Of blijft het altijd wat ruimer daar van onderen?
Maar het lijkt me toch wel...ik bedoel, anders zouden er toch niet steeds meer kinderen bijkomen vaak? Zou de lol er voor de man ook af zijn....of zie ik dat nu verkeerd?
Omdat het inderdaad soms wijd blijft..
:-) volgens mij doen zie die operaties niet in NL maar wel in het buitenland
Oplossing: GEEN kinderen nemen, easy
(Wat moet je er ook mee trouwens, niets dan last met die apen...)
quote:Nee, dat doen ze vooral in landen waar procentueel de meeste babies met een waterhoofd geboren worden.
Op woensdag 19 maart 2003 11:59 schreef Lopat het volgende:
Ik hoorde laatst dat voor sommige vrouwen er operaties zijn om het weer strakker te maken....Omdat het inderdaad soms wijd blijft..
:-) volgens mij doen zie die operaties niet in NL maar wel in het buitenland
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:00 schreef Kamphuys het volgende:
Verschilt per persoon... ik ken ook wel een meisje van 20 met een kindje, zij heeft nog steeds een superfiguur hoor. Maar sommige vrouwen dijen er idd lekker van uit...Oplossing: GEEN kinderen nemen, easy
(Wat moet je er ook mee trouwens, niets dan last met die apen...)
by the way, hij bedoelde niet het figuur op zich, maar wat anders
Na de bevalling heeft je lichaam tijd nodig om terug naar haar oorspronkelijke staat te keren en zich te herstellen van de zwangerschap. De organen die bij de zwangerschap betrokken zijn herstellen niet allemaal even snel. De vagina werd heel erg uitgerokken door het hoofdje van de baby en blijft meestal iets wijder dan voor de zwangerschap. De baarmoederhals is een dag na de bevalling al bijna gesloten. De baarmoeder zal haar oorspronkelijke grootte terug aannemen nadat het vocht verdwenen is en de spiercellen zich weer verkleinen. Dit gebeurt na een zestal weken . Andere spieren zoals de bekkenbodemspieren en de buikspieren hebben een langere tijd nodig om te herstellen.
soms schaam ik me om een kerel te zijn
V.
quote:Ok, dus sex met een vrouw die een kind heeft gebaard geeft niet zoveel genot als met een vrouw die nog niet heeft gebaard en dus strakker is?!
Op woensdag 19 maart 2003 12:04 schreef djexplo het volgende:
...
De vagina werd heel erg uitgerokken door het hoofdje van de baby en blijft meestal iets wijder dan voor de zwangerschap.
...
quote:misschien komt het wel doordat je l*l langzaam krimpt.....
Op woensdag 19 maart 2003 12:09 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Ok, dus sex met een vrouw die een kind heeft gebaard geeft niet zoveel genot als met een vrouw die nog niet heeft gebaard en dus strakker is?!
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:04 schreef djexplo het volgende:
...uitgerokken...
V.
quote:Kan een mod deze user uit mijn topic bannen en zijn reacties verwijderen? Alvast bedankt voor de medewerking.
Op woensdag 19 maart 2003 12:10 schreef superbam het volgende:misschien komt het wel doordat je l*l langzaam krimpt.....
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:11 schreef Solid_Snake het volgende:[..]
Kan een mod deze user uit mijn topic bannen en zijn reacties verwijderen? Alvast bedankt voor de medewerking.
je wilt het kennelijk gewoon niet lezen.....
na een tijdje is alles weer normaal.....
niet meteen om modjes gaan huilen
zoiets kan je niet van te voren zeggen.Trouwens... iedere vrouw is zowiesi al verschillend daa rbeneden.
En als je werkelijk je genot moet halen uit een minimaal verschil van ruimte daar beneden.. dan is dat erg jammer..
naar mijn idee heb je dan de helft van " seks " nog niet uitgevonden.
Ikzelf heb er niets van gemerkt ( partner ook niet ) na de bevalling. Waarschijnlijk helpt het trainen van je spieren ook een beetje. Je kan je spieren daar aanspannen, vasthouden en weer ontspannen...
Goede oefening voor tijdens en na de zwangerschap.
quote:duidelijke taal
Op woensdag 19 maart 2003 12:18 schreef Mirage het volgende:zie boven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |