abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10222230
Mja ik weeg helemaaaal niet, dus ik moet echt kijken naar het figuur en de kleren enzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 6 mei 2003 @ 10:41:44 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10240378
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:34 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik heb sowieso nooit bijwerkingen gehad maar het kan best betekenen dat je lichaam eraan gewend raakt, je moet sowieso na 1 maand ook 1 maand geen stacker slikken.

Het hebben van bijwerkingen heeft niets te maken met of je lichaam er wel of niet immuun voor raakt.
Ik denk dat als je er idd op 't laatst 3 per dag nodig hebt, je lichaam er aardig gewend aan is geraakt..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:31:05 #203
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_10244373
Ik was er tijdje geleden mee begonnen,viel erg goed af al had ik wel last van opgefokt gevoel en hoofdpijn.3Wkn terug ging het mis,ik was met mijn vriedje uit eten en werd opeens helemaal ziek,hoofdpijn,trillen en hardkloppingen de adrialine vloog door mijn lijf en raakte helemaal in paniek.We zijn naar de 1e hulp gegaan,heb ik iets kalmerends gekregen en toen naar 1uurtje ging het wel weer en ben ik naar huis gegaan.Voor mij dus geen Stackers meer en raad het echt iedereen af!!!
I don't care.....
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:36:03 #204
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10244490
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:31 schreef sabyne het volgende:
Ik was er tijdje geleden mee begonnen,viel erg goed af al had ik wel last van opgefokt gevoel en hoofdpijn.3Wkn terug ging het mis,ik was met mijn vriedje uit eten en werd opeens helemaal ziek,hoofdpijn,trillen en hardkloppingen de adrialine vloog door mijn lijf en raakte helemaal in paniek.We zijn naar de 1e hulp gegaan,heb ik iets kalmerends gekregen en toen naar 1uurtje ging het wel weer en ben ik naar huis gegaan.Voor mij dus geen Stackers meer en raad het echt iedereen af!!!
Oei, ben je inmiddels weer 'n beetje opgeknapt? Heb je ook nog gehoord wat het precies was?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 6 mei 2003 @ 13:50:05 #205
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_10244898
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oei, ben je inmiddels weer 'n beetje opgeknapt? Heb je ook nog gehoord wat het precies was?

Ja nergens geen last meer van,nog 2/3 dgn mezelf heel raar gevoeld maar daarna voelde ik me gelukkig weer prima.Blijkbaar ben ik toch erg gevoelig voor dit spul,wat ik wel jammer vind want ik had veel energie en weinig behoeften aan zoet!Maarja zo'n aanval wil ik ook niet meer meemaken want dat was erg beangstigend!!
I don't care.....
pi_10246564
Nou volgens mij slaan de stackers bij mij niet zo aan, nu dag 3, vanmorgen weer eentje genomen met een glas drinkontbijt en ergens rond half 1 een boterham, daarna gaan sporten en gewoon halverwege gestopt omdat ik me zou flauw voelde. Nu was gisteren wel een dag met veel stress, omdat poes kwijt was (inmiddels weer heel huids boven water) waar ik wel wat hoofdpijn van kreeg, maar goed, kan me niet voorstellen dat het alleen daar van is, van een energie kick is dus geen sprake, moet ook zeggen dat ik nu aardig honger heb, ik ga zo een hoop water drinken en nog 2 boterhammen eten, met een cupasoepje, hopen dat het dan wat wegtrekt, dus an sich eet ik niet veel maar het kost wel een hoop moeite zeg maar.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:38:55 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10250198
Waar ik last van heb: op de dagen dat ik stacker slik, voel ik me super energierijk, maar stop ik eens tussendoor een dag, dan ben ik totaal uitgeput, energieloos en duf en komt er niks uit mijn handen. Nog meer mensen?
pi_10254461
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:38 schreef SEMTEX het volgende:
Waar ik last van heb: op de dagen dat ik stacker slik, voel ik me super energierijk, maar stop ik eens tussendoor een dag, dan ben ik totaal uitgeput, energieloos en duf en komt er niks uit mijn handen. Nog meer mensen?
Ja! Ik dacht dat dat slecht was, dat je lichaam eraan "verslaafd" raakt.

Overigens ben ik braaf gestopt SEMTEX, en ga over een paar weken weer verder

woensdag 7 mei 2003 @ 01:02:56 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10262421
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja! Ik dacht dat dat slecht was, dat je lichaam eraan "verslaafd" raakt.

Overigens ben ik braaf gestopt SEMTEX, en ga over een paar weken weer verder

Ik denk dat het ook zoiets is..
Had er in het begin geen last van nl.
  woensdag 7 mei 2003 @ 01:06:51 #210
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_10262461
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou volgens mij slaan de stackers bij mij niet zo aan, nu dag 3, vanmorgen weer eentje genomen met een glas drinkontbijt en ergens rond half 1 een boterham, daarna gaan sporten en gewoon halverwege gestopt omdat ik me zou flauw voelde. Nu was gisteren wel een dag met veel stress, omdat poes kwijt was (inmiddels weer heel huids boven water) waar ik wel wat hoofdpijn van kreeg, maar goed, kan me niet voorstellen dat het alleen daar van is, van een energie kick is dus geen sprake, moet ook zeggen dat ik nu aardig honger heb, ik ga zo een hoop water drinken en nog 2 boterhammen eten, met een cupasoepje, hopen dat het dan wat wegtrekt, dus an sich eet ik niet veel maar het kost wel een hoop moeite zeg maar.
na 3 dagen merk je er nog nie veel van
ik ga na het weekend weer beginnen met de stackers 4
ik gebruik het overigens wel in combinatie met andere pillen.
bijv. vitaminepillen en nog een andere soort die ik half uur voor de maaltijd in moet nemen. vorige kuur kilotje of 11 zeker afgevallen, tijdje gestopt ivm wat bloedonderzoeken. ga nu voor de volgende 10 kilo.
Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_10270538
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 01:06 schreef Goodfellow het volgende:

[..]

na 3 dagen merk je er nog nie veel van
ik ga na het weekend weer beginnen met de stackers 4
ik gebruik het overigens wel in combinatie met andere pillen.
bijv. vitaminepillen en nog een andere soort die ik half uur voor de maaltijd in moet nemen. vorige kuur kilotje of 11 zeker afgevallen, tijdje gestopt ivm wat bloedonderzoeken. ga nu voor de volgende 10 kilo.

Hoe lang heb jij geslikt voor die 11 kilo? Hoelang is bij jou een kuurtje? Ik slik de pil nu wat later op de dag, vandaag rond half 12 ingenomen ipv gelijk om 8 uur. Was aan het werk en ik werk met een headset, ik had het ding even afgeschoven en het microfoontje lag tegen mijn halsslagader aan *dunkdunkdunkdunk* dat was wel opvallend, verder heb ik nu ook geen honger, vandaag ontbeten met drinkontbijt, rond half 12 anderhalve boterham kipfilet en de pil er achteraan, nu dus geen honger, wat rrrrrrrrrrraaaaaaarrrrrrrrrrr is als ik zo weinig eet! Ik probeer wel elke dag gewoon boterhammen en fruit (groentes vind ik yuck) te eten en gewoon bij avondeten eet ik gewoon wat dr is, ik let niet op dat ik echt slankie dingetjes ga eten of zo bij het avond eten. Ik merk niets van een echte energiestoot, ik merk wel dat de pillen iets in mn lijf doen, hartslag ed en af en toe ineens een flits energie ofzo in mn hoofd.

Maar na hoeveel dagen moet ik dan iets gaan merken? Want ik hoor toch wel van veel mensen dat ze vanaf dag 1 die energie hebben.

woensdag 7 mei 2003 @ 22:02:32 #212
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_10283664
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe lang heb jij geslikt voor die 11 kilo? Hoelang is bij jou een kuurtje? Ik slik de pil nu wat later op de dag, vandaag rond half 12 ingenomen ipv gelijk om 8 uur. Was aan het werk en ik werk met een headset, ik had het ding even afgeschoven en het microfoontje lag tegen mijn halsslagader aan *dunkdunkdunkdunk* dat was wel opvallend, verder heb ik nu ook geen honger, vandaag ontbeten met drinkontbijt, rond half 12 anderhalve boterham kipfilet en de pil er achteraan, nu dus geen honger, wat rrrrrrrrrrraaaaaaarrrrrrrrrrr is als ik zo weinig eet! Ik probeer wel elke dag gewoon boterhammen en fruit (groentes vind ik yuck) te eten en gewoon bij avondeten eet ik gewoon wat dr is, ik let niet op dat ik echt slankie dingetjes ga eten of zo bij het avond eten. Ik merk niets van een echte energiestoot, ik merk wel dat de pillen iets in mn lijf doen, hartslag ed en af en toe ineens een flits energie ofzo in mn hoofd.

Maar na hoeveel dagen moet ik dan iets gaan merken? Want ik hoor toch wel van veel mensen dat ze vanaf dag 1 die energie hebben.

Ik heb die stackers 5 weken lang gebuikt , mag eigenlijk nie zo lang maar ik ben eigenwijs wat dat betreft. ik nam er sochtens 1 en smiddags1 en savonds niet. heel veel water drinken en geen alcohol. ook niet het weekend dus. ik ging het na ongeveer een week merken maarja toen ging ik er pas echt op letten. en rustig aan zie je de kilotjes verdwijnen
Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_10288527
SEMTEX, betreft dat energieloos. Dat herken ik ook een beetje. Maar omdat ik lage bloeddruk en hardslag heb van nature, voel ik dan mijn hoofd niet helemaal lekker. Hoofdpijn dus. Als ik dat merk, nam ik weleens weer de stacker en binnen 1 uurtje hoofdpijn weg.

Iets anders is dat ik voor dat ik stacker gebruikte last had van veel traplopen aan mijn knieen. Toe ik gebruikte nergens last van. Gestopt en ik voel het weer.

Ik denk dat er iets van pijn verlichtende werking aan zit. Dus je moet goed in je lijf voelen wil je het gebruiken. Want anders geeft je lichaam geen signaal af van dat je pijn hebt of iets in mijn geval overbelast is.

En DancingPhoebe, zo lang je niets merkt van de pil is het prima. Houd je weegschaal of je spiegel in de gaten. Ik val niet heelveel af, maar ik zie een grote toenamen van spierweefsel door het sporten.

pi_10307785
Kan het zijn dat ik juist ontzettende koppijn van die dingen krijg?

Ik was met pasen bij mijn ouders en die hebben een weegschaal en vandaag was ik er weer en toen ik er op ging staan nadat ik net een liter water had weggewerkt was het wel 2 kilo minder dus eigenlijk 3 !

donderdag 8 mei 2003 @ 22:21:00 #215
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_10308561
nou, ik gebruik ze nu dus ook (niet echt regelmatig), maar ze doen alles wat men zegt... de bijwerkingen wel te verstaan (hartkloppingen, onrustigheid, getik met handen en voeten om energie kwijt te raken), want ik ben nog geen gram lichter in ieder geval.
't is wel aardig als je een keer een stoot energie nodig hebt, maar verder: nee, helaas.
Ik lijk gewoon vast te zitten op 94/95 KG
pi_10315412
tjeumpie wat gooit iedereen hier openlijk met kilogrammen! Ik roep eigenlijk nooit zomaar hoeveel ik weeg. Ik slik vandaag de pil wel (want dat lijkt me beter, dan steeds stoppen en beginnen) maar negeer hem verder lekker, ik ga lekker goed eten vandaag en niet te veel sporten, want gisteren was ik echt gammel, overal pijn en koppijn om scheel van te worden. Nu ben ik ook niet op het meest gunstige moment begonnen met de pillen, want het is net de week dat ik ongesteld ben, dus ik voel me slapjes als een vaatdoekje.

Ik neem aan dat de pil slikken en stacker geen negatieve gevolgen heeft toch? Ik heb hier iig niets over gelezen.

pi_10316965
De pil icm stacker is niet schadelijk niet, maar jezus zeg wat zijn er hier mensen aan het klooien met die pillen. Ik snap nu waarom ze illegaal gaan worden... Omdat ze vrij te koop zijn in winkels betekent niet dat het niet schadelijk is.

Vergeet niet dat de bloeddruk omhoog schiet en je hartslag idem. Mensen met hartklachten moeten deze pillen dan ook mijden. Efedrine heeft nou eenmaal deze bijwerkingen. Vanwege deze gevolgen moet je je juist aan regels houden... dus NIET langer dan 6 weken die pillen nemen en jezelf NIET op dieet zitten. Er zijn zelfs al sterfgevallen geweest dankzij het niet aan de regels houden van efidrine...

Je kan je afvragen of je dan wel goed bezig bent. Als je jezelf te dik vind moet je er wat aan doen in de vorm van beweging en voeding, en niet naar deze pillen grijpen. Die pillen zijn een hulpmiddeltje maar je moet het uiteindelijk ZELF doen...!!

Ik heb deze thread niet helemaal gelezen dus niet iedereen zal zich aangesproken hoeven voelen..

pi_10320150
Hmmm ik voel me iig niet aangesproken, ik sport erbij en ik moet zeggen dat ik voor mijn doen wel lijn, maar dat houdt voor mij in

ontbijten met een bruine boterham of drinkontbijt een vitamine pil en een ijzer tablet een yakult achtig iets en een sloot melk. (standaard maar als ik dus niet lijn neem ik een witte boterham met pindakaas ofzo)

Lunchen met twee bruine boterhammen en/of fruit (dit is normaal 4 witte boterhammen met pindakaas ofzo)

en avondeten wat er op tafel staat, het liefst zonder sausen als ketchup of mayo al moet ik zeggen dat dat niet bijzonder goed lukt.

Voor mij houdt lijnen dus in dat ik dus zoveel mogelijk van de snoepjes, koekjes en chips afblijf of dat als ik iets snack dat ik dan een chocorijstewafel eet ofzo, niet gewoon zo min mogelijk eten.

En daarnaast gewoon ontiegelijk veel water drinken, op dagen dat ik naar school ga (2 in de week) rond de 2 a 3 liter en op dagen dat ik niet naar school ga rond de 4 a 5 liter.

Als ik echt honger krijg dan eet ik ook wat, maar ipv dat het dus een zak chips, nootjes of weet ik het wat is, neem ik dan een bruine boterham of een stukje fruit.

Het lijkt mij juist het verstandigst om het zo te doen, uithongeren werkt toch niet, met of zonder pil en dan heb je het meeste kans op jojo effect en dit is volgens mij een gezond eetpatroon, misschien een beetje weinig, maar volgens mij krijg ik zo op deze manier wel gewoon binnen wat ik nodig heb en niet binnen waardoor je juist aankomt.

Verder ben ik hier ook aan begonnen als een beginnetje om wat gezonder te gaan eten/leven, als steuntje in de rug zeg maar.

Ik ken mezelf goed genoeg om het niet vol te houden een half jaar lang honger te lijden dus misschien dat als ik op deze manier snel resultaat zie dat het motiveert om door te gaan.

edit: verder heb ik de pillen in overleg met mijn vriend aangeschaft, waarmee ik heb afgesproken, dat hij het ook in de gaten houdt en dat als hij het idee heeft dat ik er op de een of andere manier in doorsla of onverantwoord mee omga dat hij de pillen in no time door de plee spoelt.

[Dit bericht is gewijzigd door DancingPhoebe op 09-05-2003 14:56]

pi_10356521
Pfhoeeeeeeeee ik heb nu echt het punt bereikt waar ik geen water meer kan zien!
  zondag 11 mei 2003 @ 19:33:43 #220
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_10358353
Hehe.. wel Stackers 4 (rood/blauwe capsules), maar voor een ander doeleinde gebruikt gisteren: Tiesto in concert.

Had er om 22:30 twee geslikt met water. Geeft een lekkere energieboost en de vermoeidheid kwam veel later opzetten (rond 04:00). Redelijke hartkloppingen, maar dat kan ook door de harde beat zijn geweest. Dacht er aan om nog bij te slikken, maar om eventuele nierproblemen te voorkomen en mijzelf niet te veel naar de kloten te helpen heb ik dat maar gelaten, waardoor ik om 08:00 compleet crashte (mogelijke terugval doordat het uitgewerkt was?).

Mijn ervaring is positief om het als partydrug te gebruiken (zij het met mate natuurlijk, maar dat geldt voor alles)

Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
pi_10367683
Ik ben vandaag 2 weken gestopt met stacker en de weegschaal gaf 67 aan terwijl dat 2 weken geleden nog 63 was

Hoe kan dit?? Ik heb echt niet uitzonderlijk idioot zitten te schranzen ofzo, hoe kan ik nu in 2 weken normaal eten (ivm met die stopmaand dus) 4 kilo aankomen???

* heaven7 voelt zich weer dik!

maandag 12 mei 2003 @ 11:16:05 #222
19105 Noayla_
Love me tender
pi_10369659
quote:
Op maandag 12 mei 2003 09:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben vandaag 2 weken gestopt met stacker en de weegschaal gaf 67 aan terwijl dat 2 weken geleden nog 63 was

Hoe kan dit?? Ik heb echt niet uitzonderlijk idioot zitten te schranzen ofzo, hoe kan ik nu in 2 weken normaal eten (ivm met die stopmaand dus) 4 kilo aankomen???

* heaven7 voelt zich weer dik!

Dan was je waarschijnlijk vnl. vocht kwijt i.p.v. vet?
Ik geloof wel in de werking van die Stacker pillen hoor, maar denk alleen niet dat het resultaat blijvend is.

Je helpt alleen je stofwisseling naar de klote waardoor het op lange termijn zal zorgen dat je vrijwel niets meer kunt eten zonder aan te komen.

Als je gaat voor voor een goed lange-termijn resultaat i.p.v. snel en makkelijk te willen afvallen kun je het beste gewoon gezond eten en veel sporten.

Op die manier versnel je je stofwisseling op natuurlijke wijze en blijf je ook meer verbranden als je eens een weekje niet sport.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_10371581
7 kilo aan vocht?

Lijkt me niet.

maandag 12 mei 2003 @ 12:41:32 #224
19105 Noayla_
Love me tender
pi_10371687
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:36 schreef heaven7 het volgende:
7 kilo aan vocht?

Lijkt me niet.

In ieder geval blijkt bij jou dat die pillen je wel doen afvallen maar dat het er niet blijvend af gaat.
Waarom probeer je het niet op natuurlijke wijze?
For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_10372649
quote:
Op maandag 12 mei 2003 12:41 schreef Noayla_ het volgende:

[..]

In ieder geval blijkt bij jou dat die pillen je wel doen afvallen maar dat het er niet blijvend af gaat.
Waarom probeer je het niet op natuurlijke wijze?

Daar ben ik nu dus mee bezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')