quote:Ik noem een Pauly Shore
Op vrijdag 30 mei 2003 10:32 schreef Lambiekje het volgende:[..]
Geef dan ff aan wat wel een goed acteur is ... dan kunnen "we" een vergelijk making wat wel goed is volgens jullie.
quote:Vergeet ook vooral Adam Sandler niet. Al is Punch Drunk Love een infantiel niemendalletje.
Op vrijdag 30 mei 2003 11:49 schreef Nachtschade het volgende:[..]
Ik noem een Pauly Shore
, ik noem een Martin Lawrence
Maar die films daarvoor... Briljant!
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 30-05-2003 11:57]
quote:Jij moest je schame!!
Op dinsdag 2 januari 2001 23:00 schreef Trainspotter het volgende:
Echt al zijn films zijn zo slecht. De man kan werkelijk helemaal niks.Vooral in Fight Club, American History X en Primal Fear is zijn spel echt niet om aan te zien zo slecht.
Nee dan Rob Schneider, da's pas een acteur!
quote:Dat ik deze films heb gezien is inderdaad niet iets om trots op te zijn. Sinds het openen van dit topic is het overigens niet veel beter geworden met die Norton. Herhaalde in The Score schaamteloos hetzelfde trucje dat hij al in Primal Fear gebruikte.
Op vrijdag 30 mei 2003 12:19 schreef MasterHubers het volgende:[..]
Jij moest je schame!!
Kansloos.
quote:
Op vrijdag 30 mei 2003 12:06 schreef Pietjuh het volgende:
Edward Norton![]()
quote:Relax dude, smaken verschillen
Op vrijdag 30 mei 2003 14:36 schreef Sai het volgende:[..]
, ga jij lekker breezers drinken en kom terug als je wat verstand hebt gekregen van films.
Edward Norton
quote:Doe ff normaal.
, ga jij lekker breezers drinken en kom terug als je wat verstand hebt gekregen van films.
Edward Norton
Een beetje sarcasme moet kunnen maar als het hier zo doorgaat gaat dit topic linea recta naar onzin.
quote:Maar je hebt inmiddels al wel door wat sarcasme is of wat?
Op vrijdag 30 mei 2003 16:23 schreef BlaatschaaP het volgende:
Een beetje sarcasme moet kunnen maar als het hier zo doorgaat gaat dit topic linea recta naar onzin.
quote:Mwa, ben het wel met hem eens. Dé acteur voor de breezergeneratie, me dunkt
Op vrijdag 30 mei 2003 16:23 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Doe ff normaal.
quote:In AHX zag ie er anders niet slap en klein uit, en daarbij is het abdoluut geen breezah generatie acteur. Hij doet complexere films waar de gemiddelde vin diesel-geile breezah-koter niks van snapt.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
Mwa, ben het wel met hem eens. Dé acteur voor de breezergeneratie, me dunkt
Slap klein lulletje met grootheidswaan dus..
quote:Volgens mij snap jij niks van films, zelf-hatend breezah kind. Wat een onzin.
Edward Norton
quote:In de meeste andere van zijn films wel.. daarnaast vind ik hem een duffe kop hebben zonder veel expressie. Sorry, ik moet die gast niet!
Op vrijdag 30 mei 2003 20:05 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
In AHX zag ie er anders niet slap en klein uit, en daarbij is het abdoluut geen breezah generatie acteur. Hij doet complexere films waar de gemiddelde vin diesel-geile breezah-koter niks van snapt.
Een beetje een neger doodtrappen.
quote:De breezah generatie is toch 12-18?
Op vrijdag 30 mei 2003 20:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
In de meeste andere van zijn films wel.. daarnaast vind ik hem een duffe kop hebben zonder veel expressie. Sorry, ik moet die gast niet!
Hij wordt wel degelijk bewierookt door de generatie 18-25, dus breezah-kidsDe meeste oudere filmkijkers vinden het vaak maar een slap eikeltje.
Vin Diesel is nog ns voor de DOMME breezahdrinkert, da's vrij erg.
Ik kan me niet voorstellen dat niemand ouder als 25, films als: 25th hour, Red dragon, fight club en AHX niet kan waarderen. Jij onderschat hem als acteur volgens mij wel heel erg. Beetje jammer als dat alleen vanwege uiterlijk is.
Dit topic was bedoeld als geintje.
Veel sarcasme en veel mensen vinden hem dus gewoon een goede acteur
Sommigen snappen de sarcasme niet en gaan er fel tegen in
EN dan heb je nog de mensen die edward ECHT niet moeten en die zijn dus niet sarcastisch bezig
oftewel lekker wazig topic dat eigenlijk 100% in onzin hoort of een slot erop..
heeft nu wel lang genoeg geduurt.
damn wat klink ik als een wannabe mod
quote:The wave. Hoe wil je die trieste stereo-types dan noemen?
Op vrijdag 30 mei 2003 20:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
En ik wordt scheitmisselijk van dat eindeloze 'breezah' gedoe hier op het forum. Is gewoon eng gewoon zoals iedereen dat constant maar roept. Hoe heet die film ook alweer waar zo'n leraar iets bedenkt en de hele school gaat er in mee.. het loopt uit de hand en uiteindelijk doet ie een toespraak waarin hij hitler nadoet?
quote:Idd je praat wel erg blauw ja
Op vrijdag 30 mei 2003 20:20 schreef Hertog_Martin het volgende:damn wat klink ik als een wannabe mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |