abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9220066
Ik zit nu naar Al Manar te kijken..
ESC heeft trouwens engelse ondertitels
al jazeera laat het engelse lagerhuis zien
edtv laat op alle zenders hetzelfde zien
pi_9220120
ik heb geen telescoop maar zijn er er eigenlijk ook livestreams via internet van bv Al-Jazeera.
  woensdag 19 maart 2003 @ 01:41:03 #3
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_9222542
Mag het ook op de kabel zijn?

Ik heb "slechts" 200 kanalen ofzo in Amerika. Ik heb de keuze uit FoxNews, CNN, MSNBC, CNN Headline News, en ook de "main networks" ABC, NBC, CBS, en FOX hebben hun dagelijkse nieuwshows.

Ook wordt BBC World News hier uitgezonden en daar kijk ik graag naar omdat het beter is dan de Amerikaanse nieuwszenders. Ik heb ook nog een Spaanse (zuid-amerikaanse) nieuwszender, en Chinees/Koreaans kanaal met nieuwsuitzendingen. Ook heb ik nog 2 andere nieuwskanalen, eentje heet "Newsworld International" en de ander ben ik vergeten.

Meestal kijk ik gewoon naar CNN.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_9222659
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 01:41 schreef maartena het volgende:
Mag het ook op de kabel zijn?

Ik heb "slechts" 200 kanalen ofzo in Amerika. Ik heb de keuze uit FoxNews, CNN, MSNBC, CNN Headline News, en ook de "main networks" ABC, NBC, CBS, en FOX hebben hun dagelijkse nieuwshows.

Ook wordt BBC World News hier uitgezonden en daar kijk ik graag naar omdat het beter is dan de Amerikaanse nieuwszenders. Ik heb ook nog een Spaanse (zuid-amerikaanse) nieuwszender, en Chinees/Koreaans kanaal met nieuwsuitzendingen. Ook heb ik nog 2 andere nieuwskanalen, eentje heet "Newsworld International" en de ander ben ik vergeten.

Meestal kijk ik gewoon naar CNN.

Ik vind de newsfeed in de US nogal eenzijdig, vooral CNN mijd ik daar. Geluk dat je nog de BBC hebt, in de meeste hotels krijg je dat daar niet.
123
  woensdag 19 maart 2003 @ 01:53:21 #5
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9222738
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 01:48 schreef K3 het volgende:

Ik vind de newsfeed in de US nogal eenzijdig, vooral CNN mijd ik daar. Geluk dat je nog de BBC hebt, in de meeste hotels krijg je dat daar niet.

Vaak heb je wel het Britse "ITN News" in hotels.

Het irritante bij veel Amerikaanse nieuws programma's is dat ze geen details geven en zo langzaam praten vergeleken Britten.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9222753
Voor news luister of kijk ik altijd PBS....
pi_9225196
cnn maar daar heb je geen schotel voro nodig
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_9226551
Fox News, Sky News, en nog veel meer.
pi_9226683
Skeft Hem Nu !!!
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:04:34 #10
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9230883
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 11:14 schreef schatje het volgende:
Fox News
Die is inderdaad goed
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')