abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9219229
Ik heb een probleem, denk ik, ik loop op maandag en vrijdag stage, echter, hier zie ik echt altijd heeeel erg tegen op, terwijl het toch niet onaangenaam is ofzo daar. Ik denk dat het gewoon is omdat ik dan het gevoel heb geen vrije tijd ofzo te hebben? Ik zit verder hele week van 9 tot 4 op school en werk 3 avonden in de week (ma wo en vrij van 6 tot 11)

Het liefst zou ik gewoon hele dag vrij zijn, maar daar schiet ik natuurlijk ook niks mee op en verveel me dan toch

Herkent iemand dit?

dinsdag 18 maart 2003 @ 22:58:58 #2
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9219359
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:54 schreef Rietvaerder het volgende:

Het liefst zou ik gewoon hele dag vrij zijn...

Ja, en dan in de kroeg gaan zitten zuipen! Heerlijk!
Verplichtingen horen er nu eenmaal bij, of je moet kunstenaar worden en winkelwagentjes aan elkaar gaan lassen...

[Dit bericht is gewijzigd door Brave_Sir_Robin op 18-03-2003 22:59]

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:59:12 #3
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_9219367
ik heb t afgelopen kwartaal geen reet uitgevoerd..geen school omdat ik vorig jaar 2 jaar in 1 keer gedaan heb, maar vrije tijd is nu iets dat ik niet meer kan waarderen
aka Man-Mountain
pi_9219408
quote:

Herkent iemand dit?

Yup.
Alleen dan met school, ik heb lang school en reis een heel stuk met de trein.
Denk ook dat het bij mij meer door het treinen komt, maar dan staat het dnek ik weer los van jou probleem, want jij hebt het opzich wel leuk zeg je.
pi_9219441
Nou ja.. leuk.. het is niet kut ofzo daar, maar ook weer niet erg leuk.
Ik ga soms trouwens weleens om 12 uur naar huis van school, als ik tot 4uur les heb, om vervolgens achter de pc te zitten de rest vd dag

pi_9219467
Vrij zijn als onderbreking van werk is leuk omdat het incidenteel is. Als ik structureel vrij zou zijn omdat ik geen werk had, zou ik me nutteloos voelen. En dat vind ik een heel vervelend gevoel.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9219512
Mooi voorbeeldje.. vorige week zat ik tot 12 uur op mn stagebegeleiders te wachten.. ze hadden een spoedgevalletje in R''dam (was iets mte een server) dus toen maar naar huis gegaan (waar de begeleider mee akkoord ging)

Nu zit ik dus steeds te hopen dat ze weer niet komen als ze 10min later komen...

pi_9219606
ja 100%
pas er mee op dat het niet te heftig wordt zoals bij mij
dat geeft je grote problemen
ik haat werk !!
maar als ik op mijn werk ben heb ik het erg naar mijn zin
ik kreeg steeds meer een hekel naar mijn werk toe te gaan
en besloot me ziek te melden
nou dat was super voor mij
vrij !!!!!! en doen waar je zin in heb !!! (niets dus)
nou dat heb ik geweten !!! eenmaal gewent aan niets doen en alleen maar internetten en hobbyen kwam er een moment dat ik weer MOEST!
en toen de poppen aan het dansen
ik had zo een haat gekweekt om naar het werk te gaan dat ik psygische (klote woord) problemen mee kreeg

affijn pas er mee op het kan ernstige gevolgen hebben

FOK!fossiel dinsdag 18 maart 2003 @ 23:08:34 #9
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9219649
Ken het probleem, al is het de laatste tijd behoorlijk afgezwakt.
Ik zag tegen van alles op, zelfs terwijl ik me er voor mijn plezier op zat. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ken gewoon slecht tegen 't idee dat ik ergens aan vast zit.

Maar het gaat nu al een stuk beter

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 18 maart 2003 @ 23:25:40 #10
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_9220069
harrie1, tof om te horen dat er iemand is die hetzelfde had/heeft

Ik zal er idd mee uitkijken, ik heb me al een keer ziek gemeld op me stage
Ik had het vroeger met alles... ik moest en zou per se op basketbal gaan, ook heel leuk, maar toch zag ik er altijd mega tegenop om erheen te gaan

Hoe ingewikkeld kan je zijn..

pi_9223802
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:08 schreef RemCow het volgende:
Ken het probleem, al is het de laatste tijd behoorlijk afgezwakt.
Ik zag tegen van alles op, zelfs terwijl ik me er voor mijn plezier op zat. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ken gewoon slecht tegen 't idee dat ik ergens aan vast zit.

Maar het gaat nu al een stuk beter

Heel herkenbaar
Lambo of Rekt
pi_9228819
Zijn er nog meer die het hebben?
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:42:08 #13
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9228949
ik herken er idd ook heel veel van...
ik wil ook het liefste thuis zitten achter de pc.. ga heel vaak als ik op school ben eerder naar huis, en dan ga ik de hele middag achter de pc zitten... nergens zin in, en als ik niet achter de pc zit dan lig ik wel op bed ofzo. maar ik doe idd niet veel...
ik heb de laatste tijd zelfs geen zin meer om naar zangles te gaan, wat ik altijd zo leuk vond.. het enige waar ik nog wel zin in heb is oefenen met de band, en internetten...
KippKoRN I love you!
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:42:34 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_9228954
ik vind het dus echt nie veel aan om doordeweeks vrij te zijn overdag! al mijn vrienden zijn aan het werk of op school, dus loop ik die dagen een beetje remy te zijn en dingen te verzinnen om de tijd te doden....

in het weekend vrij zijn rules! (ik werk onregelmatig by the way)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_9229787
Dit herken ik ja...

Loop nu 6 maanden stage en dan heb ik zaterdags ook nog eens een baantje. Ik ben dus zondags echt altijd gebroken. Voor de rest heb ik op woensdag en donderdag avond scouting waar ik altijd tot redelijk laat blijf. Heb dus echt het gevoel dat ik soms me tijd verdoe op me stage en heel erg weinig tijd voor mezelf over hou. Dan bedoel ik vrije avonden dat ik echt iets voor mezelf kan doen zoals voor de tv hangen

pi_9229997
Heb ik ook mijn stage, het is hartstikke leuk das het probleem niet.. 36uur in de week en maandag en dinsdagavond bijbaantje.. Maar ik heb echt nooooooit zin om naar mijn stage te gaan... Als ik er ben dan valt het wel mee, maar om erheen te gaan.... Soms inderdaad een smoesje om eerder weg te gaan ofzow.. En dan kom je thuis en dan doe je alsnog niets...
Hallowww
  † In Memoriam † woensdag 19 maart 2003 @ 14:27:19 #17
47213 ArmaniMania
pi_9231410
quote:
Ik heb een probleem, denk ik, ik loop op maandag en vrijdag stage, echter, hier zie ik echt altijd heeeel erg tegen op, terwijl het toch niet onaangenaam is ofzo daar. Ik denk dat het gewoon is omdat ik dan het gevoel heb geen vrije tijd ofzo te hebben? Ik zit verder hele week van 9 tot 4 op school en werk 3 avonden in de week (ma wo en vrij van 6 tot 11)

Het liefst zou ik gewoon hele dag vrij zijn, maar daar schiet ik natuurlijk ook niks mee op en verveel me dan toch

Herkent iemand dit?

Ik denk dat de druk die achter je staat te hoog is, waardoor je weinig zin krijgt om je verplichtingen na te komen. Doe het wat rustiger aan en werk een dag minder. Zoek de balans tussen Activiteit en ontspanning.
pi_9231460
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:26 schreef suxjahh het volgende:
Heb ik ook mijn stage, het is hartstikke leuk das het probleem niet.. 36uur in de week en maandag en dinsdagavond bijbaantje.. Maar ik heb echt nooooooit zin om naar mijn stage te gaan... Als ik er ben dan valt het wel mee, maar om erheen te gaan.... Soms inderdaad een smoesje om eerder weg te gaan ofzow.. En dan kom je thuis en dan doe je alsnog niets...
Klopt helemaal.. vorige keer moest ik mn zusje uit school halen om 3 uur ipv half 5..... kom je thuis, ga je internetten
pi_9231476
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:27 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ik denk dat de druk die achter je staat te hoog is, waardoor je weinig zin krijgt om je verplichtingen na te komen. Doe het wat rustiger aan en werk een dag minder. Zoek de balans tussen Activiteit en ontspanning.

Ik zou het ook hebben als ik bv. maar 1 dag in de week stage had en verder helemaal niks.. Vandaag heb ik geen les omdat de leraar ziek was, maar k zie dus nu alweer helemaal tegen vrijdag op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')