Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12, 13 en 14
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
Nog even voor Harry, als-ie de Club op dit nieuwe adres kan vinden:
Van BB3 komt vrijwel zeker een vervolg. In de meeste landen nemen ze amper genoeg tijd om een keer te stofzuigen voor ze de volgende ploeg alweer naar binnen sturen. Hier zal het vast per september wer losgaan.
Mooi gedaan Simba !
Sla m'n wodkaatje achterover en zoek de bedstee (altijd lekker je eigen) op.
Enne Simba, wat bedoel je met die reclame? Ik zie hierboven een prachtige banner van Pannonica bewegen
En het zal wel een global mod zijn, die met zijn sleutelbos rammelt. Want Havoc hoort allang in zijn bedje te liggen
*Cynix slaapt extra goed nu er ook 'n club-topic aan hem is opgedragen
Wil je meteen iets drinken of ben je op doorreis?
*Qt bedenkt zich ineens dat Moor nog op nummer 14 staat, te hunkeren naar Bep d'r vlammetjes!
De deur was ook zo snel op slot daar...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-01-2001 02:34]
Maar die pinda's lijken me wel wat Zal ik dan nog een witbiertje voor je inschenken Simba? Daarna wordt het vrees ik alweer tijd om te gaan voor mij...
quote:* Moor is blind en met z'n neus voor goede dingen wijd open, in een rechte lijn hier naar binnen gelopen, en watsienik ? ja hoor, Bep's vlammetjes !
Op 03 januari 2001 02:30 schreef Qt het volgende:*Qt bedenkt zich ineens dat Moor nog op nummer 14 staat, te hunkeren naar Bep d'r vlammetjes!
De deur was ook zo snel op slot daar...
* Moor is heel tevreden en zakt in grote Bommelstoel
Ik ben in de keuken..
Dat past wel bij die oliebollen die je bij je had dacht ik zo
Het was een druk weekje tante Bep, terwijl ik eik vakantie had. Maar ja, ik slaap wel bij onder werktijd ofzo
Ik zag dat jij prachtig voor ons hebt gepleit bij Verbal! Torp is vast trots op je! Heb je het irl ook gezellig gehad rond de feestdagen?
Ik ga ze even uit het vet halen zo terug..
Hier, die stonden al lekker bij de open haard op je te wachten. We wisten gewoon dat Tante Bep's vlammetjes je zouden lokken...
Proost Simba! Is de chocolade lekker?
Tja wat Torp er verder van vind of mee doet is mij helaas onbekend, toen ik Verbal's toestemming op het prikbord had gehangen verscheen hij even met een big smile in de zaak en dat was't.
Daarom heb ik, ik meen 2 panden terug speciaal een vraag voor hem op het prikbord gehangen maar nog steeds niks gehoord.
Is 't ie nogal afstandelijk misschien of zie ik dat verkeerd?
a sjampoepel geef Moor ook een glas om de vlammen me weg te spoelen als je wilt.
zal je nog een hint geven, pas had je een afspraakje wat het afspraakje was vergeten toen liep ie zoooo zielig buiten weet je nog?
Vlammetjes maken idd dorstig dat had tante Bep goed bekeken. Heb voor mezelf nog maar een colaatje ingeschonken.
Van Torp krijg ik ook niet altijd even goed hoogte. Ik denk dat een betekent dat ie met ons meegaat richting FT&M (zeg ik het zo goed?). Maar het zou leuk zijn als ie het nog iets duidelijker zou vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |