abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2003 @ 22:09:41 #126
16715 Mylene
*schatje*
pi_9590483
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:29 schreef M.ALTA het volgende:

[..]

Die anthrax van vorig jaar kwam volgens de FBI uit Amerikaanse laboratoria.

quote:
A Newsnight investigation raised the possibility that there was a secret CIA project to investigate methods of sending anthrax through the mail which went madly out of control.

The shocking assertion is that a key member of the covert operation may have removed, refined and eventually posted weapons-grade anthrax which killed five people.

In the wake of Sept 11th, the anthrax attacks caused panic throughout the States and around the world. But has the FBI found the whole case too hot to handle?

Lees verder: http://news.bbc.co.uk/2/low/audiovideo/programmes/newsnight/archive/1873368.stm
  vrijdag 4 april 2003 @ 22:29:49 #127
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_9590997
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:16 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Dat heeft ook nooit iemand ontkend. Alleen: Met schurkenstreken schurkenstreken opheffen?

Two lefts may make a right, two wrongs, on the other hand, don't...

Je bent dan wel van 1 van de 2 "wrongs" af.
2 wrongs make 1 wrong in this case.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
  vrijdag 4 april 2003 @ 22:30:29 #128
16715 Mylene
*schatje*
pi_9591013
Het gaat om een tegengif voor zenuwgas. bron
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:25:44 #129
44458 daimler
zonder wielen..
pi_9604897
quote:
Op maandag 24 maart 2003 14:24 schreef liegbeest het volgende:
Na voor de 6 miljoenste keer gehoord te hebben dat de oorlog in Irak een aanval is op de Islam en dat de enige oplossing een Jihad tegen het westen is heb ik besloten dat al dat anti-westers gehits een aanval is op het westen

Bij deze roep ik op tot een Jihad kruisvaart tegen de Islam.

God zij met ons.

p.s. bij deze veroordeel ik Erdogan, Hussein, en alle arabische leiders/dictators in het middenoosten ter dood dmv een fatwa. In naam van de here, maak ze een kopje kleiner.

amen

Die was er toch al?
Dat is nu net waar Bush aan was begonnen..
Of course, you may well ask, why then are these people so determined to have their war? The answer is because. Just because.
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:26:11 #130
44458 daimler
zonder wielen..
pi_9604911
Ik word er een beetje moe van; telkens weer die herhalende beelden van falende mensenwensen.
Leuk voor een week, maar het moet niet veel langer meer duren. Dan stap ik hoogstpersoonlijk naar die Saddam en laat ik de honden los op Bush.

Weekend voor de deur en wéér oorlog op TV. verdomme. Stelletje eikels.

Of course, you may well ask, why then are these people so determined to have their war? The answer is because. Just because.
pi_9630565
Vinden jullie ook dat de leiding van dit forum ontzettend pro-oorlog is?? Als je het waagt om de waarheid te posten wordt er gelijk het slot op gezet... ongelooflijk maar waar. Je krijgt dan de mededeling dat je "niets nieuws" toevoegt... jaja, maar als ik nou het tegengestelde had beweerd dan zou ik in de bloemetjes gezet worden...
ik blijf er bij YANKEES GO HOME!!!!!!!!!!
  maandag 7 april 2003 @ 10:24:05 #132
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_9630594
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:22 schreef Vrienden_Van_Irak het volgende:
Vinden jullie ook dat de leiding van dit forum ontzettend pro-oorlog is?? Als je het waagt om de waarheid te posten wordt er gelijk het slot op gezet... ongelooflijk maar waar. Je krijgt dan de mededeling dat je "niets nieuws" toevoegt... jaja, maar als ik nou het tegengestelde had beweerd dan zou ik in de bloemetjes gezet worden...
Allemaal leuk en aardig, maar probeer je punt nu eens netjes te beargumenteren.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_9630687
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:22 schreef Vrienden_Van_Irak het volgende:
Jij hebt zeker de feestende mensen rond Basra nog niet gezien?
pi_9630821
OK
Om te beginnen vind ik niet dat de Amerikanen (of welk ander land dan ook) het recht heeft om een soevereine staat binnen te vallen. Irak heeft de Amerikanen niets gedaan. Dat ze niet onmiddellijk de wapeninspecteurs met open armen ontvangen hebben kan ik ze zeker niet kwalijk nemen. Hoe zou Nederland reageren als er een bende wapeninspecteurs voor de deur zou staan om maar eens "even snel alles te controleren"? Ik geloof nooit dat wij hier zouden zeggen "kom maar binnen, de koffie is bruin". Uiteindelijk, na een lange diplomatieke weg mocht een buitenlandse macht toch op het grondgebied van een zelfstandige staat rondkijken. Hebben ze iets gevonden??? NEE! En waarom hebben ze niets gevonden? Omdat er niets te vinden was!! Alleen dat feit is een grove schending van het territorium van de Republiek Irak! Als de controles nog in volle gang zijn roept er dan ineens cowboy "bush" een ongelooflijke oorlogskreet uit: "ik geef je 48 uur om je eigen land te verlaten" Ik ben benieuwd wat die Amerikaan zou zeggen als ze hem 48 uur de tijd gaven om de benen te nemen... Lijkt me meer dan logisch dat Saddam Staatshoofd gebleven is. of vinden jullie van niet???
Het is die verrekte Amerikanen alleen maar te doen om het geld... een aantal jaren geleden hebben ze Saddam zelf in het zadel geholpen... en nu zijn ze geen vriendjes meer "stoute saddammetje toch". Geld is het enige wat de amerikanen drijft. OLIE is het sleutelwoord. hun bommenwerpers zijn nog niet afgekoeld van de oorlog tegen de zelfstandige staat Joegoslavie... daar was het ook om geld te doen (doorvoer van oliepijpleidingen)
Als we de amerikanen nu niet stoppen gaan we er zelf ook aan... geloof me! Hier zit ook wel een en ander wat die yankees willen hebben... Ik hoop dat de Noren zich al goed aan het verdedigen zijn... ze hebben immers ook olie........
pi_9630858
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

Jij hebt zeker de feestende mensen rond Basra nog niet gezien?

Dat is nou wat ze PROPAGANDA noemen! Dáár zijn de amerikanen goed in... TV-Shows (maar je moet er natuurlijk wel van houden)
  maandag 7 april 2003 @ 10:41:16 #136
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_9630871
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 17:17 schreef M.ALTA het volgende:
Hierbij reageer ik mij af op George Bush de bevrijder .
Pleur op loser, Bagdad is al bijna bevrijdt. Als het aan halfzachte sukkels zoals jou had gelegen had het Iraakse volk nog veel langer onder het juk van Saddam gezeten.
To hell with Kyoto!
pi_9630926
We zullen allemaal wel zien hoe 'goed' het voor de bevolking wordt over een paar maanden....

Zou Bush ook nog even persoonlijk er heen gaan binnenkort? Hoort een 'bevrijder' toch te doen...

pi_9630952
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:41 schreef George_Bush het volgende:

[..]

Pleur op loser, Bagdad is al bijna bevrijdt. Als het aan halfzachte sukkels zoals jou had gelegen had het Iraakse volk nog veel langer onder het juk van Saddam gezeten.

Wacht maar af... de strijd is nog niet voorbij!
Er is nog volop steun voor Saddam onderweg. Vergis je niet!!!!!!
  maandag 7 april 2003 @ 10:46:19 #139
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_9630956
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:44 schreef =HellFire= het volgende:

Zou Bush ook nog even persoonlijk er heen gaan binnenkort? Hoort een bevrijder toch te doen...

Jazeker gaat ie dat doen.
To hell with Kyoto!
  maandag 7 april 2003 @ 10:47:17 #140
12505 deGVR
pi_9630968
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:41 schreef George_Bush het volgende:

[..]

De vraag is echter... onder welk juk komen ze terecht na de oorlog?

Het is Amerika tot nu toe nog niet gelukt om een gezonde en veilige democratie te maken van een land dat ze 'bevrijd' hebben. Dus waarom zou dat deze keer wel lukken?
De ene onderdrukker word verruild voor een andere (uiteraard één waar Amerika de eerste jaren wat invloed over kan uitoefenen, tot hij naast z'n schoenen gaat lopen en Amerika weer mag gaan 'bevrijden')

pi_9630971
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:46 schreef George_Bush het volgende:

[..]

Jazeker gaat ie dat doen.

Nou ik zie het hem niet zo snel doen.
  maandag 7 april 2003 @ 10:48:01 #142
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_9630982
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:45 schreef Vrienden_Van_Irak het volgende:

[..]

Maar die steun verdijnt als sneeuw onder de Iraakse zon.
To hell with Kyoto!
  maandag 7 april 2003 @ 10:49:33 #143
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_9631006
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:47 schreef deGVR het volgende:

[..]

De vraag is echter... onder welk juk komen ze terecht na de oorlog?

Het is Amerika tot nu toe nog niet gelukt om een gezonde en veilige democratie te maken van een land dat ze 'bevrijd' hebben.

Oh nee? Wat dacht je van Duitsland?
To hell with Kyoto!
pi_9631029
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:49 schreef George_Bush het volgende:

[..]

Dat was niet alleen 'almighty' America wat er mee te maken had hoor.
  maandag 7 april 2003 @ 10:52:36 #145
12505 deGVR
pi_9631057
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:49 schreef George_Bush het volgende:

[..]

Tsk. Tsk. Had toch een beter weerwoord verwacht.

TWEE belangrijke verschillen:
1. De Amerikanen waren niet de grootste partij bij het bevrijden van europa aan het einde van WW2 (lees de geschiedenisboeken eens na, liefst van niet-amerikaanse schrijvers)
2. In Europa heerste al grotendeels democratie voordat die oorlog begon, dus herstelde die zich zonder veel moeite. (in de landen die US sinds heeft 'bevrijd' heerste nog geen democratie en is er ook nooit gaan heersen)

[Dit bericht is gewijzigd door deGVR op 07-04-2003 10:58]

maandag 7 april 2003 @ 10:57:19 #146
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_9631140
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:52 schreef deGVR het volgende:

[..]

Tsk. Tsk. Had toch een beter weerwoord verwacht.

Dat is dan jammer.
To hell with Kyoto!
  maandag 7 april 2003 @ 10:58:00 #147
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_9631157
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:50 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dat was niet alleen 'almighty' America wat er mee te maken had hoor.

Nu zijn de Amerikanen ook niet alleen. Polen, Engeland, Australie (die deden ook mee tegen Duitsland toendertijd)

Oh en vlak natuurlijk de "politieke" steun van Nederland niet uit.

To hell with Kyoto!
pi_9631328
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:40 schreef Vrienden_Van_Irak het volgende:

[..]

Dat is nou wat ze PROPAGANDA noemen! Dáár zijn de amerikanen goed in... TV-Shows (maar je moet er natuurlijk wel van houden)

Het regime van Saddam H. heeft inderdaad wat meer mediatraining nodig om goede propaganda te kunnen maken. Ze gooien het land maar liefst drie keer in een oorlog, ondanks de grote oliereserve leidt het land armoede en honger(omdat het regime boycots over zich afriep en weigerde mee te gaan in het voedsel-voor-olie programma). Ze hebben hun leger opgebouwd vanaf 1968 en vervolgens laten decimeren.
Ze moeten het hebben van repressie en uitdelen van gunsten om genoeg actuers voor de promotiefilms te kunnen vinden.

Gelukkig lopen er voldoende dumbo's zonder perspectief in het Westen rond die dromen van (vermeend) heldendom ver weg omdat ze het in het land waarin ze wonen zelf niet kunnen redden. Bereiken ze toch nog wat mensen met hun propaganda.

salva cum reverentia
  maandag 7 april 2003 @ 11:13:13 #149
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_9631382
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:38 schreef Vrienden_Van_Irak het volgende:
OK
Om te beginnen vind ik niet dat de Amerikanen (of welk ander land dan ook) het recht heeft om een soevereine staat binnen te vallen. Irak heeft de Amerikanen niets gedaan. Dat ze niet onmiddellijk de wapeninspecteurs met open armen ontvangen hebben kan ik ze zeker niet kwalijk nemen. Hoe zou Nederland reageren als er een bende wapeninspecteurs voor de deur zou staan om maar eens "even snel alles te controleren"? Ik geloof nooit dat wij hier zouden zeggen "kom maar binnen, de koffie is bruin". Uiteindelijk, na een lange diplomatieke weg mocht een buitenlandse macht toch op het grondgebied van een zelfstandige staat rondkijken.
Zodra Nederland een ander land binnenvalt en alle moslims gaat uitroeien met chemische wapens zullen de wapen inspecteurs ook hier wel even komen kijken. Tot die tijd een beetje achterlijke vergelijking.
quote:
Hebben ze iets gevonden??? NEE! En waarom hebben ze niets gevonden? Omdat er niets te vinden was!! Alleen dat feit is een grove schending van het territorium van de Republiek Irak!
Ze zijn twaalf jaar dwars gezeten door Irak, en alles wat gevonden was, en tegen de regeltjes was, dat wordt door niet nader te noemen personen afgedaan als propaganda. logisch toch
quote:
Als de controles nog in volle gang zijn roept er dan ineens cowboy "bush" een ongelooflijke oorlogskreet uit: "ik geef je 48 uur om je eigen land te verlaten" Ik ben benieuwd wat die Amerikaan zou zeggen als ze hem 48 uur de tijd gaven om de benen te nemen... Lijkt me meer dan logisch dat Saddam Staatshoofd gebleven is. of vinden jullie van niet???
Kreet kwam na twaalf jaar inderdaad uit het niets vallen
quote:
Het is die verrekte Amerikanen alleen maar te doen om het geld... een aantal jaren geleden hebben ze Saddam zelf in het zadel geholpen... en nu zijn ze geen vriendjes meer "stoute saddammetje toch". Geld is het enige wat de amerikanen drijft. OLIE is het sleutelwoord. hun bommenwerpers zijn nog niet afgekoeld van de oorlog tegen de zelfstandige staat Joegoslavie... daar was het ook om geld te doen (doorvoer van oliepijpleidingen)
Als we de amerikanen nu niet stoppen gaan we er zelf ook aan... geloof me! Hier zit ook wel een en ander wat die yankees willen hebben... Ik hoop dat de Noren zich al goed aan het verdedigen zijn... ze hebben immers ook olie........
  maandag 7 april 2003 @ 11:24:48 #150
42583 George_Bush
DE BEVRIJDER!
pi_9631580
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:45 schreef Vrienden_Van_Irak het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.

To hell with Kyoto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')