abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:10:35 #101
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9400955
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

ehm.. weet niet meer precies
Ik zag 't iig in de etalage staan. Grote letters ECA-Stack.. moest meteen aan je denken.. Stond naast een postje stack III.

Zette me wel aan 't twijfelen..

Ze dwepen altijd heel erg dat ze patent hebben en dat zij de 'enige' zijn .. maar goed, voor mij werken ze iig.
Ben wel benieuwd welk winkeltje dat is dan.. R'dam is erg groot
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:11:21 #102
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9400976
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:08 schreef JAMsper het volgende:
Tis alleen verboden als het niet uit de plant komt en dus chemisch gefabriceerd is.. anders mag het gewoon hoor.
Ephedrine IS chemisch vervaardigd...
In De Smaakpolitie zei een deskundige dat Ephedrine in NL verboden is.
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:13:37 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_9401033
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:10 schreef SoM het volgende:

[..]

Ze dwepen altijd heel erg dat ze patent hebben en dat zij de 'enige' zijn .. maar goed, voor mij werken ze iig.

De naam weet ik ff niet meer
Maar 't zit vlak naast de Kubuswoningen. Volgens mij heet 't daar de Mariniersweg.. (tegenover MyCom iig)
Zal van de week nog wel ff langsfietsen en mijn bevindingen hier posten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 maart 2003 @ 23:18:18 #104
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9401169
  donderdag 27 maart 2003 @ 00:35:34 #105
46590 AznPie
HAVE A PIE!
pi_9402662
Ik ben net een week begonnen met Stacker 4 en de eerste 2 dagen voelde ik wel beetje hartkloppingen en ik had opeens erg veel energie
Maar nu heb ik alleen smiddags erg veel energie en drink ik nu erg veel water Ik weet niet of ik ben afgevallen, onze weegschaal is stuk
pi_9403776
Hier een aantal mooie sites die redelijke overtuigend zijn. Zij passen tot nu toe mijn bevindingen van Stacker.

http://www.ephedra.demon.nl/stories/weight.html

http://www.ephedra.demon.nl/stories/artik004.htm

pi_9406541
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:17 schreef SoM het volgende:

[..]

Heeey, dank je wel zeg voor de tip! Is het een paars potje? Ik dacht dat dat ze het niet in NL verkochten omdat het Ephedrine (een verboden bestandsdeel) bevat

Is ECA niet hetzelfde als Stacker?
  donderdag 27 maart 2003 @ 13:39:52 #108
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9409514
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:08 schreef Joostie het volgende:

[..]

Nope.
Volgens mij bevat ECA andere ingredienten.
pi_9418474
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 13:39 schreef SoM het volgende:

[..]

Nope.
Volgens mij bevat ECA andere ingredienten.

Kijk eens hier waar ECA voor staat en ook naar de inhoud in milligrams.
Volgensmij is ECA = Stacker. Alleen is stacker een merk naam voor ECA produkten.
pi_9418990
je wilde weten hoeveel water ik erbij drink? ongeveer 3 liter op een dag.
pi_9419231
Volgens mij bij Bodyvital. (Karel Doornmanstraat en op de Meent volgens mij, tegenover Streetlife.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:10 schreef SoM het volgende:

[..]

A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
  donderdag 27 maart 2003 @ 21:57:34 #112
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_9419283
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:55 schreef Dutchasia het volgende:
Volgens mij bij Bodyvital. (Karel Doornmanstraat en op de Meent volgens mij, tegenover Streetlife.

[..]
dit was bij Diija (ofzoiets ) op de Mariniersweg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_9419294
ECA betekent Efedrine, Caffeine en Aspirine. Dit zijn de werkzame stoffen in een Fatburner, zoals in Xenadrine en stackers (niet alle stackers). Natuurlijke Efedrine noemen ze Ma-huang, daarom zijn deze nog te koop in NL. Chemische of pure efedrine zijn verboden.
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 11:08 schreef Joostie het volgende:

[..]

A great pleasure in life is doing what people say you cannot do!!!
pi_9440306
Wat zijn de resultaten van de afgelopen week?

Ik ben er ongeveer 2 a 3 kilo kwijt geraakt in 7 dagen.
Heb veel last gehad van droogte in mijn mond, maar bleef drinken. En nog gesport twee keer. Heb verder de lunch gehalveerd en avond eten ook iets gemindert.

Naar mijn idee werkt de formule best goed. Voorlopig lof.

vrijdag 28 maart 2003 @ 22:10:23 #115
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9440566
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 21:29 schreef Joostie het volgende:

[..]

Kijk eens hier waar ECA voor staat en ook naar de inhoud in milligrams.
Volgensmij is ECA = Stacker. Alleen is stacker een merk naam voor ECA produkten.

quote:
Thermogenetica E.C.A-stack, Y.N.C.A-stack en andere thermogenische middelen.

Tegenwoordig hebben de meeste van jullie de ECA-stack (efedrine, cafeïne, aspirine), al geprobeerd of in elk geval heb je er tenminste van gehoord. Inderdaad, ECA is ongelofelijk potent in het opvoeren van iemands metabolisme. Bijna iedereen die deze stack heeft geprobeerd, zal getuigen, dat het een definitieve verschuiving teweegbrengt in de ratio van VVM (vetvrije massa) ten opzichte van vetmassa, in het voordeel van de VVM.

Onderzoek heeft aangetoond dat een efedrine/cafeïne stack effectiever werkt dan het populaire afslankmiddel dexfenfluramine. Een ander onderzoek toont aan dat dezelfde efedrine/cafeïne stack effectief en veilig is tot zelf een tijdspanne van 12 maanden (hoewel de effectiviteit na de 6e maand langzaam afnam). De beide bovengenoemde onderzoeken - en er zijn tientallen andere - testen alleen efedrine en cafeïne, onderzoeken, zowel als anekdotisch bewijs, tonen aan dat aspirine de effectiviteit van de efedrine/cafeïne verder verhoogt voor wat betreft de ververbranding. Eigenlijk, als je tenminste een gezond persoon bent, en de stack niet misbruikt, verbeterd ECA je algemene gezondheidstoestand door een verbetering van de bloedvetwaardes, en een verhoging van de insulinegevoeligheid.

Met zoveel goeds, zou het dan mogelijk zijn om de beruchte ECA - stack nog te verbeteren? Gedurende vele jaren, was ECA het beste wat er aan vetverbrandingsmiddelen te koop was. Er was geen enkel middel, die wat betreft effectiviteit ook maar in de buurt kwam. Wetenschappers hebben echter een nieuw middel ontwikkeld. YNCA is een betere combinatie om vet te verbranden dan ECA. In feite, in de toekomst wordt dit de standaard stack voor het snel verbranden van adipose weefsel. In plaats van efedrine, wordt bij YNCA norefedrine gebruikt, om precies te zijn, 1R, 2S norefedrine.

Dat is het verschil dus.
  vrijdag 28 maart 2003 @ 22:14:02 #116
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9440660
Useful:
quote:
'Stack redelijk heftig middel'

Hans Wassink, de auteur van bet gezaghebbende boekje Voedingssupplementen: De winnende Factor? is relatief enthousiast over Stack. 'Heel veel voedingssupplementen bevinden zich in de schemerzone van een beetje tot helemaal niet werkend. Er zijn in de handel in feite maar twee middelen die er met kop en schouders bovenuit steken. Dat is creatine, dat aantoonbaar meer spierkracht geeft, en ECA-Stack waarvan je duidelijk meer energie krijgt, terwijl het bovendien de eetlust remt. Mensen die Stack gaan kopen moeten de bijsluiter goed lezen, want het hevat een combinatie van efedrine, cafeïne en aspirine. Vandaar de naam ECA-Stack.' Over de bij-effecten is Wassink duidelijk: 'Mensen die lichamelijke klachten hebben, zoals bijvoorbeeld hartritmestoornissen, moeten van Stack afblijven. Als je te veel efedrine (een dopinggeduid product) binnenkrijgt kun je 'op tilt slaan'. Andere negatieve verschijnselen: (hyper)nervositeit, rillerigheid en diarree. Stack is, hoe je het ook wendt of keert, een redelijk heftig middel. Bovendien is het een product waarbij snel gewenning optreedt, want na een maand neemt het effect al af. Je zou dan een paar maandjes moeten stoppen en daarna weer een potje moeten gebruiken. Als je voorzichtig met Stack omgaat en het gebruikt als hulpmiddel, dan is het een supplement dat de tekst van de bijsluiter waarmaakt,' aldus Hans Wassink.

en
quote:
In de sportscholen tref Stack1, Stack2, Stack3, Stack4 en Stack5 aan. In wezen gaat het om dezelfde basisingrediënten: efedrine, caffeïne, aspirine of hun natuurlijke tegenhangers ma-huang, guarana en white willow bark. In de nummers komt tot uitdrukking de stoffen die er aan toegevoegd zijn, zoals chroom picolinaat. Stack2 bijvoorbeeld zorgt voor een heftiger effect dan Stack5. De kosten voor een potje variëren. Voor Stack2 (100 caps) moet je ¤ 30,55 neertellen, voor Stack5 (120 caps.) ¤ 45,30
pi_9446684
SoM,

Gebruik jij al Stacker 4 of heb je gewacht? Wat heb jij al ermee behaald?

zaterdag 29 maart 2003 @ 12:08:57 #118
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9447642
Ben ook sinds gisteren begonnen met Stack 4. Ik herken het gevoel nog heel goed van vroeger: beetje rillering, hogere hartslag, beetje opgefokt gevoel. Wat me gisteren wel goed uitkwam met het uitgaan, ik was eingelijk al moe voordat ik de stad inging, maar hield het door die pil langer vol. Weet iemand trouwens hoe het met de combi efedrine en alhohol zit, kan dat of is het af te raden?
Ik heb me vanmorgen gewogen: 64 kilo. Dat weeg ik al ruim een jaar. Daarvoor woog ik altijd 58-59 kilo. Daar wil ik weer naartoe dus. Ik zal hier mijn ervaringen met dit middel blijven posten.
pi_9447892
Ik ben zelf ook een paar kilo's aangekomen en wil weer terug naar mijn oude 36. Maar ik drink ook een aantal dagen per week alcohol. Daarom wil ik ook weten of je bij Stacker of bij de rode capsule's (hoe heten die dingen) alcohol mag drinken.
  zondag 30 maart 2003 @ 07:29:01 #120
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9460607
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:27 schreef da_blonde het volgende:
Ik ben zelf ook een paar kilo's aangekomen en wil weer terug naar mijn oude 36. Maar ik drink ook een aantal dagen per week alcohol. Daarom wil ik ook weten of je bij Stacker of bij de rode capsule's (hoe heten die dingen) alcohol mag drinken.
36kg? hoe klein ben je dan? 1m30?

gewicht / (lengte x lengte) = BMI

BMI 18.5-23 is goed voor een vrouw. minder is te mager, meer is te zwaar

In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  zondag 30 maart 2003 @ 11:20:01 #121
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9461044
quote:
Op zondag 30 maart 2003 07:29 schreef Scighera het volgende:

[..]

36kg? hoe klein ben je dan? 1m30?

denk dat ze kleding maat bedoeld
pi_9461238
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 12:27 schreef da_blonde het volgende:
Ik raad het je ten zeerste af om alcohol te drinken bij gebruik van efedra/efedrine. Hier een stukje:

Efedrine, speed en cocaïne remmen het gevoel van dronkenschap. Men drinkt meer, kan langer door gaan en de combiroes vinden velen prettig.

Het gevoel van dronkenschap wordt verminderd door het opwekkende effect van coke, speed, efedrine. De vermoeidheid wordt tijdelijk weggedrukt.
Bovendien veroorzaken de opwekkende drugs in de hersenen processen waardoor de alcohol zich minder goed kan binden aan receptoren. Daardoor voel je je minder dronken.

De combinatie van forse hoeveelheden alcohol en opwekkende stoffen is echter belastend voor het lichaam en de psyche. Alcohol en opwekkende drugs versterken elkaar's belasting van het lichaam. Ernstige hart- en vaatproblemen kunnen optreden. Er is een risico van uitdroging (denk aan feesten in warme ruimten!) .Agressieve uitbarstingenkomen voor.

(bron: Drugsinfoteam).

pi_9461699
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:11 schreef SoM het volgende:

[..]

Ephedrine IS chemisch vervaardigd...
In De Smaakpolitie zei een deskundige dat Ephedrine in NL verboden is.

Ephedrine is niet altijd chemisch vervaardigd... Deze heb ik thuis liggen:

Bijbehorende txt:
quote:
Pure Ephedrene 2 geeft u een adrenalinestoot; het is de ultieme feest energizer. Vanwege het in Pure Ephedrene 2 aanwezige Chinese Ma Huang extract is het zeer geschikt voor lange autoritten, nachtenlang doorstuderen en een fanatieke work out.
Met Pure Ephedrene ben je in staat te ervaren wat voorheen alleen met chemische ephedrine Hcl mogelijk was. En het goede nieuws is; Pure Ephedrene is legaal en ongelimiteerd verkrijgbaar.Bron: www.azarius.net
Werkt wel goed, inderdaad geen opgefokt gestressed gevoel maar wel energie..
  zondag 30 maart 2003 @ 14:41:37 #124
51892 screamy
new noise
pi_9463662
Stacker? De grap zal ongetwijfeld al gevallen zijn maar stacker is iets uit mijn MSDOS 5 periode, en toen was het al kut.
dead signature
pi_9467119
quote:
Op zondag 30 maart 2003 14:41 schreef screamy het volgende:
Stacker? De grap zal ongetwijfeld al gevallen zijn maar stacker is iets uit mijn MSDOS 5 periode, en toen was het al kut
Je bent de 10e pas...
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')