Ik heb "slechts" 200 kanalen ofzo in Amerika. Ik heb de keuze uit FoxNews, CNN, MSNBC, CNN Headline News, en ook de "main networks" ABC, NBC, CBS, en FOX hebben hun dagelijkse nieuwshows.
Ook wordt BBC World News hier uitgezonden en daar kijk ik graag naar omdat het beter is dan de Amerikaanse nieuwszenders. Ik heb ook nog een Spaanse (zuid-amerikaanse) nieuwszender, en Chinees/Koreaans kanaal met nieuwsuitzendingen. Ook heb ik nog 2 andere nieuwskanalen, eentje heet "Newsworld International" en de ander ben ik vergeten.
Meestal kijk ik gewoon naar CNN.
quote:Ik vind de newsfeed in de US nogal eenzijdig, vooral CNN mijd ik daar. Geluk dat je nog de BBC hebt, in de meeste hotels krijg je dat daar niet.
Op woensdag 19 maart 2003 01:41 schreef maartena het volgende:
Mag het ook op de kabel zijn?Ik heb "slechts" 200 kanalen ofzo in Amerika. Ik heb de keuze uit FoxNews, CNN, MSNBC, CNN Headline News, en ook de "main networks" ABC, NBC, CBS, en FOX hebben hun dagelijkse nieuwshows.
Ook wordt BBC World News hier uitgezonden en daar kijk ik graag naar omdat het beter is dan de Amerikaanse nieuwszenders. Ik heb ook nog een Spaanse (zuid-amerikaanse) nieuwszender, en Chinees/Koreaans kanaal met nieuwsuitzendingen. Ook heb ik nog 2 andere nieuwskanalen, eentje heet "Newsworld International" en de ander ben ik vergeten.
Meestal kijk ik gewoon naar CNN.
quote:Vaak heb je wel het Britse "ITN News" in hotels.
Op woensdag 19 maart 2003 01:48 schreef K3 het volgende:
Ik vind de newsfeed in de US nogal eenzijdig, vooral CNN mijd ik daar. Geluk dat je nog de BBC hebt, in de meeste hotels krijg je dat daar niet.
Het irritante bij veel Amerikaanse nieuws programma's is dat ze geen details geven en zo langzaam praten vergeleken Britten.
http://livestream.xs4all.nl/dsltv.asp?channel=03&x=.asx&mswmext=.asx
quote:Die is inderdaad goed
Op woensdag 19 maart 2003 11:14 schreef schatje het volgende:
Fox News
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |