Herbalife bevat alle voedingsstoffen die een mens dagelijks nodig heeft in de juiste verhoudingen.
Kijk maar op de etiketten. De wet schrijft voor dat op de etiketten exact moet staan wat er in zit. Niet meer en ook niet minder. (Volgens de consumentenbond kloppen de etiketten van herbalife 100% (Bron: site van consumentenbond))
Herbalife is GEEN afslankmiddel maar een uitgebalanceerd voedingssysteem.
Uitgebalanceerde voeding zorgt ervoor dat het lichaam in balans komt.
Voor de een is dat afvallen, voor de ander is dat aankomen en voor weer een ander levert het meer enegie.
Herbalife streeft ernaar dat iedereen zich goed voelt. Dat is wat anders dan dat iedereen een slanke den moet zijn. Mensen zijn er in soorten en maten en dat is mooi.
Feiten:
Herbalife is in nederland getest door TNO (en consumentenbond).
Goedkeuring om een dergelijk product in nederland te mogen verkopen is verleend door de overheid. De tests zijn streng.
Hetzelfde is in 58 andere landen gedaan.
Herbalife is goedgekeurd door het IOC.
Herbalife heeft wereldwijd ruim 40.000.000 (geregistreerde) tevreden klanten.
Rechtszaken tegen Herbalife zijn alle door herbalife gewonnen.
Waarom wil niet iedereen aan de Herbalife?
Gewoon omdat iedereen voor zichzelf bepaald wat goed is voor hem of haar.
Werkt Herbalife?
Ja, maar helaas niet voor iedereen.
Moet je herbalife de rest van je leven gebruiken?
Nee.
Een goede distributeur begeleid de klanten zodanig, dat ze na het bereiken van hun streefgewicht weer geleidelijk overgaan naar een normaal voedingspatroon. Wat in vele gevallen anders is dan hun oude voedingspatroon.
Wat veel mensen ook niet weten is dat Herbalife wordt gemaakt door de industrie (gekoppeld aan de NASA) die ook de voeding maakt voor de amerikaanse astronauten.
En die krijgen echt wel het beste van het beste.
Ja, ik eet ook Herbalife!
Niet om af te vallen of aan te komen maar gewoon als vervangend ontbijt.
Resultaat: meer energie 's-avonds niet uitgeteld meer op de bank.
Kosten: zo'n 2 a 3 euro per dag. Maar die vallen weg omdat ik niet mijn dagelijkse mars, vulkoek, bounty en rol menthos meer nodig heb.
Ik voel me er goed bij.
Kritiek mag je wat mij betreft best hebben.
Of ik daardoor herbalife aan de kant zet?
Echt niet!
Herb-1
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 02:04 schreef herb-1 het volgende:
-veel tekst-
zo zeg en ik voel me ook nog steeds zo happy bij herbalife
Laatst had ik gehoord dat een dokter een jongen geadviseerd had om herbalife te gaan gebruiken. Dus kun je nagaan dat het echt geen rotzooi is.
dus mensen die niet weten wat het is en blah blah blah
quote:bij mij dus niet
Op woensdag 23 april 2003 13:18 schreef Scighera het volgende:
bij de meeste personen kost het een slordige € 300.00 (bijna 700 gulden..) per maand
als je al die pillen gaat gebruiken wel maar dat is dom want dat heb je allemaal niet nodig
zo rond de 150 euro in de maand
quote:je feiten zijn niet helemaal juist.
Op donderdag 26 juni 2003 02:04 schreef herb-1 het volgende:
heleboel tekst ja
quote:hier moet ik toch wel omlachen
Op zondag 29 juni 2003 23:07 schreef D.Rose het volgende:[..]
je feiten zijn niet helemaal juist.
ombouw het eerst ff
quote:Waarom moet jij hierom lachen?
Op zondag 29 juni 2003 23:08 schreef Riann het volgende:[..]
hier moet ik toch wel omlachen
ombouw het eerst ff
quote:ik gebruik het zelf al ruim 3 maanden lang
Op zondag 29 juni 2003 23:11 schreef D.Rose het volgende:[..]
Waarom moet jij hierom lachen?
Wat weet jij nou van de feiten die genoemd worden?
maar ombouw ff waarom dat die feiten niet kloppen die hij daar boven genoemd heeft
quote:Gewoon enkele dingen:
Op zondag 29 juni 2003 23:15 schreef Riann het volgende:[..]
ik gebruik het zelf al ruim 3 maanden lang
maar ombouw ff waarom dat die feiten niet kloppen die hij daar boven genoemd heeft
Heb geen zin er teveel op in te gaan.
Heb er gewerkt en net ontslag genomen/gekregen.
quote:Het is getest door de consumentenbond
Op zondag 29 juni 2003 23:18 schreef D.Rose het volgende:[..]
Gewoon enkele dingen:
Aantal landen, gebruikers enz.Heb geen zin er teveel op in te gaan.
en je kunt het scheinbaar niet ombouwen
dus daaaaaaag
quote:Je ijlt.
Op zondag 29 juni 2003 23:20 schreef Riann het volgende:[..]
Het is getest door de consumentenbond
en je kunt het scheinbaar niet ombouwen
dus daaaaaaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Dat het dus goed spul is... onderbouw het eens dat heb ik al een paar keer gevraagd maar nog steeds niet gedaan........
Op zondag 29 juni 2003 23:25 schreef D.Rose het volgende:[..]
Je ijlt.
Wat heeft de consumentenbond nou met het aantal gebruikers te maken. En het is onderbouwen.
quote:Waar lees jij dat ik zeg dat het geen goed spul is?
Op zondag 29 juni 2003 23:30 schreef Riann het volgende:[..]
Dat het dus goed spul is... onderbouw het eens dat heb ik al een paar keer gevraagd maar nog steeds niet gedaan........
quote:nu zijn we nog steeds allebei wat aan het ijlen
Op zondag 29 juni 2003 23:31 schreef D.Rose het volgende:[..]
Waar lees jij dat ik zeg dat het geen goed spul is?
Ik zeg enkel dat zijn feitjes niet helemaal juist zijn.
zeg nou dan eens iets duidelijk
welke feitjes kloppen dan niet en waar haal jij het vandaan dat ze niet kloppen en blah blah blah?
quote:de feitjes: aantal landen en gebruikers e.d.
Op zondag 29 juni 2003 23:33 schreef Riann het volgende:[..]
nu zijn we nog steeds allebei wat aan het ijlen
zeg nou dan eens iets duidelijk
welke feitjes kloppen dan niet en waar haal jij het vandaan dat ze niet kloppen en blah blah blah?
Waar ik het vandaan haal?
Ik heb er gewerkt.
quote:Maar het is dus wel goed spul?
Op zondag 29 juni 2003 23:35 schreef D.Rose het volgende:[..]
de feitjes: aantal landen en gebruikers e.d.
dat zei ik net ook al.Waar ik het vandaan haal?
Ik heb er gewerkt.
quote:Heb er zelf weinig baat bij maar ken genoeg succesverhalen,
Op zondag 29 juni 2003 23:37 schreef Riann het volgende:[..]
Maar het is dus wel goed spul?
quote:Okay sorry dan voor mijn andere reacties ik dacht dat je weer zo iemand was die nergens niks van af wist en gewoon zonder er iets van af te weten al te zeggen van dat het rotzooi is.
Op zondag 29 juni 2003 23:39 schreef D.Rose het volgende:[..]
Heb er zelf weinig baat bij maar ken genoeg succesverhalen,
goed spul zeg ik niet, maar het werk wel dus.
Ik heb er in ieder geval veel baat bij
quote:Da's mooi voor je
Op zondag 29 juni 2003 23:42 schreef Riann het volgende:[..]
Okay sorry dan voor mijn andere reacties ik dacht dat je weer zo iemand was die nergens niks van af wist en gewoon zonder er iets van af te weten al te zeggen van dat het rotzooi is.
Ik heb er in ieder geval veel baat bij
quote:ben nu al van de 102 kg naar de 88.5 kg gegaan
Op zondag 29 juni 2003 23:49 schreef D.Rose het volgende:[..]
Da's mooi voor je
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
you go girl
noirtje
quote:Je komt niet erg geloofwaardig over. Je beweert dat de feiten niet kloppen, maar je zegt nergens waarom en verwacht dus maar dat andere mensen je zonder enige feiten van jouw kant geloven. Totaal ongeloofwaardig dus. Idd, zoals Riann zei: onderbouw het maar.
Op zondag 29 juni 2003 23:49 schreef D.Rose het volgende:[..]
Da's mooi voor je
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja als mensen er negatief over zijn heb ik voortaan zoiets van:
Op maandag 30 juni 2003 00:18 schreef noirtje het volgende:
zoo alle 2 de topics aandachtig gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik vind dat je de resultaten alle negatieve 'feitjes' in het niets kan laten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.you go girl
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.lekker voor de zomer, zelfvertrouwen is zoo zoo belangerijk.. geniet ervan.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.noirtje
gewoon omdat ik zelf weet dat het goed spul is
quote:Ja dat onderbouwen doet ie dan toch niet..... want dat heb ik wel een paar keer gezegt en gevraagd
Op maandag 30 juni 2003 00:40 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Je komt niet erg geloofwaardig over. Je beweert dat de feiten niet kloppen, maar je zegt nergens waarom en verwacht dus maar dat andere mensen je zonder enige feiten van jouw kant geloven. Totaal ongeloofwaardig dus. Idd, zoals Riann zei: onderbouw het maar.
quote:D. Rose
Op zondag 29 juni 2003 23:18 schreef D.Rose het volgende:[..]
Gewoon enkele dingen:
Aantal landen, gebruikers enz.Heb geen zin er teveel op in te gaan.
Zeker lang geleden bij Herbalife gewerkt.
Je hebt er geen zin in om op je eigen niet onderbouwde kritiek in te gaan?
Hou dan je mond of kom met wel een echte onderbouwing.
Alleen heb je die niet.
En dat je zegt dat je er hebt gewerkt......
Dat komt ook niet echt geloofwaardig over.
Dus een paar feiten met een onderbouwing:
58 landen klopt. Het laatste (58e) land is per juni opgegegaan voor Herbalife en dat land is Singapore.
Het leuke van Singapore is dat Herbalife het enige bedrijf met een multilevel marketing is dat daar mag werken. (Dat zegt genoeg over het marketing-systeem van Herbalife.)
40 miljoen gebruikers klopt ook.
Als je echt bij Hebalife hebt gewerkt zul je weten dat elke klant wordt geregistreerd door het bestelformulier. Om voor bonussen in aanmerking te komen moet de distributeur (vanaf supervisor) het aantal klanten aan herbalife doorgeven. Herbalife is gerechtigd dit te controleren en doet dit ook.
(Dit noem ik onderbouwen.)
Wil iemand meer weten? Kijk dan gewoon op www.herbalife.com.
Daar staan de feiten ook te lezen. Die site is voor iedereen toegankelijk.
Er is niets geheims aan. Openheid is ook een deel van de bedrijfsfilosofie van Herbalife.
Verder is de consumentenbond een officieel erkende organisatie. Als zij dingen testen kun je ervan uit gaan dat ze dit serieus doen.
Herb-1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop