quote:Heavy V and the boys
Op 03 januari 2001 13:44 schreef Doc het volgende:
Dat wil ik nog wel eens zien
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 03-01-2001 16:50]
quote:Jawel.... thnx
Op 03 januari 2001 17:10 schreef Kimmie het volgende:
Ik vin z'n pic wel errug geil. Of mag ik da niet zeggen hier...
quote:Meeloper!!!
Op zaterdag 22 september 2001 19:40 schreef Laurens het volgende:
*schop*
Als je echt een beetje lef had opende je eigen topic ![]()
V.
quote:*schop*
Op zaterdag 22 september 2001 19:55 schreef Verbal het volgende:[..]
Meeloper!!!
Als je echt een beetje lef had opende je eigen topic
V.
Verbaltje toch....:)
quote:Ik hou van je, ik wil dat je dat weet...
Op maandag 11 maart 2002 10:17 schreef Doc het volgende:
't Is maar dat we 't weten. 't Blijft actueel
V.
quote:Amen
Op woensdag 03 januari 2001 10:29 schreef SunChaser het volgende:
Om dit topic dan maar tot op het bot uit te melken deze stelling: Verbal is een beroerd moderator. Hij vindt echt alles oke, als iemand 2pac goed vindt is hij het er mee eens. Als iemand een ceedee heeft van De Zangeres Zonder Naam heeft hij er twee. En verstand van films heeft hij al helemaal niet.
quote:Idd. Heel jammer.
Op maandag 24 september 2001 12:15 schreef zodiakk het volgende:
En nog steeds geen verandering. Er wordt nog steeds ondermaats gemodereerd.Jammer.
Verbal is het ancíen regime... Ik stel voor om de Endemol studios te bestormen en iedereen te meppen, dan raken we Verbal vast wel.
Die wanmoderator
.
quote:Ja, maar daar willen ze ook geen dubbele topics
Op maandag 11 maart 2002 12:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Stiekum had ik gehoopt dat dit topic gemeend was... Maar dan zou hij in Feedback moeten staan.
V.
quote:Nee, maar zodra het ook maar iets weg heeft van een ander onderwerp, dan vind jij dat reden genoeg om iets dicht te gooien...
Op maandag 11 maart 2002 12:55 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, maar daar willen ze ook geen dubbele topics
V.
quote:Vertel...
Op maandag 11 maart 2002 13:22 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Nee, maar zodra het ook maar iets weg heeft van een ander onderwerp, dan vind jij dat reden genoeg om iets dicht te gooien...
V.
quote:Vrij recentelijk, misschien herinner je het je nog in de eindeloze rij gesloten topics, die laatste StarTrek-caps. Ok,je hebt maanden een stuk daarover bovenaan laten staan, maar ik vind wel dat je heeel zielig bezig bent. SM niets voor jou?
Op maandag 11 maart 2002 13:28 schreef Verbal het volgende:[..]
Vertel...
V.
Bovendien, sommige dingen verdienen een apart topic, al vallen ze onder een bepaalde catagorie (hell, alles valt onder een catagorie!!!). Dit is een forum, geen ziekenhuis waar je de steriele patienten kaarten per bak moet gaan doorspitten...
quote:Yep, zo kort van memorie ben ik niet.
Op maandag 11 maart 2002 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Vrij recentelijk, misschien herinner je het je nog in de eindeloze rij gesloten topics, die laatste StarTrek-caps.
quote:Sterker nog, het staat er nog, in iets aangepaste vorm.
Ok,je hebt maanden een stuk daarover bovenaan laten staan, maar ik vind wel dat je heeel zielig bezig bent.
quote:Over zielig gesproken
SM niets voor jou?
Maar zoek voor de lol eens op 'Star Trek' in dit forum en kom dan nog eens met een ST-voorbeeld.
quote:Maar voor iedere scheet een nieuw topic openen is natuurlijk blaartrekkende kolder.
Bovendien, sommige dingen verdienen een apart topic, al vallen ze onder een bepaalde catagorie (hell, alles valt onder een catagorie!!!). Dit is een forum, geen ziekenhuis waar je de steriele patienten kaarten per bak moet gaan doorspitten...
Star Trek X,Nemensis: de feiten (dicht)
Wesley Crusher in Star Trek 10 (dicht)
Star Trek X (open)
Maar jij vind mij zielig als ik de vierde dichtgooi?
Pech voor je.
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |