quote:Dus het is gewoon een investering in de toekomst, dat ik daar nu pas achter kom...
Op woensdag 26 maart 2003 21:16 schreef Nachtschade het volgende:
Trouwens, die cd-singles worden veel geld waard. Daar sta je dan met je gedownloade exemplaar, wij lopen binnen straksJamai is
En ik maar cd's kopen omdat ik ze goed vond
quote:Ik ga nu nep MP3`s inschreeuwen onder Jamai`s titel. Ik ben al `10 minuten aan het gillen maar het is het waard, doe je mee ?. Ze gaan niet mijn idool vermoorden
Op woensdag 26 maart 2003 21:13 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ik GELOOF dit gewoon niet.DimeBag, zijn wij de enigen die inzien dat we zoon arme hulpeloze hardwerkende jongen moeten bijstaan met een kleine bijdrage????
Tssssss downloaden.....
Uber kansloos nummer.
Werd door iemand erop gewezen toen het op de radio was dat dit de Idols winnaar was. Ik dacht: hoe slecht was de rest dan wel niet?
Idolen zijn niet maakbaar.
Er is vraag naar, dus wie ben ik om het af te kraken, alleen is het jammer dat er zoveel fuzz omheen is, dat maakt het extra gemaakt
quote:De "fuzz" wordt ook gemaakt door de zogenaamde haters en afkrakers, kijk maar eens in klaagbaak ofzo hoeveel er gekotst is op Idols en Jamai.
Op woensdag 26 maart 2003 21:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
OK, nu ff zonder dollenEr is vraag naar, dus wie ben ik om het af te kraken, alleen is het jammer dat er zoveel fuzz omheen is, dat maakt het extra gemaakt
quote:Diep triest die gasten
Op woensdag 26 maart 2003 22:10 schreef Seborik het volgende:[..]
De "fuzz" wordt ook gemaakt door de zogenaamde haters en afkrakers, kijk maar eens in klaagbaak ofzo hoeveel er gekotst is op Idols en Jamai.
quote:Zo wordt het wel een vicieuze kotscirkel natuurlijk.
Op woensdag 26 maart 2003 22:11 schreef DimeBag het volgende:[..]
Diep triest die gasten
quote:Zeker heeft dat er mee te maken, maar het feit dat 'ie uit het niets op 1 binnen komt heeft meer met de (geniale) marketing formule eromheen te maken. Dat vind ik opzich wel jammer. Een artiest moet op eigen kracht net zoveel kunnen bereiken. Er zijn meer dan genoeg goede (ook wel betere imho) bands/artiesten die niet zo'n kans krijgen. Dat is mijn probleem met die hele formule...
Op woensdag 26 maart 2003 22:10 schreef Seborik het volgende:De "fuzz" wordt ook gemaakt door de zogenaamde haters en afkrakers, kijk maar eens in klaagbaak ofzo hoeveel er gekotst is op Idols en Jamai.
Come on.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 21:44 schreef ErikT het volgende:
Uber kansloos nummer.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:23 schreef Elevation het volgende:
'k vind dat hele nummer niets.
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 23:09 schreef PinkMoon het volgende:
Wat een vreselijk slecht nummer!![]()
quote:Sodeju, wat een cultuurbarbaren.
Op donderdag 27 maart 2003 14:47 schreef enrico83 het volgende:
Ik kan dit nummer nou niet echt waarderen eigenlijk.....
Onwetenden...
quote:wat een kut nummer
Op donderdag 27 maart 2003 14:49 schreef Zander het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]Sodeju, wat een cultuurbarbaren.
Nederlands talent wordt in eigen land ook altijd verguisd, kijk maar naar Kane. Gelukkig lacht Jamai jullie over een paar jaar hard uit vanuit zijn villa in Monaco.
Onwetenden...
quote:Nog zo'n proleet. Ga jij maar lekker naar je gitaarherrie luisteren, dan bewaren we Jamai wel voor de fijnproevers.
Op donderdag 27 maart 2003 14:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een kut nummer
quote:als je dat maar weet, knul! Hevvy metel tot op het bot!
Op donderdag 27 maart 2003 14:58 schreef Zander het volgende:[..]
Nog zo'n proleet. Ga jij maar lekker naar je gitaarherrie luisteren, dan bewaren we Jamai wel voor de fijnproevers.
Is dat nou de kracht van de hitfabrieken!?!?!?
quote:Complot van de greys, mindcontrol.
Op donderdag 27 maart 2003 15:39 schreef calvobbes het volgende:
Wat een irritant als-het-eenmaal-in-je-hoofd-zit-krijg-je-het-er-niet-meer-uit-nummer is het tochIs dat nou de kracht van de hitfabrieken!?!?!?
quote:Nederland is meer dan fok alleen.
Op woensdag 26 maart 2003 22:10 schreef Seborik het volgende:[..]
De "fuzz" wordt ook gemaakt door de zogenaamde haters en afkrakers, kijk maar eens in klaagbaak ofzo hoeveel er gekotst is op Idols en Jamai.
quote:Aargh. mn posticon.
Op donderdag 27 maart 2003 16:07 schreef Bioslock het volgende:[..]
Nederland is meer dan fok alleen.
Over het nummer laat ik mij niet uit.
Wat een kutlied.
quote:Ok, dan kijk je ergens anders, maar daar kraken ze het ook af.
Op donderdag 27 maart 2003 16:07 schreef Bioslock het volgende:[..]
Nederland is meer dan fok alleen.
Over het nummer laat ik mij niet uit.
Wat een kutlied.
Jammer voor Jamai, maar toch kan hij niet tippen aan Lee Towers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |