abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9298362
goedemorgen!

Ik slik alweer drie weken stacker 4 (1 soms 2 per dag) en zal jullie mijn bevindingen vertellen. Ten eerste heb ik alles gelezen wat erover te lezen viel.... en ben tot de conclusie gekomen dat als je goed naar je lijf luistert en ze met mate slikt, ik slik er dan ook niet meer dan 1 enkele keer 2 per dag het geen nadelige effecten heeft. Of dat tegen de tijd dat ik 80 ben wel zo is kan ik niet vertellen want zo oud ben ik nog niet!

Ik heb niet het idee dat je er enorm van afvalt, zeker niet als je er verder nix mee doet. Ik ben met lijnen begonnen en als hulpmiddel tegen de honger en om wat meer energie te hebben (ik heb vrij intensief werk) gebruik ik er een stacker 4 bij. Dat ik er soms een tweede bijslik is als ik bijvoorbeeld nachtdienst heb en je zeker de eerste nacht op bepaalde momenten een vreselijke dip krijgt, door de stacker komt die ook wel maar is tie veel minder zwaar en kan ik mijn luciferstokjes thuis laten (voor de ogen) Ik moet zeggen dat is erg prettig.

Het is absoluut geen wondermiddel en het is niet zo dat je na een dag wakker word en je twintig kilo lichter bent, het helpt wel tenminste dat is mijn ervaring om minder snel je te vergrijpen aan allerlei lekkere "verboden"dingen tijdens het lijnen. Ik heb tijdens de eerste week erg opgelet of ik bijwerkingen had, zelfs mijn bloeddruk opgemeten en mijn hartslag nadat ik ongeveer een uur ervoor de stacker had ingenomen en naar aanleiding daarvan doorgegaan. Een vriendin van mij kreeg er hartkloppingen van en is er direct mee gestopt wat ik heel verstandig vind. Slapeloosheid heb ik er absoluut niet van maar ik slik die dingen dan ook niet na de middag als ik snachts gewoon kan slapen.

Ik ben intussen 7 kilo afgevallen na 4 weken lijnen maar het meeste was in de eerste twee weken en dat is heel normaal als je zonder stacker begint met lijnen op een verantwoorde manier. De eerste week 3 kilo de tweede week 2 kilo en de afgelopen twee weken 1 per week. Ik verwacht dan ook niet meer dan een kilo per week af te vallen in de aankomende weken. Of dat verhoogd als ik meer stackers op een dag zou gaan slikken weet ik niet en wil ik ook niet weten want het gaat goed zo en het is prettig vol te houden. Ik eet normaal zonder veel vet en gezond, veel groente en drie stukken fruit op een dag en drink daarbij drie liter water op een dag.Geen chocola (terwijl de eitjes op tafel staan voor mijn vriend) of chips savonds.

Of de stackers verslavend werken? bij mij in elk geval niet want als ik die dingen niet in de keuken heb staan vergeet ik geheid er een in te nemen en baal ik daar pas van als ik een hongergevoel krijg later op de dag. Ik rook zelf behoorlijk veel en het gevoel als ik geen sigaretten in huis heb is absoluut niet te vergelijken met het gevoel wat ik heb als ik erachter kom dat ik geen stacker heb ingenomen. Aangezien ik die dingen niet meeneem in mijn tas laat ik het voor die dag dan ook voor gezien wat betreft de stackers want als ik thuiskom heb ik die stacker niet meer nodig dus neem ik hem ook niet. Ik weet niet of ik dit goed uitleg..... ik loop ook niet steeds de keuken in van zal ik wel of zal ik niet.... Toevallig zat ik hier net te lezen en bedacht me dat ik die voor vandaag nog niet had ingenomen dus ben daarnet maar even naar beneden gegaan om hem in te nemen.

Nou ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb gemaakt met mijn bevindingen

Groetjes

pi_9299162
ja heel erg bedankt voor je ervaringen te mededelen. zo zijn wij indd weer wijzer geworden, vandaag is mijn 4de dag van gebruik stacker 4, en ben benieuwd hoe het zal worden.....

over een aantal weken zal ik mijn ervaringen vertellen....

groetjes girl

zaterdag 22 maart 2003 @ 12:14:07 #78
17084 LEiPiE
Waarom makkelijk doen...
pi_9299497
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 05:17 schreef Scighera het volgende:
[..]
buik is veelal een combi van. a) teveel vet. b) te slappe buikspieren
Ik mis een conclusie, maar heb zo m'n vermoedens
(Als dit slappe buikspieren zijn dan zijn ze ongeveer twee keer te lang voor m'n lijf denk ik daarbij doen ze 't verder wel aardig hoor... voor het zelfde geld heb al een sixpack (ben vrij sterk) maar zit dat zeg maar nog in de verpakking )
Uiteraard is het teveel vet en daar ben ik al twee jaar mee bezig om het weg te krijgen... er is ondertussen een kilo of 15 af (wat vooral in m'n gezicht op valt en ik merk het omdat ik m'n broeken (44-34!) niet meer zonder riem kan dragen, maar het dalen van gewicht stagneert nu... ik hoop dat die stackers zeg maar net de druppel zijn (met als mooi bij effect dat ik dan misschien wat meer energie krijg en beter van lekkere dingen af kan blijven).
Daarbij geloof ik op zich er ook wel, als het inderdaad je lichaamstemperatuur verhoogt dan moet je lichaam harder gaan werken (en misschien heb ik dan niet zo snel witte vingers (al ligt dat waarschijnlijk aan een niet zo goede doorbloeding van m'n handen))
Sporten heb ik helaas geen tijd voor (en geen geld voor zo'n duur abonnement btw), ik ben namelijk aan 't afstuderen en daarnaast nog drie vakken aan 't doen.
pi_9328351
ik gebruik nu sinds een dikke week STACKER 4.

Ja juist stacker 4.

En voor mij is het wel erg netjes die resultaten.
Ik doe ondertussen ook fitness (powertraining) en af en toe wat joggen.
Ik woog bij het begin vorige week maandag 91,2 kg
en nu.. 88,4kg...
Ja het loopt voor het moment dus als een trein!
Ik heb of merk niks van bijwerkingen of wat dan ook... Hopelijk blijft het zo. Ik gebruik stacker alleen door de week en blijf er in het weekend vanaf. Voor verdere verloop zal ik jullie op de hoogte houden!

Greetz!

hard to tha core
pi_9337991
quote:
Op zondag 23 maart 2003 23:24 schreef shadowlandz het volgende:
ik gebruik nu sinds een dikke week STACKER 4.

Ja juist stacker 4.

En voor mij is het wel erg netjes die resultaten.
Ik doe ondertussen ook fitness (powertraining) en af en toe wat joggen.
Ik woog bij het begin vorige week maandag 91,2 kg
en nu.. 88,4kg...
Ja het loopt voor het moment dus als een trein!
Ik heb of merk niks van bijwerkingen of wat dan ook... Hopelijk blijft het zo. Ik gebruik stacker alleen door de week en blijf er in het weekend vanaf. Voor verdere verloop zal ik jullie op de hoogte houden!

Greetz!

KEWL.. houwuh zo
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:47:47 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_9366161
Na het een en ander hier met argus-ogen bekeken te hebben, ben ik ook bijna overstag.
Vriendje heeft gisteren een potje Stackers III besteld.
Ik weet niet precies waar vandaan, zal het hem vanavond even vragen.

Ben wel benieuwd.

pi_9372988
Het valt me op dat men het alleen heeft over het slikken en sporten. Maar ik denk juist dat je als je wilt afvallen veel moet drinken om de benodigde resultaat te behalen. Dit om de vetten af te kunnen voeren.

Wat drinken jullie zoal af per dag?

pi_9373525
Sinds vorige week heb ik een middeltje geprobeerd "AMERICAN SPORTS AEROBIC VETVERBRANDERS", gekocht bij etos.
Dat is 3 pillen in nemen en twee keer per dag voor het eten.

De eerste keer voelde ik een lichte bijwerking van een versnelling van hartslag en bloeddruk. Dit duurde alleen maar een dag.
Na bijna 1 week voel je er erg weinig van. Ik was er aan gewend geraakt. Het leek alleen dat bij het opstarten even wennen is aan de kuur. Hier in dit middeltje zitten niet dat spulletje als in stackers.

Kortom zondag heb ik stacker 4 besteld. Maandag was ik vergeten Aerobic vetverbrander in te nemen. Ik dacht oke dan maar. Maar vanochtend voelde ik me een beetje moe en loom. Alsof er geen pit meer in zat. Terwijl ik de dagen ervoor goed op energie was.

Dus toch een soort ontwenning. Vanmiddag Stacker opgehaald en meteen om 2 uur een pil. Eerst geen effect na 1 uur. Pas later begint het te werken. Hoe langer het duurt des te meer merk ik de werking.
Het voelt best goed aan en ik kreeg mijn energie weer terug.

Wel voel ik mijn oren warm aan en licht drukken gevoel. Terwijl ik daar nooit last van heb gehad. Maar dat mindert langzaam.

Morgen ochtend ga ik weer een nemen.

Wel merk ik dat als ik ze gebruik en sport, dat het betreft bijwerking of algemeen hyper erg afneemt. Het lijkt erop dat je erbij moet sporten om je lekker te voelen en geen lopende tijdbom. En veel drinken.

Morgen word vervolgt ....

pi_9375466
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:29 schreef Joostie het volgende:
Het valt me op dat men het alleen heeft over het slikken en sporten. Maar ik denk juist dat je als je wilt afvallen veel moet drinken om de benodigde resultaat te behalen. Dit om de vetten af te kunnen voeren.

Wat drinken jullie zoal af per dag?

meer dan 2 liter water per dag, en af en toe een glaasje met prik....
  dinsdag 25 maart 2003 @ 22:48:03 #85
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9375523
Tussenstand: 5 kilo eraf.
pi_9376782
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 22:48 schreef SoM het volgende:
Tussenstand: 5 kilo eraf.
netjes...
pi_9377267
Ik heb 2 weken terug een pot Stacker 4 besteld, volgende dag binnen en dacht er maandag aan om er mee te gaan beginnen.

Nu heb ik alleen het volgende: Ik ben Anti Tetanus plasma donor en dan mag je geen drugs gebruiken. Anti Tetanus doners zijn er bijna niet en heb dus gekozen voor donor boven "afvallen".
Aangezien ik om de 3 a 4 weken laat tappen...

Ik ben 1.88m en 97 kilo en heb een buik gekregen. Ik doe niks aan sport (wil wel, maar tijd is het grote irritante probleem ) Dit is gekomen toen ik 2,5 jaar terug kantoorwerk ben gaan doen. Daarvoor liep ik rond in een Primafoonwinkel 20 tot 40 uur in de week, woog ik 75KG en had ik genoeg energy, iets wat ik nu wel een beetje mis.

Ofwel: 100 capsules voor niks gekocht

[Dit bericht is gewijzigd door Ballebek op 26-03-2003 00:03]

Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
pi_9379921
Zo sinds 7 uur een stacker 4, dag 2 begint.
Voel me onwijs kip lekker!

Niet opgefokt, geen rare dingen. Heerlijk.

Misschien een klein detailtje voor mannen. Doordat het veel energie geeft en je hogere bloeddruk krijgt, voel ik me enorm patent. Dus dames ....

pi_9384047
jaja week 2 van de stacker race

Vorige week maandag woog ik 91,2kg en tegen zaterdag woog ik 88,4kg Nu is het weekend nogal 'zwaar' geweest (familiefeestje gehad...)
Dus nu staan we terug op 89,2 wat op zich nog steeds niet de kop af is
Ik doe dus maandag - woensdag - vrijdag powertraining en af en toe wat cardio en dinsdag - donderdag wat joggen enzo... Ik drink per dag ±2liter water (1.5liter op me werk en ±0.5 thuis).

Groeteuh!

hard to tha core
pi_9384205
Zoals al gezegd is drinken erg belangrijk.
Aan te raden is ook dat je na een week of 5/6 2 weekjes stopt met het product zodat je lichaam genoeg tijd heeft alle afvalstoffen af te voeren.
The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:13:06 #91
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_9385653
heb gister staan twijfelen..
OF ik het zou doen en
of ik dan voor ECA zou gaan of voor 4.

(Semtex, in Rotterdam zit een zaakje dat ECA-stack verkoopt, tip voor als je potje leeg is misschien? )

Heb 't vooralsnog nog maar even niet gedaan. Iets houdt me nog tegen om 'iets' te slikken.
Ben er nog niet helemaal uit.. Maar ik weet ondertussen wel waar ik ze gewoon kan kopen voor een redelijke prijs. (35 pleuro voor 'n pot van 100)

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 26 maart 2003 @ 13:53:20 #92
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_9386395
Ik heb het net besteld bij perfectbody.nl. Ik heb wel heel lang getwijfeld of ik het moest doen. Ik hou er niet zo van om dingen te slikken, maar ik weet ook van mezelf dat ik het extra steuntje wel kan gebruiken.
Ik hoop hiermee 5 kilo kwijt kan raken tegen de zomer, maar de ervaringen hier zijn wel goed!
Ben benieuwd...
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  woensdag 26 maart 2003 @ 15:13:31 #93
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_9388390
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:53 schreef the shining het volgende:
Ik heb het net besteld bij perfectbody.nl. Ik heb wel heel lang getwijfeld of ik het moest doen. Ik hou er niet zo van om dingen te slikken, maar ik weet ook van mezelf dat ik het extra steuntje wel kan gebruiken.
Ik hoop hiermee 5 kilo kwijt kan raken tegen de zomer, maar de ervaringen hier zijn wel goed!
Ben benieuwd...
herbalife is een steuntje, stacker niet, stacker heeft wel een actieve werking
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
  woensdag 26 maart 2003 @ 15:40:21 #94
3265 the shining
Toeval bestaat niet!
pi_9389172
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 15:13 schreef Scighera het volgende:

[..]

herbalife is een steuntje, stacker niet, stacker heeft wel een actieve werking

Dat begrijp ik Ik heb de topics over Stacker doorgelezen. Maar ik sport en eet echt niet ongezond alleen wil het afvallen niet lukken. Stacker werkt idd en daardoor zal het afvallen wel gaan. Ik bedoel het niet zozeel als steuntje aangezien ik er echt van wil gaan afvallen.
Sorry, ben niet zo goed in uitleggen
Ik hoop iig dat ik er ook echt van ga afvallen
De dromer kan je vermoorden, de droom niet...
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:17:29 #95
30805 SoM
What's the matter man?
pi_9397112
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 13:13 schreef E.T. het volgende:
(Semtex, in Rotterdam zit een zaakje dat ECA-stack verkoopt, tip voor als je potje leeg is misschien? )
Heeey, dank je wel zeg voor de tip! Is het een paars potje? Ik dacht dat dat ze het niet in NL verkochten omdat het Ephedrine (een verboden bestandsdeel) bevat
  woensdag 26 maart 2003 @ 21:32:08 #96
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_9397523
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:17 schreef SoM het volgende:

[..]

Heeey, dank je wel zeg voor de tip! Is het een paars potje? Ik dacht dat dat ze het niet in NL verkochten omdat het Ephedrine (een verboden bestandsdeel) bevat

ehm.. weet niet meer precies
Ik zag 't iig in de etalage staan. Grote letters ECA-Stack.. moest meteen aan je denken.. Stond naast een postje stack III.

Zette me wel aan 't twijfelen..

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_9397628
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:32 schreef E.T. het volgende:

[..]

ehm.. weet niet meer precies
Ik zag 't iig in de etalage staan. Grote letters ECA-Stack.. moest meteen aan je denken.. Stond naast een postje stack III.

Zette me wel aan 't twijfelen..

zal wel zo'n soort zijn maar dan zonder ephredine, want die zijn echt streng verboden in nederland, dus dat lijkt me sterk...
pi_9398792
Tis alleen verboden als het niet uit de plant komt en dus chemisch gefabriceerd is.. anders mag het gewoon hoor.
pi_9399068
Ben nu klaar met stack 5, hoewel het wel iets hielp en honger onderdrukte, ben ik niet helemaal tevreden. Binnenkort probeer ik stack 4 wat sterker schijnt te zijn, ik ben benieuwd.
  woensdag 26 maart 2003 @ 22:27:55 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9399466
Ik denk er ook over een potje Stackers 4 te halen. Ik ben niet echt te zwaar, maar ik wil gewoon graag 3/4 kilo eraf, en die krijg ik maar niet weg. Daarom heb ik een laatste zetje nodig, zodat ik straks wer in maatje 36 kan.. Ik ben trouwens al lang bekend met de werking van Efedrine. Ik verbaas me er trouwens wel over dat het nu zo in het nieuws is enzo. Ik ken die stof al jaren, in de vorm van de zgn. Ephedra-caps. Toen ik een jaartje of 18 was (6,7 jaar terug dus) haalden we altijd van die zakje met 4 rode capsules in smartshops. Die namen we dan altijd als we naar festivals e.d. gingen. Ik wist toen nog niet eens dat het ook door lijners werd gebruikt. (Ik was toen overigens wel een stukje dunner dan nu ;-)

Ps. over diegene die beweerde dat efedrine verboden is: denk het niet hoor. Loop elke willekeurige smartshop of zelfs de Tuinen in (ja, in sommige middeltjes daar zit het ook, Zeedruif bv) en je kan er wel iets met Efedrine erin kopen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')