abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_613224
Voor Cynix deze keer

Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12, 13 en 14

Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).

't gaat om hoe je ermee omgaat
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 02:13:34 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_613241
Geweldig, Simba! Ik kan wel zeggen dat 't niet zo belangrijk is, maar dan zou ik jokken. Ik ben vereerd!

Nog even voor Harry, als-ie de Club op dit nieuwe adres kan vinden:

Van BB3 komt vrijwel zeker een vervolg. In de meeste landen nemen ze amper genoeg tijd om een keer te stofzuigen voor ze de volgende ploeg alweer naar binnen sturen. Hier zal het vast per september wer losgaan.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_613242
Mooi gedaan Simba!
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_613244
Nou, nou wat gebeurt er nou allemaal tegelijk, in dat hele korte stukje op straat zag ik iemand heel scherp de clubs in de gaten houden, was dat Havoc, moeten we hem ook ff uitnodigen vind ik wel. Ook zag ik net dat de neonreclame het niet meer doet. Zullen we toch eens aan Sanne kunnen vragen denk ik, die heeft toch laten zien met dat soort apparatuur overweg te kunnen.
  woensdag 3 januari 2001 @ 02:20:00 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_613257
Gevonden Cynix .
Tot september wachten... .

Mooi gedaan Simba !

Sla m'n wodkaatje achterover en zoek de bedstee (altijd lekker je eigen) op.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_613264
Truste Harry, lekker heh?
Als dat buiten Verbal is moeten we hem zeker ff roepen vinnik.
[*Simba loopt naar deur en roept: Hallo! jij daar met die blauwe jas! kom ff binnen. Verbal!?
pi_613265
Truste Harry! Tot later maar weer...

Enne Simba, wat bedoel je met die reclame? Ik zie hierboven een prachtige banner van Pannonica bewegen

En het zal wel een global mod zijn, die met zijn sleutelbos rammelt. Want Havoc hoort allang in zijn bedje te liggen

† In Memoriam † woensdag 3 januari 2001 @ 02:24:13 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_613266
Ik moet er ook weer eens van tussen, mensen. 't Was weer gezellig. Tot gauw!

*Cynix slaapt extra goed nu er ook 'n club-topic aan hem is opgedragen

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_613273
Dag liefies

ik denk kom ik ga de de frituurpannog ff bengen om 2:30 mooie tijd!

pi_613277
Tante Bep!

Wil je meteen iets drinken of ben je op doorreis?

*Qt bedenkt zich ineens dat Moor nog op nummer 14 staat, te hunkeren naar Bep d'r vlammetjes!

De deur was ook zo snel op slot daar...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-01-2001 02:34]

pi_613282
Truste Cynix, ook lekker heh, met zo'n gevoel slapen.
En Qt, ik denk dat ik niet goed keek dan. Ik heb in ieder geval die stekker waar "Play animations" er een paar keer goed in en uitgestoken en ik zie iig dat alle reclameborden het nu wel/weer/nog goed doen
Ik zet trouwens ff wat pinda's op de bar en ik zie ineens zwitserse chocola Hoe komt dat er nou? Lekker, ook een stukje?
pi_613286
*Qt kreeg toevallig vandaag ook een boodschap uit Zurich en wil nu ffies niet meer denken aan Zwitserland

Maar die pinda's lijken me wel wat Zal ik dan nog een witbiertje voor je inschenken Simba? Daarna wordt het vrees ik alweer tijd om te gaan voor mij...

pi_613287
Ik lust wel wat te drinken lieve Qt hoe is het met je?
pi_613292
Ok, gelijk oversteken, jij de pinda's, ik een witbiertje.
En Tante Bep, gaan we de pan nog proberen?
pi_613293
quote:
Op 03 januari 2001 02:30 schreef Qt het volgende:

*Qt bedenkt zich ineens dat Moor nog op nummer 14 staat, te hunkeren naar Bep d'r vlammetjes!

De deur was ook zo snel op slot daar...

* Moor is blind en met z'n neus voor goede dingen wijd open, in een rechte lijn hier naar binnen gelopen, en watsienik ? ja hoor, Bep's vlammetjes !

* Moor is heel tevreden en zakt in grote Bommelstoel

pi_613295
Als jij dat wilt dan doenneme dat Simba, maar dan moet je me nooit meer laten staan hoor als ik je ten dans vraag, vond Tante Bep niesoleuk eik.

Ik ben in de keuken..

pi_613296
*Qt rukt voor tante Bep een flesje Champagne open

Dat past wel bij die oliebollen die je bij je had dacht ik zo

Het was een druk weekje tante Bep, terwijl ik eik vakantie had. Maar ja, ik slaap wel bij onder werktijd ofzo

Ik zag dat jij prachtig voor ons hebt gepleit bij Verbal! Torp is vast trots op je! Heb je het irl ook gezellig gehad rond de feestdagen?

pi_613298
O gosh, hebbie Moor ook en ik heb maar een pak van 20 vlammetjes, nou die eetie in z'n eentje al op. Moet je je toch maar een beetje inhouden jongen, Simba en ik willen er ook een paar.

Ik ga ze even uit het vet halen zo terug..

pi_613301
*Qt pakt snel de pantoffeltjes van Moor

Hier, die stonden al lekker bij de open haard op je te wachten. We wisten gewoon dat Tante Bep's vlammetjes je zouden lokken...

Proost Simba! Is de chocolade lekker?

pi_613305
Dansen, met Tante Bep, Hebbikwaggemis? Ohoh, heppik niegoe op zitten letten of ben ik het in combinatie met wat drankukte vergeten.
Heb ik spijt van hoor
*Simba wil altijd dansen*
pi_613307
Ja hoor alles is prettig verlopen, dank je meissie.

Tja wat Torp er verder van vind of mee doet is mij helaas onbekend, toen ik Verbal's toestemming op het prikbord had gehangen verscheen hij even met een big smile in de zaak en dat was't.
Daarom heb ik, ik meen 2 panden terug speciaal een vraag voor hem op het prikbord gehangen maar nog steeds niks gehoord.
Is 't ie nogal afstandelijk misschien of zie ik dat verkeerd?

a sjampoepel geef Moor ook een glas om de vlammen me weg te spoelen als je wilt.

pi_613309
Goed hoor Simba, maar graag een ander keertje oke, heb zere voetjes.

zal je nog een hint geven, pas had je een afspraakje wat het afspraakje was vergeten toen liep ie zoooo zielig buiten weet je nog?

pi_613310
Proost allemaal!
Ja, die chocola was lekker, hij's al op
En Bep, nu we het er toch over hebben, goede actie inderdaad hoor, had er eerlijk gezegd een beetje een hard hoofd in dat het zou lukken, maar over de uitslag, om met Torp te spreken:
pi_613311
* Moor laat zich alle lieve zorgen van Qt en Bep heerlijk welgevallen en komt langzaam weer bij uit zijn feestdagen- en BB-kater...
pi_613312
*Qt brengt Moor ook een lekker glaasje sjampie

Vlammetjes maken idd dorstig dat had tante Bep goed bekeken. Heb voor mezelf nog maar een colaatje ingeschonken.

Van Torp krijg ik ook niet altijd even goed hoogte. Ik denk dat een betekent dat ie met ons meegaat richting FT&M (zeg ik het zo goed?). Maar het zou leuk zijn als ie het nog iets duidelijker zou vertellen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')