ik zit met een vraag; (tis een soort van 'wat denken jullie hiervan?)
Wat mij opvalt in m'n omgeving is dat veel van mijn vrienden wel een vriendin (lees relatie) hebben, maar verder geen andere vriendinnen. (ikzelf zit zonder relatie , momenteel ook niet echt de behoefte).
Is het nou raar om als jonge god (lees man) van 21 gewoon een paar vriendinnen te hebben waarmee je goed mee omgaat (uitgaan, bioscoopje, gesprek etc) ? of moet je daar nou voor een relatie hebben?
Want dit doe ik met m'n vrienden ook gewoon!
mensen, alstublieft
stort u uit!
Als je met een meisje goed op kan schieten, wie let je... en degenen die daar iets op aan te merken hebben moet je maar gewoon negeren, zij volgen het schapenstandaard van normen (BrEeZaH enzo).
Don't worry, be happy!!
groet, Roman!
quote:kijk! dat stelt me nou gerust
Op dinsdag 18 maart 2003 22:37 schreef Lannie het volgende:
Nee hoor. Is het niet heerlijk als je vrienden hebt van zowel het mannelijke als het vrouwelijke geslacht? Het idee dat mannen en vrouwen geen vriendschappelijke relatie kunnen hebben is een mythe. Bij mij is de ratio man/vrouw tussen mijn vrienden zelfs iets in het voordeel van mannen.
En ik heb al vijf jaar een heerlijke relatie met mijn fantastische vriend!
* thumper heeft trouwens ook al 3 jaar een relatie met de perfecte vrouw
On-topic: ik heb ervaren dat er mannen-mannen en vrouwen-mannen zijn. Dat heeft niks te maken met homo of hetero, maar er zijn gewoon mannen die naar vrouwen toetrekken en mannen die alleen maar met mannen optrekken.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:26 schreef Ripley het volgende:
Even wat puin geruimd.On-topic: ik heb ervaren dat er mannen-mannen en vrouwen-mannen zijn. Dat heeft niks te maken met homo of hetero, maar er zijn gewoon mannen die naar vrouwen toetrekken en mannen die alleen maar met mannen optrekken.
Maar hoe zit dat met vrouwen?
quote:Precies hetzelfde. Als ik mezelf als voorbeeld neem: ik ben eigenlijk een mannenvrouw. Ik heb eigenlijk altijd meer mannelijke vrienden gehad. Door omstandigheden is dta nu even anders, maar ik kan meestal wel gewoon beter opschieten met mannen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:29 schreef EggsTC het volgende:[..]
Maar hoe zit dat met vrouwen?
Wat je beter ligt.. daar ga je t meest mee om.. Ik vind het niet raar dat mensen veel vrienden hebben van t andere geslacht.. Geeft ook een beetje kleur aan je belevingswereld en je hoort vaak veel standpunten vanuit een andere optiek denk ik.. Het is toch altijd moeilijker om je als vrouw in een man te verplaatsen en als man in een vrouw.. Zo pik je een beetje van allebei mee
quote:sorry, mijn verleden als nederlandse songwriter speelde even op
Op woensdag 19 maart 2003 01:04 schreef Panzer het volgende:
Een zinsdeel doet mezelf afvragen: "Een jonge god"
Hoe zie jij jezelf..? Iemand met een leuk uiterlijk, wat bevestigd wordt door de vrouwelijke aandacht?
ontopic: wat vriendinnen betreft; erg rustig hier maarja, we zien wel wat ervan komt; Wat mij altijd erg in de weg zit is die onzekerheid van 'ja relatie / nee relatie' En dat ik er nooit hoogte van kan krijgen hoe die ander over ziets denk... maarja
en daar zit ik echt niet mee mannen kan ik gewoon schoppen als ze irritant doen
quote:Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen!
Op woensdag 19 maart 2003 00:11 schreef Wrong het volgende:
Het kan zeker wel, maar vroeg of laat draait het toch uit op sex. Althans, in mijn situatie. Heb nu nog maar een paar goede vriendinnen over, er zijn er door troubles al een paar afgevallen. Maar van mijn huidige vriendinnen is er maar 1 waar ik nooit iets mee heb gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |