abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9860949
ik ben (na heeeeeeeeeel veel lezen) vrijdag ook eens gaan testen met stacker 4 (nu dus een week bezig).

Graag zou ik willen delen wat ik ervan merkte (heb een boekje bijgehouden)

vrijdag 1 stacker .. volop energie
zaterdag 1 stacker .. mega energie (hele dag gelopen, niet moe)
zondag 1 stacker .. weinig effect, niet zo'n slaap als normaal
maandag 1 stackers .. wheeee (energie)
dinsdag 1 stackers .. beetje weinig (laat naar bed gegaan)
woensdag 1 stackers .. beetje opgefokt er door (niet erg, alleen iri)
donderdag 1 stacker .. beetje snel honger, energie normaal
vrijdag 2 stackers .. actief gevoel... alleen kan ik het op m'n werk niet kwijt, had geen last van slaap (was om 5:00 opgestaan). Een om 5:15 genomen en een om 14:00

Ik heb me ervoor gewogen toen woog ik 109Kg (veel te veel ja):N
zondag woog ik 106 (water weg?)
woensdag zat ik nog steeds op de 106
en ik heb het idee dat ik nog steeds op de 105 a 6 zit

Ik moet er wel bij vertellen dat ik normaal 2x per week sport, en dat ik dat deze week wegens tijdgebrek niet heb kunnen doen. Ook zit ik op kantoor wat eigenlijk inhoud de hele dag achter de pc ZITTEN!

ik ga morgen (zaterdag) wat sportiefs doen.... hmm maar wat?

tot nu toe dus nog niet echt afgevallen, maar ik kan nu wel normaal eten en ik heb megaveel energie. Hopelijk volgende week ook nog.

"Do Not Underestimate The Power Of Stupid People In Large Groups"
  dinsdag 22 april 2003 @ 14:36:01 #177
52575 Schranseman
Heeft altijd honger
pi_9935009
mensen ik gebruik die stacker 4 nu al 4 weken. Ik moet zeggen dat je er wel vanaf valt maar ik heb een heel raar bijverschijnsel.:?

Ik st steeds onder stroom. Als ik iets van ijzer aanraak dan voel ik een schokje (kleintje) heel maf. Voordat ik met stackers begon had ik er nooit last van.
Nog meer mensen met dit probleem?

Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl
pi_9935441
Dat ligt niet aan stacker maar aan de tijd van het jaar oid Iedereen staat hier voortdurend onder stroom en als je de auto aanraakt moet je echt uitkijken dat je niet volledig geelectrocuteerd wordt
pi_9964165
verschrikkelijk, hou maar op. Dat heb ik altijd in de winter als alles koud is en ik dus warmer ben dan de dingen om me heen... zal wel met wrijving enzo te maken hebben.

komt in in iedergeval niet door stackers

"Do Not Underestimate The Power Of Stupid People In Large Groups"
pi_9964279
Gebruik al tijden Stacker 3&4.. in het begin om af te vallen, nu meer voor de extra energie.. supergoed spul.
[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9965245
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:10 schreef JoostW het volgende:
Gebruik al tijden Stacker 3&4.. in het begin om af te vallen, nu meer voor de extra energie.. supergoed spul.
Dat zou ik niet doen als ik jou was, heb jij enig idee hoe slecht het eigenlijk is voor je lichaam?
Je moet het tijdelijk gebruiken, en zeker niet als standaardmiddeltje om maar extra energie te krijgen.
pi_9978592
quote:
Op woensdag 23 april 2003 17:51 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dat zou ik niet doen als ik jou was, heb jij enig idee hoe slecht het eigenlijk is voor je lichaam?
Je moet het tijdelijk gebruiken, en zeker niet als standaardmiddeltje om maar extra energie te krijgen.

Nou, vertel het eens.. hoe slecht het is? Leg eens uit, waarom het zo slecht is? En wat is er slechter aan dan RedBull/Koffie? Graag een duidelijke, technische verklaring.

(Ik kan me niets bedenken.. zolang je er maar goed naast blijft eten&drinken..)

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9978609
quote:
Op donderdag 24 april 2003 10:40 schreef JoostW het volgende:

[..]

Nou, vertel het eens.. hoe slecht het is? Leg eens uit, waarom het zo slecht is? En wat is er slechter aan dan RedBull/Koffie? Graag een duidelijke, technische verklaring.

(Ik kan me niets bedenken.. zolang je er maar goed naast blijft eten&drinken..)

Ja, ga zelf lekker op zoek naar informatie zeg

En zo niet, ook prima, het is mijn lichaam niet. Ik waarschuw je alleen, snel-opje-pik-getrapt-mannetje-

donderdag 24 april 2003 @ 12:46:55 #184
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9981042
idd. gebruik google.. genoeg info te vinden

grootste rsico is dat je hartritme stoornissen of hartstilstand kan krijgen..

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9981109
Da's toch iets om op te feesten of niet? Wel lekker goedje hoor.
Eind goed, thuis best
pi_10027185
Waarschuwing voor Stacks-gebruikers
Fabrikant MdoubleYou zegt in De Smaakpolitie ervoor te willen zorgen de stacks door iedereen op verantwoorde manier gebruikt worden. Dat doet ze ondermeer door een goede gebruiksaanwijzing én ingrdiëntenlijst op de verpakking te zetten.
Maar dat wil niet zeggen dat iedere fabrikant dat doet. De vraag naar steckers is groot en dat belooft vaak niet veel goeds voor het produkt en de plekken waar 't verkocht wordt.
Wees gewaarschuwd als je toch stacks of stackers gebruikt:

Controleer op de verpakking hoeveel Ephedra de pillen bevatten.
Gebruik nooit meer dan 3 X 30 milligram per dag

Raadgpleeg direct je huisarts als je last krijgt van zweetaanvallen, hartkloppingen of verstoppingen.

Gewoon hier aan denken en je hier aan houden dan is het geen probleem lijkt me

zaterdag 26 april 2003 @ 14:23:20 #187
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10027331
Goed stukje Riann! En idd, ik heb niet het idee dat elke fabrikant er precies opzet wat de gevaren inhouden...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10029651
Hoi allemaal,

Ik heb een paar vraagjes over stackers, ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden.

Hoeveel dagen per week gebruiken jullie?
Hoeveel dagen stoppen jullie per week om gewenning te voorkomen?
Hebben jullie op de stackervrije dagen last van hoofpijn en moeheid?
Hoeveel dagen kan je achter elkaar stackers gebruiken?
Eten jullie eiwitrijk om spierafbraak te voorkomen?
Hoeveel keer per week sporten jullie en hoe is je dieet samengesteld (Koolhydraten, eiwitten en vetten)
Wat is het resultaat tot nu toe met welke stacker en welk merk?

groetjes Dutchasia

A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
pi_10030012
6 maart ben ik dus begonnen maar nogal onregelmatig, ivm met mn verjaardag en ziekte enzo en ik ben nu in totaal 6 kilo afgevallen met stacker 4.

Eentje per dag rond een uur of half 3 maar dat is persoonlijk.. een stacker werkt zo'n 6 uur.

'S morgen eet ik meestal een bakje cornflakes met magere yoghurt en zoetstof (dit omdat ik 's morgens nooit honger heb). 'S middags meestal iets van 2 boterhammen oid met slanke lijn kaas. En 's avonds eet ik gewoon mee behalve als er vet vlees is, dan sla ik dat voor een keertje over.

En fruit en 3 liter water, na het eten vaak een toetje, optimel ofzoiets zonder vet en suiker met perziksmaak HEERLIJK!

Ik beweeg minstens een uur per dag (fanatiek hometrainen) en dat is 2 maal per week meer omdat ik nog 3 krantenwijken heb..

pi_10030056
En je mag het dus een maand slikken en dan mag je ookweer een maand geen stacker nemen..

Ik heb nergens last van, nooit last gehad van hoofdpijn, hartkloppingen, opgefokt gevoel of wat dan ook.

Ideaal En op dagen dat ik buikpijn heb van de ongesteldheid bv slik ik geen stacker ivm ibuprofen. Ik weet niet in hoeverre dit schadelijk kan zijn dus neem ik het zekere voor het onzekere maar.

pi_10156222
Hmm okee ik ga ze vandaag bestellen de 4 dan.

Er wordt steeds gesproken over MEGA veel water drinken, maar wat is megaveel? gewoon 2 en halve liter wat dus sowieso al slim is als je af wilt vallen of echt tegen de 4 a 5 liter aan?

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_10181342
Nou ze zijn binnen hoor, ze waren dr tegen 1en en van een vriendin had ik gehoord dat ze megalang werken, dus ik heb het voor vandaag maar laten zitten en begin er morgen mee.

Ik moet zeggen de verpakking ziet er niet erg geloofwaardig uit...

Ik heb ze bij perfectbody besteld, daar hadden wel meer mensen uit dit topic het vandaan geloof ik dus ik ga dr maar van uit dat ik de goede te pakken heb. Ben benieuwd.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_10209564
Dat potje ziet er idd nogal onbetrouwbaar uit

Maar ik ben er al 7 kilo mee kwijt en still going great

maandag 5 mei 2003 @ 01:22:23 #194
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_10209688
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm okee ik ga ze vandaag bestellen de 4 dan.

Er wordt steeds gesproken over MEGA veel water drinken, maar wat is megaveel? gewoon 2 en halve liter wat dus sowieso al slim is als je af wilt vallen of echt tegen de 4 a 5 liter aan?

nee joh, 2 liter per dag is genoeg.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_10211295
Ik heb het ruim 4 weken gebruikt.
Veel gedronken en 2 keer per week gesport.
Ben van 86 naar 82 gegaan. Maar lager kom ik niet. Zat er na 3 weken erop en kom niet lager.

Ik slikte de laatste week 3 stuks zonder enige bijwerking. Betekend dat uitgewerkt?

maandag 5 mei 2003 @ 08:48:11 #196
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_10211336
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 14:51 schreef heaven7 het volgende:
Dat ligt niet aan stacker maar aan de tijd van het jaar oid Iedereen staat hier voortdurend onder stroom en als je de auto aanraakt moet je echt uitkijken dat je niet volledig geelectrocuteerd wordt
dat klopt wat je zegt ik sta ook onder stroom voordurend word er niet goed van ,krijg het zelfs als ik een sneetje brood aanraak (bytheway ik gebruik geen stackers vind het maar eng spul eigenlijk van wat je er over hoort)
pi_10212755
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:41 schreef Joostie het volgende:
Ik heb het ruim 4 weken gebruikt.
Veel gedronken en 2 keer per week gesport.
Ben van 86 naar 82 gegaan. Maar lager kom ik niet. Zat er na 3 weken erop en kom niet lager.

Ik slikte de laatste week 3 stuks zonder enige bijwerking. Betekend dat uitgewerkt?

Ik heb sowieso nooit bijwerkingen gehad maar het kan best betekenen dat je lichaam eraan gewend raakt, je moet sowieso na 1 maand ook 1 maand geen stacker slikken.
pi_10213184
ik sta ook continu onder stroom maar volgens mij ligt het aan mijn schoenen of zo en heeft het absoluut nix te maken met stackers...

Verder ben ik alweer een week of wat gestopt met stacker om na vier weken weer te kunnen beginnen. Ben verder niet aangekomen maar kom wel sneller in de verleiding om verkeerde dingen te eten vooral in het weekend en verder merk ik vooral als ik nachtdienst heb dat ik minder energie heb en das wel jammer want als ik een stacker op een dag slik (dat doe ik meestal tegen de tijd dat ik of honger krijg of moe word) dan vind ik het minder moeilijk om me met andere dingen bezig te houden dan met eten of het feit dat ik moe ben.

Ik ben niet aangekomen maar ik hou me dan ook buiten de stacker om aan een mezelf opgelegd eetpatroon waar veel water, fruit en groente inzit en weinig patat en andere vettige lekkernijen.

Sinds half februari iets meer dan 10 kilo afgevallen mede door de stackers en het bevalt me prima zonder enige nadelige bijwerking ook merk ik niet dat ik nu een bepaalde drang naar die dingen heb want los van het feit dat ik iets minder energie en iets meer honger heb vind ik die dingen vies om te slikken dus wat dat betreft ben ik blij dat ik ze even niet meer hoef te slikken want dat vind ik echt een crime maargoed met uitzondering van de pil vind ik iedere capsule of tablet een crime.

Enne Semtex, ik heb je fotos eens zitten bekijken.... je ziet er goed uit! en dat terwijl ik geen pot ben of iets in die richting. Ik ga niet zeggen dat jij die dingen niet nodig hebt of wat dan ook ik was gewoon nieuwsgierig

pi_10213295
Hmm nou tweede dag gisteren niet bijzonder veel gemerkt, gewoon lekker ontbeten (zondag ontbijtje dus best veel) en daarna dat ding ingenomen, daarna tot het avondeten niets gegeten en na het eten een (jawel 1!!) paprikachipje en wat aardbeitjes, maar volgens mij komt dat niet snacken meer door "laat ik maar even volhouden attitude" dan door de stackers, maar goed misschien ook niet, wel continu raar gevoel in mn buik, soort van honger maar dan alsof dr een dekentje over heen ligt ofzo, je voelt het wel, maar het doet je niet zoveel, dus dat zal dan wel van die pilletjes komen, verder geen overdreven energie, behalve dat ik op een gegeven moment wel erg hyper zat te tikken, maar goed ik denk dat je miljoenen aanslagen per minuut moet halen om daarmaa af te vallen .

Vandaag vroeg uit bed gegaan om drinkontbijt te nemen, gevolgd door een pillie, daarna weer even gaan slapen, werd erg warm wakker. En dr uit gegaan, liter water gedronken. Misschien vandaag naar sportschool, ligt niet aan energielevel maar meer aan de kat die momenteel kwijt is maar daaas weer een heeeeel ander verhaal.

O ja over die twee liter water kom ik ruim heen, vooral op dagen dat ik niet werk of naar school ga zit ik denk ik ruim aan de 4 liter als ik er echt op let.

pi_10219645
DancingPhoebe,

Ik heb wel altijd dat ik na het innemen, daarna naar de sportschool, dat ik dan enorm ga transpireren. Helemaal kleder nat na 30 minuten cardio en 30 minuten spier oefeningen.

Soms denk ik dat ik nu spier aan het kweken ben en langzaam afval, waardoor ik niets op de weegschaal zie veranderen. Al zie ik wel dat mijn buikje strak begint te worden. En spier op arm vestigt.

Momenteel sport ik 2 a 3 keer per week a 1 uur.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')