abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:46:03 #1
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_9227454
Ik heb sins kort weer een vriendin. Hele lieve en mooie meid en ik ben dolgraag bij haar. Nou slaapt ze elke dag al bij me en dat is heerlijk. Het enige is ik wil ook wel eens wat op zaterdagavond met mijn vrienden doen. Dat zou dan betekenen dat ze dan thuis zou moeten slapen, maar ik voel me lullig om dat te vragen.
Is het raar om van haar te vragen of ze thuis kan slapen zaterdag? Op de een of andere manier voelt het lullig omdat ik weet dat ze dan thuis niks aan het doen is ipv lekker samen zijn.. Kent iemand dit gevoel? En hoe gaan jullie hier mee om?
pi_9227534
Tja.. je kan je vrienden niet in de steek laten. En als jullie elkaar zoveel zien, wat maakt het dan uit als ze 1 avondje thuis slaapt? Misschien kan ze met haar eigen vriendinnen ook uitgaan. Het is toch geen ramp als je elkaar 1 avondje niet ziet?
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:51:51 #3
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_9227606
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:49 schreef Freak187 het volgende:
Tja.. je kan je vrienden niet in de steek laten. En als jullie elkaar zoveel zien, wat maakt het dan uit als ze 1 avondje thuis slaapt? Misschien kan ze met haar eigen vriendinnen ook uitgaan. Het is toch geen ramp als je elkaar 1 avondje niet ziet?
Klopt, is ook wel zo, maar zelf heeft ze bijna geen vriendinnen. Op de een of andere manier voel ik me dan een beetje schuldig om haar thuis te droppen wetende dat ze dan niks te doen heeftop haar zaterdagavond.
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:51:55 #4
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_9227611
wij hebben van het begin af aan zo gedaan dat we een paar nachten lekker samen sliepen en ook gewoon een paar nachten in ons eigen huis waren omdat we daar ook allebei de behoefte aan hadden..Gewoon af en toe de tijd voor jezelf hebben en das belangrijk dat je dat aan elkaar aangeeft...en nu na ongeveer 1 1\2 jaar een relatie zijn we er aan toe om binnenkort lekker samen te gaan wonen en wel lekker iedere nacht samen te slapen maar laat elkaar een klein beetje vrij in ee relatie..dan voelt t allemaal wat minder benauwd aan!

Succes ermee

And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
pi_9227644
geef haar je sleutel en laat 'r lekker een filmpje in je eigen huis kijken.

of neem 'r mee !

pi_9227762
idee: Breng dr naar huis.. en ga na t stappen bij haar slapen..

Of idd de sleutel geven filmpie bij jou laten kijken en naast dr kruipen in je eigen bedje...

Terwijl mijn schaduw doorloopt.. Sta ik nog even stil bij de herinnering
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:57:14 #7
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_9227766
Dan kun je ook helemaal nagaan of je wel bij haar bent voor de luvvv of omdat je het anders zo zielig vindt.

Voordat je haar kende sliep ze toch ook wel is thuis.. pff, beetje tijd voor jezelf is echt geen ramp eerder juist goed.

Je leeft maar één keer...
pi_9227768
Heeft je vriendin geen vrienden dan ????
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:58:42 #9
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_9227814
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:57 schreef Juniorz het volgende:
Heeft je vriendin geen vrienden dan ????
Bijna niet nee..
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:58:49 #10
35485 rique
with Canon, I can
pi_9227821
Ik weet niet in hoeverre er sprake is van "samenwonen" maar wat is er mis mee dat ze zich een avondje bij jou thuis vermaakt (eventueel met haar vriendinnen) en dat jij lekker gaat stappen? Dan ga je gewoon niet tot in de vroege uurtjes door en dan kruip je snachts lekker tegen je vriendin aan. Volgende ochtend komt ze lekker met verse koffie en broodjes.... ideaal!
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:07:29 #11
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_9228073
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:58 schreef rique het volgende:
Ik weet niet in hoeverre er sprake is van "samenwonen" maar wat is er mis mee dat ze zich een avondje bij jou thuis vermaakt (eventueel met haar vriendinnen) en dat jij lekker gaat stappen? Dan ga je gewoon niet tot in de vroege uurtjes door en dan kruip je snachts lekker tegen je vriendin aan. Volgende ochtend komt ze lekker met verse koffie en broodjes.... ideaal!
Ze woont "officieel" niet bij me, maar slaapt wel elke dag bij me. Ik was trouwens van plan om thuis te gaan gamen met mijn vrienden. Dit doe ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden. Lekker tot een uurtje of 5 s'ochtends, je kent het wel

Dus moet ze wel thuis slapen

pi_9228195
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:07 schreef Monkeylover het volgende:

[..]

Ze woont "officieel" niet bij me, maar slaapt wel elke dag bij me. Ik was trouwens van plan om thuis te gaan gamen met mijn vrienden. Dit doe ik ongeveer 1 keer in de 2 maanden. Lekker tot een uurtje of 5 s'ochtends, je kent het wel

Dus moet ze wel thuis slapen

Dan ga je na t gamen lekker naar haar toe en kruip je naast dr als samen slapen zo belangrijk is voor jullie allebei
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:13:49 #13
33679 Ella
pi_9228263
Een nachtje niet samen slapen betekent nog niet dat je niet van haar houd hoor..van een avondje alleen thuis zijn krijg ze niks van lijk mij...
pi_9228296
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:13 schreef Ella het volgende:
Een nachtje niet samen slapen betekent nog niet dat je niet van haar houd hoor..van een avondje alleen thuis zijn krijg ze niks van lijk mij...
mee eens
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:17:28 #15
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_9228364
thanks allemaal! Ik overleg wel ff met haar. Waarschijnlijk snapt ze het wel en is er geen probleem. Ik maak me altijd veels te druk om dit soort dingen
pi_9228378
Dus je wilt altijd een avondje in de 2 maanden gamen met je vrienden en dan moet zij ergens anders naar toe? Lekkere relatie, zo kan je nooit met iemand samenwonen (en daar lijkt het al op als ze elke avond bij je slaapt).

Ze kan er toch ook gewoon bij zijn? En als het haar niks aan lijkt gaat ze toch op bed liggen lezen of zo. Ik zie echt niet waarom ze weg zou moeten tenzij je een plaatselijke stripper/hoer etc wil gaan uitnodigen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:20:48 #17
43976 Monkeylover
SPANK MY MONKEY!!!
pi_9228437
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Dus je wilt altijd een avondje in de 2 maanden gamen met je vrienden en dan moet zij ergens anders naar toe? Lekkere relatie, zo kan je nooit met iemand samenwonen (en daar lijkt het al op als ze elke avond bij je slaapt).

Ze kan er toch ook gewoon bij zijn? En als het haar niks aan lijkt gaat ze toch op bed liggen lezen of zo. Ik zie echt niet waarom ze weg zou moeten tenzij je een plaatselijke stripper/hoer etc wil gaan uitnodigen.

Het is niet dat ze ergens anders naartoe moet. Ik woon bijzonder klein, ik heb een klein huiskamertje, 1 klein slaapkamertje en een badkamer. En het is toch anders als je vriendin erbij is. Gezellie ff met mijn vrienden wat doen tot diep in de nacht zonder je vriendin is dat zo gek dan?
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:21:01 #18
33679 Ella
pi_9228445
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:18 schreef Isabeau het volgende:

Ik denk dat de mannen veel liever onder elkaar lekker willen gamen..Ik heb ook zo'n vriendje en eenmaal per 2 maanden ofzo gaan ze met zn alle lekker gamen..als vrouw ben je daar niet gewenst enne ik vermaak mezelf wel dus snap zijn probleem wel dat er geen vrouw bij moet zijn!
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:21:52 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_9228471
djeeezz... je hebt sinds KORTE tijd weer een vriendin en ze slaapt ELKE nacht bij je? volgens mij werd ik langzaamaan gek! je hebt toch ook tijd voor jezelf nodig of om gewoon iets voor jezelf te doen of iets met je vrienden ofzo?

Ik slaap elk week wel een keer bij mijn vriend (en als het zo uitkomt ook wel vaker), maar wil ook een beetje mijn eigen leven houden en dat hij dat ook houdt....

je blijft toch 2 individuen....

als ik jou was zou ik dus open kaart spelen en eerlijk zegegn dat je ook wel eens wat anders wil doen dan samen op de bank hangen enzo...

suc6 ermee

Knuf

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_9228515
Uitgaan met je vriendin

Kijk daar maar eens..

pi_9228528
Als je dat al eng vind om te vragen
We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
pi_9228544
Voor dat jullie een relatie hadden had ze op zaterdag toch ook wel wat te doen? Ik vind dat je het dr gewoon moet zeggen dat je een keer gewoon tijd voor jezelf en je vrienden wil hebben, als ze zo afhankelijk van je is zou ik me erg gevangen voelen.

Ze heeft het maar te accepteren dat jij een keer alleen met je vrienden iets wil doen. ZO erg is het nou toch ook weer niet? 1 avond ff weg, als je zo op elkaars lip hangt ga je je ook snel aan elkaar irriteren. Daarom vind ik het sowieso al ongezond dat ze iedere avond bij je slaapt. Gewoon zeggen tegen dr dat je zaterdag niet kan.

Waarom niet?

Ik ga GAMEN met me maten

Lambo of Rekt
pi_9228565
Ik snap het wel, maar zo te lezen wonen jullie in de praktijk eigenlijk al samen (in theorie wil je er alleen niet aan). Dan vind ik het knap lullig als je haar dan het huis uit wil hebben omdat je vrienden komen, dat kan je ook niet maken als je echt zou samenwonen! Ik zie al dat mijn vader 1x in de 2 maanden met zijn vrienden iets wil doen en tegen mijn moeder zegt dat ze maar ergens anders moet slapen. Vergelijking gaat niet helemaal op natuurlijk, maar zo zou ik me wel voelen als ik in haar schoenen stond.

Als je het nu eerst eens aan haar voorlegt en kijkt wat zij wil. Waarschijnlijk zegt ze dan zelf al dat ze wel iets anders gaat doen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_9228629
P.s. als je mijn mening wilt weten is die daarin heel duidelijk!!...

Ik heb in mn eerste relatie DE FOUT gemaakt om te veel bij haar te zijn, en als ik dan een keer weg wou was dat altijd raar ik ken het gevoel dat je dan denkt dat jij haar in de steek laat..
Maar je MOET MOET MOET haar gewoon duidelijk maken dat je regelmatig wat met je vrienden wilt gaan doen..
Anders word de relatie al snel een sleur geloof me!! Been there done that!!..

Nu heb ik een nieuwe vriendin en ga lekker ieder weekens stappen en dit doet zei hetzelfde.. plus samen doen we ook nog te gekke dingen!..

Relatie gaat 100% goed..

woensdag 19 maart 2003 @ 12:28:06 #25
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_9228644
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap het wel, maar zo te lezen wonen jullie in de praktijk eigenlijk al samen (in theorie wil je er alleen niet aan). Dan vind ik het knap lullig als je haar dan het huis uit wil hebben omdat je vrienden komen, dat kan je ook niet maken als je echt zou samenwonen! Ik zie al dat mijn vader 1x in de 2 maanden met zijn vrienden iets wil doen en tegen mijn moeder zegt dat ze maar ergens anders moet slapen. Vergelijking gaat niet helemaal op natuurlijk, maar zo zou ik me wel voelen als ik in haar schoenen stond.

Als je het nu eerst eens aan haar voorlegt en kijkt wat zij wil. Waarschijnlijk zegt ze dan zelf al dat ze wel iets anders gaat doen.

nou ik zie het anders.... die meid denkt dat ze zo goed als samenwoont en die jongen denkt van niet, maar durft gewoon niet te zeggen dat hij ook tijd voor zichzelf wil hebben...

miscommunicatie dus.... een tip> PRAAT MET ELKAAR!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')