quote:En dat terwijl er al op 3 januari dit staat
Op zondag 28 april 2002 17:38 schreef speknek het volgende:
whaha die twee posts onder elkaar ook
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
Hap hap hap..:D:D
Hoe noemen we dat? Lees de draad voor je blaat?
.
quote:Het gaat niet eens zozeer om de acteurs, maar meer het soort films waar ze in spelen. In hun categorie zijn het zeker goede acteurs, maar dat zijn gewoon niet mijn soort films. En zie jij Steven Seagal al de rol van Prot in K-Pax spelen? Ik zou 'm dan eerlijk gezegd niet meer hoeven zien.
Op zondag 28 april 2002 14:39 schreef JvS het volgende:[..]
Als je niet naar dat soort fantastische acteurs kan kijken, dan moet er toch echt wat mis met je zijn! Samen met Steven Seagal enzo toch de absolute top, waar films echt groots en keer op keer kijkbaar door worden. Weinig acteurs kunnen dat, en zeker die Norton, Spacey en aanverwanten niet. Gisteren Kpax gezien, absoluut een mooi en diepgaand verhaal, maar dat wordt ZO extreem vergald door die wanprestatie van Kevin Spacey
[Dit bericht is gewijzigd door IM_Barney op 28-04-2002 18:38]
quote:We begrijpen elkaar niet
Op zondag 28 april 2002 18:14 schreef IM_Barney het volgende:[..]
Het gaat niet eens zozeer om de acteurs, maar meer het soort films waar ze in spelen. In hun categorie zijn het zeker goede acteurs, maar dat zijn gewoon niet mijn soort films. En zie jij Steven Seagal al de rol van Prot in K-Pax spelen? Ik zou 'm dan eerlijk gezegd niet meer hoeven zien.
Kan er speciaal voor sommige bezoekers van dit topic geen gifje gemaakt worden van een naakt wijf, dat iedere drie seconden over je beeldscherm huppelt met het woord 'SARCASME!' op 'r borsten getatoeerd. Misschien laat dat wel een indruk achter...
quote:Nog 151 reply's te gaan!
Op zondag 28 april 2002 23:14 schreef Lamon het volgende:
Daar gaan we weer...
quote:Dan zijn we het gelukkig toch met elkaar eens
Op zondag 28 april 2002 21:19 schreef JvS het volgende:[..]
We begrijpen elkaar niet
. Ik denk dat ik zelfs in dit topic maar eens [sarcasm] tags moet gaan gebruiken
.
[Dit bericht is gewijzigd door IM_Barney op 29-04-2002 14:12]
quote:Er zijn al veel te veel replies gegeven. Die baggeraar (wiens naam ik niet nog eens ten tonele zal brengen) is nog niet eens een topic waard. Ik denk dat ik dat ik maar weer eens een van de vele kunstwerkjes van Paulie Shore ga kijken (Ik heb natuurlijk alles van deze hedendaagse Shakespeare op video) voordat ik moet kotsen bij de herinneriung aan de wanprestaties van deze acteur (een stempel dat hij duidelijk niet verdient).
Op zondag 28 april 2002 23:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Nog 151 reply's te gaan!
(oude garde even vergetend)
in Fight Club vond ik hem geniaal.
quote:Ja, jammer dat Norton meedeed
Op donderdag 2 mei 2002 00:14 schreef Reddiablo het volgende:
beste acteur van dit moment met Brad Pitt.(oude garde even vergetend)
in Fight Club vond ik hem geniaal.
anyway ... Norton Roxxx
quote:nee
Op woensdag 4 december 2002 12:35 schreef rthls het volgende:
hij speelt toch ook in zon film waar die een mongool nadoet om ergens in te breken of heb ik dat mis??
quote:Klopt...de Score heet die film.
Op woensdag 4 december 2002 12:35 schreef rthls het volgende:
hij speelt toch ook in zon film waar die een mongool nadoet om ergens in te breken of heb ik dat mis??
quote:I KNEW IT
Op woensdag 4 december 2002 12:39 schreef Mike het volgende:[..]
Klopt...de Score heet die film.
quote:Die allebei ook erg goed waren ja
Op donderdag 29 mei 2003 19:47 schreef Nachtschade het volgende:
Bah, zometeen komt Keeping The Faith. Als je zin hebt in een avondje boven de plee kotsend door te brengen moet je dat gedrocht kijken, het is nog slechter dan The 25th Hour en Red Dragon
Net zoals deze, het verhaal is misschien flut maar Edward en Ben spelen het beide heel goed
.
quote:Ik vond Red Dragon dan wel weer aardig, beter dan
Op donderdag 29 mei 2003 19:47 schreef Nachtschade het volgende:
Bah, zometeen komt Keeping The Faith. Als je zin hebt in een avondje boven de plee kotsend door te brengen moet je dat gedrocht kijken, het is nog slechter dan The 25th Hour en Red Dragon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |