quote:Ik ben nu 4 dagen bezig en volgens de weegschaal 2 kilo kwijt.
Op vrijdag 11 april 2003 09:53 schreef amal het volgende:[..]
5 kilo!!??
Jeetje, ik heb zelfs het idee dat ik alleen maar aankom.
En ja, ik neem er meer dan 1 per dag. Meestal twee, af en toe drie. En nog merkt ik niets? Wat ben ik? Een olifant ofzo?
*zucht*
Ik ga het maar gewoon vertellen aan perfectbody. Volgens mij is er iets fout gegaan met mijn potje pillenamal
quote:ik merk zelf ook niet dat ik afval hoor, misschien zijn wij gewoon wat lastiger met vetverbranding, want ik heb daar altijd al moeite mee gehad.en trouwens , mensen om je heen zien het sneller dan jouw zelf, mijn vriend zeg ookd at ik ben afgevallen,maar ik zie zelf helemaal niks..... maar jah ik heb geen weegschaal. jij gebruikt dat wel waarschijnlijk, ik mot ook zo'n ding maar aanschaffen,dan weet ik zeker of ik afval.
Op vrijdag 11 april 2003 09:53 schreef amal het volgende:[..]
5 kilo!!??
Jeetje, ik heb zelfs het idee dat ik alleen maar aankom.
En ja, ik neem er meer dan 1 per dag. Meestal twee, af en toe drie. En nog merkt ik niets? Wat ben ik? Een olifant ofzo?
*zucht*
Ik ga het maar gewoon vertellen aan perfectbody. Volgens mij is er iets fout gegaan met mijn potje pillenamal
En als je een lastig verbrandingssysteem hebt dan moet je daar rekening mee houden door bv nog meer te bewegen en nog meer water te drinken.
Het water is gigantisch belangrijk als je stacker gebruikt en bewegen net zo, het verbrand namelijk lichaamsvet, daardoor krijg je energie, die je weer kwijt moet.
Daardoor val je dus af.
De eerste 1.5 week was ik 3 kilo kwijtgeraakt, dat was voornamelijk vocht. De afgelopen week ben ik er nog 2 kwijtgeraakt wat dan wel echt weefsel is.
Succes
'S morgens een bakje cornflakes met magere yoghurt en zoetstof (dus geen! suiker).
'S middags rond een uur of 2, half 3 een stacker en een broodje 30+kaas.
'S avonds wat er maar op tafel staat (woon nog thuis) behalve heel vet vlees.
Ik neem die stacker zo laat opmdat ik 's avonds altijd gigantische trek heb in iets zoets. Of in gewoon een boterham en omdat ik nogal een nachtmens ben trek ik dat echt niet. Hoe later je de stacker neent, hoe langer hij werkzaam blijft natuurlijk
Is dit doordat het de eerste dag is?
Ik voelde me heel slap en naar.
Ook een knorrende maag maar geen hongergevoel.
Dat verdwijnt na een dag of 2, als het niet verdwijnt raad ik je aan te stoppen.
Die knorrende maag verdwijnt ook als je maag krimpt maar ga niet te weinig eten! Ondanks dat je geen honger hebt MOET je eten ookal is het voor je gevoel misschien onnatuurlijk.
En liters water en veel beweging.
Ik hoop dat je weet waar je aan bent begonnen, het is belangrijk dat je alles weet over stacker voor je eraan begint. Het is namelijk niet zonder enig risico.
Wat is er nog meer schadelijk dan en is dat ook zo als je er 1 per dag slikt?
Ik vind het zowieso zeer onverstandig dat je gewoon zomaar bent gaan slikken zonder dat je er ookmaar iets over weet.
'brighteyes": ik ga zeker contact opnemen met de producent (in Amerika!) en ook met perfectbody.nl
"girly": jij hebt het over dat anderen het wel zien... het gaat me niet zo om het zien, maar ik merk gewoon dat m'n kleding strak zit... Sinds ik weer aan het sporten ben en sinds ik stacker gebruik ben ik 2 kilo aangekomen (!), en zit m'n kleding zeker niet losser...
"aventura" en "heaven7": over dat eten: dat is 't 'm nou juist! Ik eet niet veel, maar heb wel trek! M'n trek-gevoel wordt helemaal niet verminderd door die stacker... of ik er nou 1 neem, of 2 of 3... Ik heb een beetje raar gestel, geloof ik, want die energie-bruistableten (50+ en ook nog 's "forte"!) doen me ook niks, terwijl een vriendin van mij daar helemaal van steigert!
Nou ja... ik ga maar eens met de fabricant mailen dan...
amal
quote:Ik denk niet dat het aan de fabrikant/producent ligt.
Op maandag 14 april 2003 20:19 schreef amal het volgende:
Even een reactie op een paar van jullie:'brighteyes": ik ga zeker contact opnemen met de producent (in Amerika!) en ook met perfectbody.nl
"girly": jij hebt het over dat anderen het wel zien... het gaat me niet zo om het zien, maar ik merk gewoon dat m'n kleding strak zit... Sinds ik weer aan het sporten ben en sinds ik stacker gebruik ben ik 2 kilo aangekomen (!), en zit m'n kleding zeker niet losser...
"aventura" en "heaven7": over dat eten: dat is 't 'm nou juist! Ik eet niet veel, maar heb wel trek! M'n trek-gevoel wordt helemaal niet verminderd door die stacker... of ik er nou 1 neem, of 2 of 3... Ik heb een beetje raar gestel, geloof ik, want die energie-bruistableten (50+ en ook nog 's "forte"!) doen me ook niks, terwijl een vriendin van mij daar helemaal van steigert!
Nou ja... ik ga maar eens met de fabricant mailen dan...
amal
Eerder aan jou, sommige mensen reageren gewoon heel anders op dingen dan andere mensen.. en bij jou lijkt dat helaas extreem.
Bij mij neemt het de trek juist wel weg, als ik 's middags verga van de honger, neem ik een boterham en een stacker en binnen 3 kwartier is alle honger/trek totaal verdwenen.
Ik neem de stacker wat later omdat ik 's avonds altijd de meeste moeite heb, stacker is namelijk na 6 uur uitgewerkt en op deze manier blijf ik 's avonds ook van de lekkere dingen af.
quote:
Op vrijdag 11 april 2003 20:12 schreef heaven7 het volgende:
Ik zou zeggen, lees je eerst maar eens goed in voordat je aan stacker begint.Ik vind het zowieso zeer onverstandig dat je gewoon zomaar bent gaan slikken zonder dat je er ookmaar iets over weet.
quote:Stacker is geen pep en heeft zeker niet dezelfde bijwerkingen als Stacker. Weer de zoveelste mening van iemand die er geen verstand van heeft.
Op donderdag 10 april 2003 15:38 schreef DrFonk het volgende:[..]
Het is gewoon hetzelfde als wat er in de jaren 50 met amfetaminen gebeurde. Al die huisvrouwen gingen toen aan de PEP (want dat zijn amfetaminen) en ze vielen af. Raar dat ze er verslaafd aan raakten? Raar dat ze niet meer sliepen? Raar dat ze geen trek in eten meer hadden?
Wees een vent/vrouw en val af zonder het gebruik van dit soort doping/drugs/PEP gerelateerde dingen. Daar heb je in the long run veel meer aan...
Als het je om de drugs gaat, neem dan wat lekkers en geniet daarvan, maar afvallen mbv dope is levensgevaarlijk. }:I
quote:Stacker is geen pep, dat klopt. Doe dan maar eens een keer een nachtje pep en dan mag je nog een keer zeggen dat het niet dezelfde bijwerkingen heeft. Ik probeer stackergebruikers heus niet af te zeiken hoor (heb het zelf ook een maandje geprobeerd). Ik wil ze alleen waarschuwen dat je jezelf voor de gek houdt door zo af te vallen (immers, geen verandering in eetpatroon (en dan dus niet alleen tijdens het gebruik van Stackers) geeft een gewichtstoename na het stoppen van het gebruik van Stackers)
Op maandag 14 april 2003 20:56 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Stacker is geen pep en heeft zeker niet dezelfde bijwerkingen als Stacker. Weer de zoveelste mening van iemand die er geen verstand van heeft.
En het is niet goed om je hongergevoel te onderdrukken. Dat gaat alleen weg door of minder te eten of verstandiger/gezonder te eten (of een combinatie daarvan).
Zou trouwens ook weleens leuk zijn als je niet altijd gelijk zo heftig in de verdediging schiet als er wat gezegd wordt waar je het niet mee eens bent...
Veel succes iedereen die wil afvallen!
quote:Brrrr ik vind dit echt eng om te lezen
Op donderdag 10 april 2003 10:32 schreef Luvstruck het volgende:
Ik ben er mee gekapt...ja het werkt. Was in totaal 10 kg kwijt. Moest verplicht stoppen omdat ik bloeslierten kotste doordat mijn maag beschadigd was. Sindsdien eet ik normaal en kom weer net zo hard aan.
Tip: zet de pillen opzij, kijk er helemaal niet meer na. Ga meer bewegen, eet regelmatig en gezond. Het gaat dan niet zo snel, maar het is gezonder en minder kans op het jojo effect.Ter info: ik heb stacker 2 en 4 afzonderlijk gebruikt, over een tijdbestek van 2 1/2 jaar. En ja, volgens "het boekje"
succes iig met afvallen, maar pas op...
Ik had 50 pillen en stop volledig als deze op zijn.
En natuurlijk komen de kilo's er net zo hard weer aan als je weer je oude eetpatroon oppakt na het dieten maar dat is toch altijd zo? Wil je de kilo's eraf houden dan moet je je eetpatroon voorgoed veranderen.
Dat is met gewoon dieten precies zo, dus het is volkomen nutteloos omdat te zeggen.
En waarom "wij dat spul nog slikken"? Omdat er ook genoeg positieve verhalen te vinden zijn en niemand daarnaar kijkt. Bij elk "medicijn" zijn risico's en als je de bijsluiter moet geloven "heb je kans op" de meest vreselijke dingen. Die gebeuren toch ook zelden?
Laat de mensen die hiermee willen afvallen lekker hun gang gaan, ieder is baas over zijn of haar eigen lichaam.
quote:Lees mijn ervaringen en zie dat je beweringen kant noch wal raken. Ik ben trouwens niet de enige die moe wordt van zgn. moraalridders die nog nooit zelf een stacker hebben geslikt, maar wel opeens weten hoe het in elkaar steekt en ons willen waarschuwen. Serieus, die discussies hebben we al 1000 keer gehad en die is iedereen beu. Als je je afvraagt waarom ik zo reageer, lees de andere stackertopics dan maar 's.
Op dinsdag 15 april 2003 16:05 schreef DrFonk het volgende:[..]
Stacker is geen pep, dat klopt. Doe dan maar eens een keer een nachtje pep en dan mag je nog een keer zeggen dat het niet dezelfde bijwerkingen heeft. Ik probeer stackergebruikers heus niet af te zeiken hoor (heb het zelf ook een maandje geprobeerd). Ik wil ze alleen waarschuwen dat je jezelf voor de gek houdt door zo af te vallen (immers, geen verandering in eetpatroon (en dan dus niet alleen tijdens het gebruik van Stackers) geeft een gewichtstoename na het stoppen van het gebruik van Stackers)
En het is niet goed om je hongergevoel te onderdrukken. Dat gaat alleen weg door of minder te eten of verstandiger/gezonder te eten (of een combinatie daarvan).
Zou trouwens ook weleens leuk zijn als je niet altijd gelijk zo heftig in de verdediging schiet als er wat gezegd wordt waar je het niet mee eens bent...
Veel succes iedereen die wil afvallen!
quote:Ik bedoelde inderdaad maat 36, oeps! Nee, 36 kilo is een beetje te licht voor mij.
Op zondag 30 maart 2003 07:29 schreef Scighera het volgende:[..]
36kg? hoe klein ben je dan? 1m30?
gewicht / (lengte x lengte) = BMI
BMI 18.5-23 is goed voor een vrouw. minder is te mager, meer is te zwaar
quote:Misschien het topic eerst enigsins doorlezen?
Op woensdag 16 april 2003 11:05 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
stacker? bestaat dat nog? ik gebruik gewoon ntfs compressie
(of stiekum een grap?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |