Maar een BroodjePeer blijft lekkerder.
Ik weet dat er in een heel oud foktopic (ongeveer de steentijd) een recept heeft gestaan..
quote:* DuchessX 's moeder maakt dat ook wel eens
Op dinsdag 18 maart 2003 19:47 schreef JesusThePimp het volgende:
Wie is er ook bekend met het fenomeen Hemelse Modder? De Keizer der Toetjes. De koningin der Puddingen.
quote:Het echte recept is in handen van mijn vader. Het is een recept wat nog nimmer op papier is vastgelegd. Het wordt van generatie tot generatie door gegeven in onze familie. Op m'n 30e verjaardag zal mij de eer ten beurt vallen. Dat zullen nog 9 hele lange jaren worden.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:53 schreef E.T. het volgende:
oe! hemelse Modder..Ik weet dat er in een heel oud foktopic (ongeveer de steentijd) een recept heeft gestaan..
quote:Gevonden!
Op dinsdag 18 maart 2003 19:53 schreef E.T. het volgende:
oe! hemelse Modder..Ik weet dat er in een heel oud foktopic (ongeveer de steentijd) een recept heeft gestaan..
quote:Wat moet jou leven één doffe ellende zijn
Op dinsdag 18 maart 2003 19:57 schreef Remi het volgende:
Wel van gehoord maar nog nooit gegeten.
quote:Overdrijven is ook een vak.
Op dinsdag 18 maart 2003 19:59 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Wat moet jou leven één doffe ellende zijn
quote:Dat kun jij helemaal niet weten. Je weet niet wat en hoe een leven MET Hemelse Modder is.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:00 schreef Remi het volgende:[..]
Overdrijven is ook een vak.
De oma van een vriendin maakt het wel eens voor ons. Genieten!!!
* Loesje29 gaat snel eens het recept hierboven proberen, maar zo lekker als die van de betreffende oma zal het wel niet worden...
quote:Zo blijkt het maar weer. De Hemelse Modder heeft vele fans.
Op dinsdag 18 maart 2003 20:21 schreef Loesje29 het volgende:
Hemelse modder is.... hemels. Kan niet anders zeggen. En dan met een theelepeltje hele kleine hapjes nemenDe oma van een vriendin maakt het wel eens voor ons. Genieten!!!
* Loesje29 gaat snel eens het recept hierboven proberen, maar zo lekker als die van de betreffende oma zal het wel niet worden...
quote:DOE UT!
Op woensdag 19 maart 2003 14:23 schreef Ms_Furious het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord, strax dat recept maar even overnemen uit dat topic kijken of ik het ook zo hemels vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |