maareh, als je je zo door een vrouw op je kop laat zitten is het niet helemaal goed geloof ik
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 16:42 schreef Angeles het volgende:
Ik weet wel een passende titel. Generalisatie.
quote:uhm... het ligt idd niet altijd aan de man, maar niet alle vrouwen zeggen altijd dat het aan de man ligt..
Op dinsdag 18 maart 2003 16:41 schreef RiddlerMark het volgende:
Waarom moet ene man altijd veranderen volgens de vrouw in een relatie
Ze gaan er gewoon vanuit dat mannen altijd de boosdoener zijn van problemen, en nooit dat de oorzaak ook wel een sbij hun kan liggen, vrouwen zijn dus eigenlijk egocentrische personen
dat moest me even van het hart, als een modje een betere titel weet, graag, kon zo snel niet wat verzinnen
maaruhm, hoe komt dat zo?
quote:of: onduidelijk verhaal.
Op dinsdag 18 maart 2003 16:42 schreef Angeles het volgende:
Ik weet wel een passende titel. Generalisatie.
On-topic: eigenlijk zie ik in je beginpost precies hetzelfde gedrag als wat je anderen verwijt.
quote:het verhaal lijkt mij redelijk duidelijk hoor
Op dinsdag 18 maart 2003 16:43 schreef FlyingFox het volgende:[..]
of: onduidelijk verhaal.
wat is er in dat verhaal te moeilijk voor je?
Maar voor vrouwen die nog steeds willen dat de man gaat veranderen:
1. een man verandert niet, het wordt meestal eerder slechter (de niet gewenste eigenschap) dan beter.
2. gewoon iemand nemen zoals hij is en anders geen relatie met die man aangaan.
Dit geldt natuurlijk ook voor mannen die willen dat de vrouw verandert.
On topic: kan het zijn dat de man altijd lijkt te moeten veranderen of ook daadwerkelijk verandert omdat de man vaak zo omverschillig is over zaken die een vrouw belangrijk vindt?
Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus
Een vrouw wilt een man helemaal niet veranderen (niet gesproken over alle vrouwen ), maar op de een of andere manier is het gewoon zo dat de meesten veel kritiek geven omdat het ze het gevoel geeft dat ze hem daarmee helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |