quote:Jij jouw mening... ik de mijne..
Op woensdag 19 maart 2003 00:51 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Ja, hoe zou dat nou komen? Misschien omdat het stiekem toch een goed boek is?
Maar een strip? Ik vond de film ook al overbodig. Daarbij is Dick Matena zeker niet mijn favoriete beeldverhaalauteur. Zijn lijnvoering en kleurgebruik zijn mooi, maar zijn plaatjes als geheel missen dynamiek, 'pit' zeg maar.
Ik heb dus maar weinig vertrouwen in een Matena die het toch al saaiste boek uit de Nederlandse literatuur verstript. Maar ach, ik zal het eens doorbladeren bij de boekhandel.
Bah... kan me vaak verliezen in beeldspraken, verborgen metaforen, wijze levenslessen en curiositeiten van de schrijver. Maar dit boek had ik uit en kreeg echt het gevoel dat het een
waste of time
was geweest. Ik ga ff me haren kammen, ciao
quote:Nou, ik zou het niet 'saai' willen noemen. Het is een boek waarin niks gebeurt, maar saai is het zeker niet.
Op woensdag 19 maart 2003 00:37 schreef BaBBe het volgende:
Het is ondanks de saaiheid/literaire hoogstaande waarde toch nog een verschrikkelijk gewild boek blijkbaar...
quote:Idd. Ik weet niet wat het is met dat boek maar op de een of andere manier kruip je helemaal in dat verhaal, zonder dat daar echt aanleiding voor is. Lange scenes over luisteren naar radioprogramma's, dat soort dingen, maar wel geboeid blijven.
Op zondag 23 maart 2003 15:00 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou, ik zou het niet 'saai' willen noemen. Het is een boek waarin niks gebeurt, maar saai is het zeker niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |