we zien elkaar nog iedere dag zowat, maar ik probeer het zo minimaal te houden, denk dat dat het beste is.
veder doe ik veel met vrienden, veel meer als eerst, maar toch blijf ik steeds aan haar denken. Ik vind het zelf harstikke kut dat ik erzelf zo mee zit, want mijn studie lijd er ook wel onder en ik ben vaak niet te genieten.
hoe kan ik haar sneller vergeten?
quote:Precies
Op woensdag 19 maart 2003 09:41 schreef Takemenow het volgende:
Nee joh , het slijt vanzelf wel hoor , dat duurt gewoon ff.
Succes
bier maakt het proces wel makkelijker (ben je tenminste wat beter te pruimen)
maargoed succes
ik zou dat echt niet kunnen nog verliefd en dan nog mee omgaan
maar verder " tijd"
quote:Ofwel; tijd heelt alle wonden... Is natuurlijk ook hartstikke waar... Maar dan zou ik willen dat ik al een half jaar verder was
Op woensdag 19 maart 2003 09:52 schreef Disher het volgende:
tsjah.. het leuke is dat je je over een jaar afvraagt waar je je nou eigenlijk druk over hebt gemaakt.
Ik kan wel begrijpen hoe het voelt, ik heb het namelijk ook gehad dat ik d'r elke dag nog zag op school. En dat was dus niet vrijwillig. Als ik dan een vakantie had werd het gevoel weer minder, maar na de vakantie zag ik d'r weer en toen ging het weer kut...
Maar zoals al gezegd, het kost tijd... Ik ben d'r nu gelukkig overheen en ik ben goede vrienden met d'r.
quote:ja dat heb ik geprobeerd, maar dan denk je dr juist meer aan...
Veel zuipen![]()
quote:ik accepteer het nu wel dat ze me niet meer wilt, snap t ook wel, maarja..
Op woensdag 19 maart 2003 09:43 schreef OuTPuT het volgende:
Probeer te accepteren dat het gewoon over is. Je moet accepteren dat je altijd nog wel eens aan haar terug denkt. Echter zou ik toch een beetje proberen te vermijden dat je haar elke dag ziet, want zo wordt je er toch wel heel vaak aan herinderd.Succes
quote:ja tis heeel lastig. maar we waren ooit begonnen als goede vrienden, en dat willen we ook wel zo houden.
Op woensdag 19 maart 2003 09:44 schreef Maxxride62 het volgende:
tis lastig aangezien je haar nog vaak zietik zou dat echt niet kunnen nog verliefd en dan nog mee omgaan
maar verder " tijd"
Opzich heb ik er ook wel vrede mee nu, maar ik vind het raar dat we nu zo anders met elkaar omgaan.
quote:ja dat heb ik geprobeerd, maar dan denk je dr juist meer aan...
Veel zuipen![]()
quote:ik accepteer het nu wel dat ze me niet meer wilt, snap t ook wel, maarja..
Op woensdag 19 maart 2003 09:43 schreef OuTPuT het volgende:
Probeer te accepteren dat het gewoon over is. Je moet accepteren dat je altijd nog wel eens aan haar terug denkt. Echter zou ik toch een beetje proberen te vermijden dat je haar elke dag ziet, want zo wordt je er toch wel heel vaak aan herinderd.Succes
quote:ja tis heeel lastig. maar we waren ooit begonnen als goede vrienden, en dat willen we ook wel zo houden.
Op woensdag 19 maart 2003 09:44 schreef Maxxride62 het volgende:
tis lastig aangezien je haar nog vaak zietik zou dat echt niet kunnen nog verliefd en dan nog mee omgaan
maar verder " tijd"
Opzich heb ik er ook wel vrede mee nu, maar ik vind het raar dat we nu zo anders met elkaar omgaan. ik kan nu moeilijk nog bij haar zitten.
maarja het zal idd wel (te) veel tijd nodig hebben.
iig bedankt allemaal
quote:Tsja, als je elkaar bijna elka dag ziet, wordt het er niet makkelijker op. Doen jullie dezelfde studie, waardoor jullie blijkbaar niet om elkaar heen kunnen?
Op woensdag 19 maart 2003 09:38 schreef paardekop het volgende:we zien elkaar nog iedere dag zowat, maar ik probeer het zo minimaal te houden, denk dat dat het beste is.
quote:Of je denkt nog net zoveel aan haar.
Op woensdag 19 maart 2003 09:52 schreef Disher het volgende:
tsjah.. het leuke is dat je je over een jaar afvraagt waar je je nou eigenlijk druk over hebt gemaakt.
quote:Als je na een jaar nog steeds zoveel aan je ex denkt moet je jezelf misschien af gaan vragen of je niet een beetje obsessive bezig bent. Misschien was de relatie dan al vanaf het begin niet zo heel gezond.
Op woensdag 19 maart 2003 10:01 schreef Howlin_Mad het volgende:[..]
Of je denkt nog net zoveel aan haar.
Beste helpt nieuwe liefde.
Voor de topic starter: er is geen goede manier om er snel overheen te komen. Drinken is niet de oplossing, maar dat had je gelukkig zelf ook al gemerkt.
Zorg voor veel afleiding, en probeer ieder contact buiten je studie te vermijden.....en dan zal het vanzelf slijten
quote:Ach gewoon leuke dingen gaan doen ..die je daarvoor ook al deed. Dus probeer zoveel mogenlijk je eigen leven een beetje op te pakken en dat soort dingen. Probeer er niet te lang bij stil te staan. En alles slijt het duurt alleen allemaal erg lang als je nog iets voor iemand voelt. Maar ga dingen doen waarbij je jezelf helmaal in kan vinden ..dus alles doen wat je echt TOPPPPPPPPPPPPP vindt enzo.succes
Op woensdag 19 maart 2003 09:38 schreef paardekop het volgende:
tis nu al zo'n beetje 2 maanden uit, maar ik voel me nog steeds zwaar kut van tijd tot tijd.we zien elkaar nog iedere dag zowat, maar ik probeer het zo minimaal te houden, denk dat dat het beste is.
veder doe ik veel met vrienden, veel meer als eerst, maar toch blijf ik steeds aan haar denken. Ik vind het zelf harstikke kut dat ik erzelf zo mee zit, want mijn studie lijd er ook wel onder en ik ben vaak niet te genieten.
hoe kan ik haar sneller vergeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |