abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 maart 2003 @ 20:37:56 #126
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9470477
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 10:58 schreef Joostie het volgende:
SoM,

Gebruik jij al Stacker 4 of heb je gewacht? Wat heb jij al ermee behaald?

Ik wil niet lullig doen, maar ik heb al een groot aantal keren in dit topic neergezet dat ik een gebruiker was van ECA Stack. Ook hoe lang, wanneer en wat de effecten waren. Was ja, omdat ik nu een rustperiode heb ingelast. Ik gebruik het iets meer dan een maand, ben op gewicht en wil het effect van Stack niet verpesten en dus stop ik. Voor hoe lang weet ik nog niet.
pi_9507070
Zijn er ook personen van 17 jaar die Stackers gebruiken? Ik ben 1.75M en weeg nu 72KG. Mijn streven is eigenlijk 60KG tot 65KG. Zelf ben ik dus ook 17...

Ik was van plan om Stackers 2 zonder Efedrine vrij te gaan gebruiken...

dinsdag 1 april 2003 @ 13:14:27 #128
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9508604
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 12:27 schreef ThE-BaKeR het volgende:
Zijn er ook personen van 17 jaar die Stackers gebruiken? Ik ben 1.75M en weeg nu 72KG. Mijn streven is eigenlijk 60KG tot 65KG. Zelf ben ik dus ook 17...

Ik was van plan om Stackers 2 zonder Efedrine vrij te gaan gebruiken...

waarom zou je? man, 1.75m en 72kg. streefgewicht van 60kg?

wat is btw je vetpercentage?

schiet je niet te ver door?

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
pi_9534448
Bij nader inzien zie ik er toch van af...van die pillen... Ze lijken me niet echt goed voor het lichaam.
  woensdag 2 april 2003 @ 13:44:58 #130
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_9534918
Ik gebruik nu 6 dgn Stacker 4,de 1e 2dgn 1per dag,3e en 4e dag 2 per dag en gisteren 3stuks......dat doe ik dus niet meer heb me heel de avond en nacht vreselijk gevoeld,hoofdpijn,trillen,diarree en zo onrustig dat ik heel de nacht niet heb geslapen!Vandaag gewogen en ben al wel 3kilo afgevallen (ik heb wel veel overgewicht!)maar ga toch maar weer terug naar 1 of 2 pillen per dag en vandaag sla ik maar even over want voel me wel zo vaag! Heb trouwens totaal geen honger en veel energie,ben heel de dag aan het lopen heb er gewoon een zere knie van!!!!
I don't care.....
pi_9535083
je bent ook veel te snel gegaan sabyne, ik weet niet wat je ermee bereiken wilt maar ter ondersteuning zou ik er niet drie nemen en zeker niet in zo'n korte periode. Eerste week een tweede week twee en eventueel derde week drie alhoewel ik er nooit drie neem, meestal slik ik er een en soms als het echt een dag word van afzien neem ik een tweede maarja je moet zelf maar zien wat het prettigst is, hou wel in de gaten dat je er verantwoordelijk mee om moet gaan en goed naar je lijf moet luisteren het zijn nl geen smarties
  woensdag 2 april 2003 @ 13:55:48 #132
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_9535237
quote:
Op woensdag 2 april 2003 13:50 schreef fairy01 het volgende:
je bent ook veel te snel gegaan sabyne, ik weet niet wat je ermee bereiken wilt maar ter ondersteuning zou ik er niet drie nemen en zeker niet in zo'n korte periode. Eerste week een tweede week twee en eventueel derde week drie alhoewel ik er nooit drie neem, meestal slik ik er een en soms als het echt een dag word van afzien neem ik een tweede maarja je moet zelf maar zien wat het prettigst is, hou wel in de gaten dat je er verantwoordelijk mee om moet gaan en goed naar je lijf moet luisteren het zijn nl geen smarties
Ja omdat ik me er zo goed bij voelde en echt geen honger had dacht ik dat ik wel wat sneller op kon bouwen...stom...stom.. niet meer doen dus....ga er echt niet meer dan 2 per dag slikken en voorlopig neem ik er alleen een s'morgens!!
I don't care.....
pi_9536015
quote:
Op woensdag 2 april 2003 13:55 schreef sabyne het volgende:

[..]

Ja omdat ik me er zo goed bij voelde en echt geen honger had dacht ik dat ik wel wat sneller op kon bouwen...stom...stom.. niet meer doen dus....ga er echt niet meer dan 2 per dag slikken en voorlopig neem ik er alleen een s'morgens!!

Ik begrijp niet zo goed waarom je het sneller op wilde bouwen als je je er goed bij voelde. Als 1 effect heeft dan wacht je toch met nummer twee totdat het effect van 1 weg is of minder begint te worden? waarom wilde je er zo snel al drie per dag slikken dan? Wat dacht je ermee te bereiken?
  woensdag 2 april 2003 @ 14:29:42 #134
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_9536113
[quote]Op woensdag 2 april 2003 14:24 schreef fairy01 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom je het sneller op wilde bouwen als je je er goed bij voelde. Als 1 effect heeft dan wacht je toch met nummer twee totdat het effect van 1 weg is of minder begint te worden? waarom wilde je er zo snel al drie per dag slikken dan? Wat dacht je ermee te bereiken?
[/quote

Ik wil er mee afvallen en meer energie krijgen,op de bijsluiter die ik erbij heb gekregen staat dat je het langzaam op moet/kan bouwen om het beste resultaat ermee te berijken.

I don't care.....
pi_9536346
het helpt bij het afvallen maar is geen wondermiddel, dat je het op kan bouwen is omdat je lichaam na verloop van tijd wend aan de dosis zodat het effect weg gaat vallen daarom neem je er een bij om het gewenste effect te behouden. Dat is dus ook de reden waarom je er na verloop van tijd een periode mee moet stoppen om daarna weer het gewenste effect te krijgen maar het is niet zo dat je van een per dag een kilo afvalt van 2, 2 kilo enzovoort. Er zitten hele sterk werkende ingredienten in waar je best mee moet oppassen. En in het begin heeft een stacker per dag hetzelfde effect als 2 op een dag na een week of twee slikken, maar daarvoor moet je goed naar je lijf luisteren en daarop je dosering aanpassen.

Informeer jezelf goed voordat je domme dingen doet zeker voor wat stacker betreft.

woensdag 2 april 2003 @ 14:50:13 #136
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9536572
Ik neem dus Stacker 4 sinds afgelopen zaterdag, dit zijn mijn bevindingen tot nu toe: halve kilo eraf! Ik neem er 1 per dag, en wel om 1 uur 's middags. Ik bedacht me namelijk dat als je 's morgens al een pil neemt, dat je dan overdag helemaal geen trek hebt, waardoor je het ontbijt en lunch overslaat. Nu weet iedereen natuurlijk dat hoe minder je eet, hoe harder je aankomt (het verbranding-op-een-laag-pitje-verhaal).
Dus het lijkt me beter om tot te middag normaal te eten. Bovendien wordt ik als de pil is uitgewerkt vaak best moe, en het komt me beter uit als dat pas 's avonds is dan overdag, terwijl ik die stoot energie die ik vlak na tot een paar uur na innemen best kan gebruiken zo tussen 1 en 6 uur in. Ook is het wel lekker dat ik dan pas rond een uurtje of 7,8 weer trek krijg want ik ben altijd best laat thuis van mijn werk. Dit heeft dan ook weer als voordeel dat je niet 's avonds laat of 's nachts honger krijgt en de keukenkastjes plundert.
  zondag 6 april 2003 @ 16:39:02 #137
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9618496
quote:
[b]Ook is het wel lekker dat ik dan pas rond een uurtje of 7,8 weer trek krijg want ik ben altijd best laat thuis van mijn werk. Dit heeft dan ook weer als voordeel dat je niet 's avonds laat of 's nachts honger krijgt en de keukenkastjes plundert.
Whaha ja idd !!
ja okto moet met een C .. ik weet ut ! :)
  zondag 6 april 2003 @ 18:37:47 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9620532
Ik ben er nu een week mee gestopt en ik waarschuw iedereen: je komt meteen weer iets aan als je stopt, dan komt nl. weer al het vocht dat je verloren was, erbij. Mijn lichaam vond al dat vochtverlies trouwens niet zo super. Ik raad iedereen aan om vooral veel te blijven drinken, de stacker ontneemt je lichaam echt drastisch veel vocht.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 6 april 2003 @ 23:01:16 #139
50437 Okto
Spongeeeebob !!
pi_9626382
quote:
Op zondag 6 april 2003 18:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben er nu een week mee gestopt en ik waarschuw iedereen: je komt meteen weer iets aan als je stopt, dan komt nl. weer al het vocht dat je verloren was, erbij. Mijn lichaam vond al dat vochtverlies trouwens niet zo super. Ik raad iedereen aan om vooral veel te blijven drinken, de stacker ontneemt je lichaam echt drastisch veel vocht.
Ik Drink zoiezo al heel veel
ja okto moet met een C .. ik weet ut ! :)
  maandag 7 april 2003 @ 12:45:05 #140
52575 Schranseman
Heeft altijd honger
pi_9633133
Ik gebruik nu 5 dagen stacker 4 en ik moet zeggen, het werkt!!
ik ben al bijn aeen kilo afgevallen. Ik neem ze s´middags. Ik eet dan nog normaal tot 12 uur.

Ik zuip me helemaal te pletter aan water en jus.
Nu las ik op de website van drugsinfo dat ze stacker en fitness afraden.
Heeft iemand daar ervaring mee?

Schranseman heeft honger en vertelt erover op http://www.brambbq.nl
pi_9676624
Ik ben al met week 2 bezig. Gebruik nu 1 in de ochtend en 1 in de middag. Want ik denk dat ik er goed aan wen. En ik drink ook best veel.
Ben nu van 85 naar 82kg gegaan. Wil nog 4 eraf als het zou kunnen.

Verder zag ik nog bij een smart shop in den haag dat eupherdine (of hoe je het spelt) verkochten. In welke hoeveelheid weet ik niet, maar stond in de vitrinne.

Voel me onwijs lekker als ik stacker4 gebruik. Maar ga na een aantal weken toch even wat rust in lassen. Zoals velen dat ook adviseren.

pi_9693083
Als stacker 4 niet goed voor je werkt, moet de stacker 2 gebruiken. Je word er peppie van en je valt goed af, mits je veel beweging hebt
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  donderdag 10 april 2003 @ 10:32:20 #143
33362 Luvstruck
www.zeikniet.nl
pi_9693293
Ik ben er mee gekapt...ja het werkt. Was in totaal 10 kg kwijt. Moest verplicht stoppen omdat ik bloeslierten kotste doordat mijn maag beschadigd was. Sindsdien eet ik normaal en kom weer net zo hard aan.
Tip: zet de pillen opzij, kijk er helemaal niet meer na. Ga meer bewegen, eet regelmatig en gezond. Het gaat dan niet zo snel, maar het is gezonder en minder kans op het jojo effect.

Ter info: ik heb stacker 2 en 4 afzonderlijk gebruikt, over een tijdbestek van 2 1/2 jaar. En ja, volgens "het boekje"

succes iig met afvallen, maar pas op...

pi_9699902
Hoi!
een tijdje geleden ben ik begonnen met stacker 4 (gekocht via perfectbody.nl) om af te vallen. Niet voor de pep eigenlijk, alhoewel dat een welkome bijwerking zou zijn.

Nou ben ik niet dik, maar ik wil van slank weer terug naar dun. Ben herintredend model, 32 jaar, en sinds een paar jaar zijn de kilo's er aan gevlogen.

Met stacker 4 gebeurt er dus niks: niet afvallen en ook geen pep. Ik heb ergens gelezen (hier op dit forum geloof ik), dat sommigen al na veertig minuten merken dat "het" gaat werken! Nou, bij mij niet dus <http://forum.fok.nl/showtopic.php/i/s/frown.gif>

Werkt het niet bij niet-dikke mensen? Heb ik bij de verkeerde gekocht? Kan het gewoon een fabricagefout zijn ofzo? Of moet ik er langer mee doorgaan (ik ben al drie weken bezig).

*jank*

amal

P.S.
Trouwens... ik heb ook gewoon door de hele dag heen trek... vooral 's avonds... op de bank: lekker een zak chips... Dat hoort toch ook niet??

pi_9699999
dat klopt niet echt nee, ik zit sneller vol, heb minder trek in lekkere dingen, en volgens mij vriend ben ik al afgevallen, ik gebruik het ook 3 weken nu, ik drink liters water op een dag. ik weet niet hoeveel kg nog want ik heb geen weegschaal hier...

maar kennelijk heb je zelf dan ook niet echt de discipline om te stoppen met lekkere dingen. drink je wel veel water??
das zo belangrijk

donderdag 10 april 2003 @ 15:38:04 #146
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_9700054
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:36 schreef karian het volgende:
heb tot nu toe wel last van het opgefokte gevoel...alleen smorgens.
smiddags niet.
het onderdrukt wel degelijk mijn hongergevoel.
slik er maar 1 per dag en ik slaap daardoor prima!

Alle gevaren die genoemd worden zijn me bekend en ik weet wat ik slik. heb alle ingredienten opgezoht op internet etc.
Ik denk dat je wel moet weten waar je aan begint.

Het is gewoon hetzelfde als wat er in de jaren 50 met amfetaminen gebeurde. Al die huisvrouwen gingen toen aan de PEP (want dat zijn amfetaminen) en ze vielen af. Raar dat ze er verslaafd aan raakten? Raar dat ze niet meer sliepen? Raar dat ze geen trek in eten meer hadden?

Wees een vent/vrouw en val af zonder het gebruik van dit soort doping/drugs/PEP gerelateerde dingen. Daar heb je in the long run veel meer aan...

Als het je om de drugs gaat, neem dan wat lekkers en geniet daarvan, maar afvallen mbv dope is levensgevaarlijk. }:I

They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_9703536
quote:
Op donderdag 10 april 2003 15:35 schreef Girly het volgende:
...

maar kennelijk heb je zelf dan ook niet echt de discipline om te stoppen met lekkere dingen. drink je wel veel water??
das zo belangrijk

Ja!
Ik doe veel om af te vallen. Ik loop mezelf niet te bedriegen ofzo. Wat ik zei over 's avonds op de bank zitten en trek hebben in snoep... ja, daar heb ik wel eens aan toegegeven, maar maar een paar keer.
Verder eet ik op de dag niet veel, drink veel, sport etc etc...
Het helpt dus gewoon niet! En wat ik dus al zei: wat "iedereen" heeft na het innemen van een pil: het pep-gevoel, heb ik dus niet...

amal

pi_9705124
ik heb niet zo veel pepgevoel, meer dat ik loop te shaken maar hartkloppingen en dergelijke niet....misschien anders dan overstappen naar 2 op een dag, doe ik ook de laatste week ,
pi_9706448
Ik zit inmiddels ook weer in mijn 2e week, ik heb een poosje niet gelijnd ivm verjaardag en ziekte..

En in totaal ben ik nu 5 kilo kwijt, drink zo'n 1.5 liter water per dag, snoep niet veel meer en beweeg regelmatig.

Ik merk helemaal niks van negatieve invloeden op mijn lichaam oid.

Over een week of 3 stop ik definitief, er hoeft niet zo gek veel meer vanaf.

pi_9713862
quote:
Op donderdag 10 april 2003 21:14 schreef heaven7 het volgende:
..

En in totaal ben ik nu 5 kilo kwijt, drink zo'n 1.5 liter water per dag, snoep niet veel meer en beweeg regelmatig.

5 kilo!!??
Jeetje, ik heb zelfs het idee dat ik alleen maar aankom.
En ja, ik neem er meer dan 1 per dag. Meestal twee, af en toe drie. En nog merkt ik niets? Wat ben ik? Een olifant ofzo?
*zucht*
Ik ga het maar gewoon vertellen aan perfectbody. Volgens mij is er iets fout gegaan met mijn potje pillen

amal

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')