Ik heb het eerste half jaar na de bevalling niets gedaan en toen was het na een paar weekjes alweer terug op het oude nivo qua gevoel.
Na dat half jaartje ben ik bekkenbodemspier oefeningen gaan doen en nu is het nog strakker(beter gezegd, meer controle, sterke spieren).
En ik heb geen zwangerschapsgymnastiek gedaan, helemaal niets voor de bevalling, niets na de bevalling, tis gewoon weer terug in model gekomen.
Het enige wat ik wel heb is dat mijn borsten wat slapper zijn geworden(niet verschrikkelijk, maar wel wat), maarja met de melkstuwing(zoontje wilde niet aan de borst heb 6 maanden gekolfd) leek het net alsof ik mega oppomptieten had.
Ook zijn de tepels iets groter gebleven en heel iets donkerder als voor de bevalling.
quote:Tsja...
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik vind het een topopmerking
Ik zou denken dat je enkele minuten na de geboorte van je eerste kind wel iets beters te doen zou hebben dan plat en egoïstisch bezig te zijn...
V.
quote:Hmm, zover ik weet is de ontsluiting slechts 10 cm. 20 cm zou wel handig zijn denk ik, hoeft er niet meer geperst te worden. Maar physisch is dit niet mogelijk
Op woensdag 19 maart 2003 12:00 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Ja je gaat weer van je 20 cm ontsluiting terug naar het normale .
quote:Ik heb nu inmiddels wat vaker posts van jou gezien, en heb respect voor de oprechtheid waarmee je blijft posten, ondanks flauwe opmerkingen van sommigen ...
Op woensdag 19 maart 2003 19:49 schreef erodome het volgende:
Ik heb een zoontje, ben nog strakker als voor de bevalling door de bekkenbodemspier-oefeningen...........
Respect!
quote:Klopt !
Op donderdag 20 maart 2003 00:06 schreef brillie het volgende:
Met een beetje geluk, mag je de andere uitgang proberen. Natuurlijk zal ze niet meer aanvoelen als iemand van 21. Maar genieten van sex heeft niets met strakheid te maken.Dat zit meer in je hoofd.
quote:En bij hoeveel % gebeurt dat ongeveer?
[...]
Alleen als je inscheurt ligt het aan de hecht-ervaring van de verloskundige.
[...]
quote:Ik geloof dat het helemaal dicht komt te zitten!!!
Op woensdag 19 maart 2003 11:45 schreef Solid_Snake het volgende:
Worden vrouwen weer strak nadat ze een kind hebben gebaard?Of blijft het altijd wat ruimer daar van onderen?
quote:Uitscheuren gebeurt niet zo vaak meer, ze knippen liever dan dat ze het laten scheuren....
Op vrijdag 21 maart 2003 15:34 schreef Fearlezz het volgende:[..]
En bij hoeveel % gebeurt dat ongeveer?
Een groffe schatting, ik denk dat zo'n 25% scheurt/geknipt word...
quote:Er is altijd ook nog een ander gaatje dat toch wel wat strakker is
Op woensdag 19 maart 2003 12:09 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Ok, dus sex met een vrouw die een kind heeft gebaard geeft niet zoveel genot als met een vrouw die nog niet heeft gebaard en dus strakker is?!
quote:WTF 20 cm????????? nou doe er maar +/- 10 hoor.... 20 is wel errug veel!!!!
Ja je gaat weer van je 20 cm ontsluiting terug naar het normale wees maar niet bang, misschien ietsje ruimer, maar das verwaarloosbaar.
Alleen als je inscheurt ligt het aan de hecht-ervaring van de verloskundige.
Maar als je bevalt d.m.v. een sectio heb je nergens last van op dat vlak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |