roemt vergaat snel voor hen... dus Robin & Koos moeten wel snel zijn met hun jacht op het geld.

Ik vraag me af wanneer we nu echt eens een "persoonlijkheid" in het huis krijgen. Iemand die ook NA Big Brother een vaste plek in de mediawereld krijgt.

<edit>veel taalvoutun zeg</edit>

[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Brother op 03-01-2001 14:01]

Save your breath... use it to blow up your date!
  woensdag 3 januari 2001 @ 18:27:43 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_616130
Ik geef hun Roem twee maanden en dan is het over. Robin en Koos zijn niet bijster interessant. Ik vraag me werkelijk af waar je die voor zou moeten inhuren. Robin zou je misschien als starter van de rondjes rond de kerk kunnen inhuren. Als hij maar niet teveel in het openbaar hoeft te praten want dan krijg hij steeds een rood gezicht. Koos mag misschien een bejaardetehuis openen maar verder zie ik niet echt heil in een glansnsrijke lintenknip cariere.

Volgens een interview in de Zoetermeerse krant schijnt er voor Georgie veel aandacht te zijn. Dat is ook iets wat ik me niet kan voorstellen.

Verder denk ik niet dat het streven van BB is om een deelnemer, carriere bij de TV te bezorgen. Dit is iets wat John denk ik niet wil. Hij zal dit alleen toestaan als de opkomst voor nieuwe aanmeldingen laag dreigt te zijn.

  woensdag 3 januari 2001 @ 18:52:33 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_616227
In dit kader staat het waarschijnlijk 1-0 voor Ferdi en Kim. Die staan deze maand met een modereportage in de Glossy en daar schijnt flink voor betaald te zijn.
pi_617203
Mijn reactie: Wie kent Ruud (lekkere knuffelen!) tegenwoordig nog? Wees maar niet bang.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
  woensdag 3 januari 2001 @ 22:36:01 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_617223
Ik las in Ruud's 'interviewtje' met het Volkskrant Magazine dat-ie nog steeds 15% af moet dragen aan John de Mol

[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 03-01-2001 22:36]

  woensdag 3 januari 2001 @ 23:26:46 #6
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_617433
quote:
Op 03 januari 2001 22:29 schreef DeVuilnisman het volgende:
Mijn reactie: Wie kent Ruud (lekkere knuffelen!) tegenwoordig nog? Wees maar niet bang.
Ja, herinner ons er weer ff aan
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')