quote:Klopt, is ook wel zo, maar zelf heeft ze bijna geen vriendinnen. Op de een of andere manier voel ik me dan een beetje schuldig om haar thuis te droppen wetende dat ze dan niks te doen heeftop haar zaterdagavond.
Op woensdag 19 maart 2003 11:49 schreef Freak187 het volgende:
Tja.. je kan je vrienden niet in de steek laten. En als jullie elkaar zoveel zien, wat maakt het dan uit als ze 1 avondje thuis slaapt? Misschien kan ze met haar eigen vriendinnen ook uitgaan. Het is toch geen ramp als je elkaar 1 avondje niet ziet?
Succes ermee
Of idd de sleutel geven filmpie bij jou laten kijken en naast dr kruipen in je eigen bedje...
Voordat je haar kende sliep ze toch ook wel is thuis.. pff, beetje tijd voor jezelf is echt geen ramp eerder juist goed.
quote:Bijna niet nee..
Op woensdag 19 maart 2003 11:57 schreef Juniorz het volgende:
Heeft je vriendin geen vrienden dan ????
quote:Ze woont "officieel" niet bij me, maar slaapt wel elke dag bij me. Ik was trouwens van plan om thuis te gaan gamen met mijn vrienden. Dit doe ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden. Lekker tot een uurtje of 5 s'ochtends, je kent het wel
Op woensdag 19 maart 2003 11:58 schreef rique het volgende:
Ik weet niet in hoeverre er sprake is van "samenwonen" maar wat is er mis mee dat ze zich een avondje bij jou thuis vermaakt (eventueel met haar vriendinnen) en dat jij lekker gaat stappen? Dan ga je gewoon niet tot in de vroege uurtjes door en dan kruip je snachts lekker tegen je vriendin aan. Volgende ochtend komt ze lekker met verse koffie en broodjes.... ideaal!
Dus moet ze wel thuis slapen
quote:Dan ga je na t gamen lekker naar haar toe en kruip je naast dr als samen slapen zo belangrijk is voor jullie allebei
Op woensdag 19 maart 2003 12:07 schreef Monkeylover het volgende:[..]
Ze woont "officieel" niet bij me, maar slaapt wel elke dag bij me. Ik was trouwens van plan om thuis te gaan gamen met mijn vrienden. Dit doe ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden. Lekker tot een uurtje of 5 s'ochtends, je kent het wel
Dus moet ze wel thuis slapen
quote:mee eens
Op woensdag 19 maart 2003 12:13 schreef Ella het volgende:
Een nachtje niet samen slapen betekent nog niet dat je niet van haar houd hoor..van een avondje alleen thuis zijn krijg ze niks van lijk mij...
Ze kan er toch ook gewoon bij zijn? En als het haar niks aan lijkt gaat ze toch op bed liggen lezen of zo. Ik zie echt niet waarom ze weg zou moeten tenzij je een plaatselijke stripper/hoer etc wil gaan uitnodigen.
quote:Het is niet dat ze ergens anders naartoe moet. Ik woon bijzonder klein, ik heb een klein huiskamertje, 1 klein slaapkamertje en een badkamer. En het is toch anders als je vriendin erbij is. Gezellie ff met mijn vrienden wat doen tot diep in de nacht zonder je vriendin is dat zo gek dan?
Op woensdag 19 maart 2003 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Dus je wilt altijd een avondje in de 2 maanden gamen met je vrienden en dan moet zij ergens anders naar toe? Lekkere relatie, zo kan je nooit met iemand samenwonen (en daar lijkt het al op als ze elke avond bij je slaapt).Ze kan er toch ook gewoon bij zijn? En als het haar niks aan lijkt gaat ze toch op bed liggen lezen of zo. Ik zie echt niet waarom ze weg zou moeten tenzij je een plaatselijke stripper/hoer etc wil gaan uitnodigen.
quote:Ik denk dat de mannen veel liever onder elkaar lekker willen gamen..Ik heb ook zo'n vriendje en eenmaal per 2 maanden ofzo gaan ze met zn alle lekker gamen..als vrouw ben je daar niet gewenst enne ik vermaak mezelf wel dus snap zijn probleem wel dat er geen vrouw bij moet zijn!
Op woensdag 19 maart 2003 12:18 schreef Isabeau het volgende:Ze kan er toch ook gewoon bij zijn? En als het haar niks aan lijkt gaat ze toch op bed liggen lezen of zo. Ik zie echt niet waarom ze weg zou moeten tenzij je een plaatselijke stripper/hoer etc wil gaan uitnodigen.
Ik slaap elk week wel een keer bij mijn vriend (en als het zo uitkomt ook wel vaker), maar wil ook een beetje mijn eigen leven houden en dat hij dat ook houdt....
je blijft toch 2 individuen....
als ik jou was zou ik dus open kaart spelen en eerlijk zegegn dat je ook wel eens wat anders wil doen dan samen op de bank hangen enzo...
suc6 ermee
Knuf
Ze heeft het maar te accepteren dat jij een keer alleen met je vrienden iets wil doen. ZO erg is het nou toch ook weer niet? 1 avond ff weg, als je zo op elkaars lip hangt ga je je ook snel aan elkaar irriteren. Daarom vind ik het sowieso al ongezond dat ze iedere avond bij je slaapt. Gewoon zeggen tegen dr dat je zaterdag niet kan.
Waarom niet?
Ik ga GAMEN met me maten
Als je het nu eerst eens aan haar voorlegt en kijkt wat zij wil. Waarschijnlijk zegt ze dan zelf al dat ze wel iets anders gaat doen.
Ik heb in mn eerste relatie DE FOUT gemaakt om te veel bij haar te zijn, en als ik dan een keer weg wou was dat altijd raar ik ken het gevoel dat je dan denkt dat jij haar in de steek laat..
Maar je MOET MOET MOET haar gewoon duidelijk maken dat je regelmatig wat met je vrienden wilt gaan doen..
Anders word de relatie al snel een sleur geloof me!! Been there done that!!..
Nu heb ik een nieuwe vriendin en ga lekker ieder weekens stappen en dit doet zei hetzelfde.. plus samen doen we ook nog te gekke dingen!..
Relatie gaat 100% goed..
quote:nou ik zie het anders.... die meid denkt dat ze zo goed als samenwoont en die jongen denkt van niet, maar durft gewoon niet te zeggen dat hij ook tijd voor zichzelf wil hebben...
Op woensdag 19 maart 2003 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het wel, maar zo te lezen wonen jullie in de praktijk eigenlijk al samen (in theorie wil je er alleen niet aan). Dan vind ik het knap lullig als je haar dan het huis uit wil hebben omdat je vrienden komen, dat kan je ook niet maken als je echt zou samenwonen! Ik zie al dat mijn vader 1x in de 2 maanden met zijn vrienden iets wil doen en tegen mijn moeder zegt dat ze maar ergens anders moet slapen. Vergelijking gaat niet helemaal op natuurlijk, maar zo zou ik me wel voelen als ik in haar schoenen stond.Als je het nu eerst eens aan haar voorlegt en kijkt wat zij wil. Waarschijnlijk zegt ze dan zelf al dat ze wel iets anders gaat doen.
miscommunicatie dus.... een tip> PRAAT MET ELKAAR!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |