abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 10 maart 2002 @ 23:20:28 #76
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3452099
quote:
Op zondag 10 maart 2002 23:11 schreef Lamon het volgende:
Dit topic heeft mij van het absolute tegendeel overtuigd...
Voor klachten kun je hier terecht.
Verbal is een beroerd moderator
pi_3452187
SLECHTE ACTEUR????
ieder zijn mening..maar srry die vent is in mijn ogen een geweldig acteur.
Een ongelofelijke uitstraling heeft die vent..in american history x speelde hij zijn rol bijzonder goed

“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_3452219
quote:
Op zondag 10 maart 2002 23:20 schreef SunChaser het volgende:
Voor klachten kun je hier terecht.
Verbal is een beroerd moderator
Waarvoor dank.
pi_3452278
zowel Edward Norton als Kevin Spacey rulen
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  maandag 11 maart 2002 @ 03:59:52 #80
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_3453582
quote:
Op zondag 10 maart 2002 22:32 schreef Swordfish het volgende:

[..]

Hier wil ik mij volledig bij aansluiten. Dit hele topic slaat echt HELEMAAL nergens op. Edward Norton is naar mijn mening de meest veelzijdige acteur van zijn generatie. Al zijn rollen zijn zo overtuigend.

Kijk nou bijvoorbeeld naar Primal Fear. Is dat niet overtuigend genoeg?
En over Fight club: Dit is één van de beste films die ik de laatste jaren heb gezien. En dat komt voor een groot gedeelte door het geweldige optreden van Edward (en uiteraard ook Brad Pitt)

Misschien moet dit topic maar verplaatst worden naar de 'klaagbaak'.

Een jaar na dato, nog steeds.
Fantastisch topic.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 maart 2002 @ 10:15:08 #81
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_3454322
quote:
Op donderdag 04 januari 2001 15:06 schreef risk one het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 januari 2001 12:53 schreef Trainspotter het volgende:
't Schijnt dat Kevin Costner gestrikt is voor American History X part II. Ook een hele verbetering ten opzichte van Edward N.<HR></BLOCKQUOTE>Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
Zijn vrouwelijke tegenspeelster, de sublieme actrice en eigenlijk all-round entertainer, Jennifer Lopez, schiet hij al in de eerste scene dood als ze hem een ontbijtje op bed komt brengen, waarna Schwarzenegger kalm zegt: "Konsieder zat a dievoors". Later bleek dat de gespierde Oostenrijker nogal eens moeite heeft om zijn films uit elkaar te houden, maar regisseur van de film en cinematisch genie, Robert Klane (Welbekend van de wereldwijde kaskraker Weekend at Bernie's II), vond het er wel mooi opstaan.

Alles beter dan die beroerde acteur van een Norton

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!fossiel maandag 11 maart 2002 @ 17:23:48 #82
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_3457773
*LOL!!*
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 12 maart 2002 @ 11:00:13 #83
18012 Brombeertje
Dat is NIET goed.
pi_3463466
Edward Norton is volgens mij een goed acteur. Hij speelt in 'Fight Club' overtuigend de rol van een kerel die volledig schizofreen dreigt te worden. Hij kan ook zeer goed een zielig hoofdje trekken. Alleen in 'The Score' met Robert de Niro valt hij tegen net zoals de hele film mij tegenviel. (voorspelbaar)
Ik voel mij een beetje Jan Koekeloerus die op de ventweg mee mag steppen.
pi_3987487
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 01:37 schreef Verbal het volgende:
En inderdaad: Primal Fear... dat st st stotteren van 'm... Hij houdt het niet eens vol tot het eind van de film... WAT een slap acteurtje zeg...
Ben Primal Fear nu aan het kijken, fantastisch hoe die Gere die bleke nepacteur helemaal van het scherm speelt.
Meissie, wil je een Breezer?
  zondag 28 april 2002 @ 01:17:06 #85
23844 thorgal
Goeie Bak !
pi_3988299
Ik vind Edward Nortons acteerwerk in Primal Fear zwaaaaaaaar overschat.. Maar in Fight Club, American History X en ook Rounders vind ik het een puike acteur..
"We need not fear the expression of ideas --- we do need to fear their suppression."
pi_3988568
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 23:42 schreef Random_Runner het volgende:

[..]

Ben Primal Fear nu aan het kijken, fantastisch hoe die Gere die bleke nepacteur helemaal van het scherm speelt.

Mmm, ik riep (zo herinner ik het...) twee dingen na Primal Fear:
  • Richard Gere moet afgeschoten worden wegens misdaden tegen het acteren!

• en
  • Wauw! wie is dat groentje dat een doorgewinterde prettyboy (acteur is te veel eer) als Gere er tijdens zijn debuut bruut uitspeelt?
  • quote:
    Op zondag 28 april 2002 01:17 schreef thorgal het volgende:
    Ik vind Edward Nortons acteerwerk in Primal Fear zwaaaaaaaar overschat.. Maar in Fight Club, American History X en ook Rounders vind ik het een puike acteur..
    Het was een goed debuut en naast Gere acteert IEDEREEN puik. Daarom is Gere zo populair.

Oh enne... vergeleken met the Rock acteert iedereen beroerd!!!

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
      zondag 28 april 2002 @ 02:39:44 #87
    11119 IHOAKSISnoet
    - Vet in je bek -
    pi_3988862
    quote:
    Op donderdag 04 januari 2001 15:06 schreef risk one het volgende:
    <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 03 januari 2001 12:53 schreef Trainspotter het volgende:
    't Schijnt dat Kevin Costner gestrikt is voor American History X part II. Ook een hele verbetering ten opzichte van Edward N.<HR></BLOCKQUOTE>Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
    Zijn vrouwelijke tegenspeelster, de sublieme actrice en eigenlijk all-round entertainer, Jennifer Lopez, schiet hij al in de eerste scene dood als ze hem een ontbijtje op bed komt brengen, waarna Schwarzenegger kalm zegt: "Konsieder zat a dievoors". Later bleek dat de gespierde Oostenrijker nogal eens moeite heeft om zijn films uit elkaar te houden, maar regisseur van de film en cinematisch genie, Robert Klane (Welbekend van de wereldwijde kaskraker Weekend at Bernie's II), vond het er wel mooi opstaan.

maar nu kappen voordat ik in me broek pies van het lachen!

*splut*.. ahh..... alt+f4.... zo.. sigaretje © Dustman
    pi_3989127
    In "The score" vond ik hem gewoonweg een goed acteur, ook in AHX was ie goed. Verder nog niet zoveel op hem gelet in andere films, pas na AHX ben ik wat meer op hem gaan letten.
      zondag 28 april 2002 @ 05:32:14 #89
    19271 Vlens_de_Vos
    Napred Vardar!
    pi_3989465
    quote:
    Op zondag 28 april 2002 03:53 schreef Refragmental het volgende:
    In "The score" vond ik hem gewoonweg een goed acteur, ook in AHX was ie goed. Verder nog niet zoveel op hem gelet in andere films, pas na AHX ben ik wat meer op hem gaan letten.
    Ga dan nog maar eens wat beter opletten dan. Wat is die man een slecht acteur!
    "I only sign for beautiful girls" Marat Safin
      zondag 28 april 2002 @ 11:16:07 #90
    19967 Exje
    O kadarrr!
    pi_3989726
    Begint dit niet saai te worden jongens?

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam begint iedereen door te krijgen wat hier aan de hand is en dan doen ze schijnheilig mee ook nog

We begrijpen nou wel hoe beroerd Norton is

pi_3989795
    Dit is weer zo'n topic van: He, iedereen in de wereld vindt Edward Norton een goed acteur, dus ikke lekker niet! Als Edward Norton geen goed acteur is, dan bestaan er voor de rest enkel slechte en zeer slechte acteurs.

edit: typo

Experimenting technological differences
      Redactie Frontpage zondag 28 april 2002 @ 11:41:06 #92
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_3989819
    quote:
    Op zondag 28 april 2002 11:16 schreef Exje het volgende:
    Nee, zie de post boven mij
      zondag 28 april 2002 @ 12:04:25 #93
    22309 goflow
    all alone.
    pi_3989896
    vind het echt een van de betere acteurs de laatste tijd, kijk er altijd naar uit om een film te zien met hem erin. mja meningen verschillen moet je dan maar concluderen.
      zondag 28 april 2002 @ 12:34:14 #94
    8540 Peter83
    All the way
    pi_3990052
    Goede Topic dit. Eindelijk komt aan het licht dat meneer Norton zwaar overschat is. De film Fight Club heeft wel een aardig verhaal, maar de acteurs verpesten dit toch wel enigzins. Ik snap ook niet dat Brad Pitt altijd zo lovend uit de bus komt. Se7en was wel aardig, maar dat kwam dan vooral door Morgan Freeman die de uiterst zwakke Pitt goed vergezelde.
    Nee de acteurs van deze tijd worden maar overschat!
    Geef mij maar gewoon de oude garde zoals Chuck Norris, Charles Bronson en Sylvester Stallone.
    Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
    pi_3990076
    quote:
    Op zondag 28 april 2002 12:34 schreef Peter83 het volgende:
    Geef mij maar gewoon de oude garde zoals Chuck Norris, Charles Bronson en Sylvester Stallone.

Hier kan ik dus echt niet naar kijken. Maar dit is toch een discussie waar je nooit uit komt, want smaken verschillen nou eenmaal (gelukkig).

Jippie, m'n 100e post

Experimenting technological differences
    pi_3990855
    quote:
    Op zondag 28 april 2002 12:38 schreef IM_Barney het volgende:

[..]

Hier kan ik dus echt niet naar kijken. Maar dit is toch een discussie waar je nooit uit komt, want smaken verschillen nou eenmaal (gelukkig).

Jippie, m'n 100e post

Als je niet naar dat soort fantastische acteurs kan kijken, dan moet er toch echt wat mis met je zijn! Samen met Steven Seagal enzo toch de absolute top, waar films echt groots en keer op keer kijkbaar door worden. Weinig acteurs kunnen dat, en zeker die Norton, Spacey en aanverwanten niet. Gisteren Kpax gezien, absoluut een mooi en diepgaand verhaal, maar dat wordt ZO extreem vergald door die wanprestatie van Kevin Spacey
    pi_3991115
    quote:
    Op zondag 28 april 2002 12:34 schreef Peter83 het volgende:
    Ik snap ook niet dat Brad Pitt altijd zo lovend uit de bus komt.
    Ik zou 12 Monkeys maar eens gaan huren....
    -------Practice Mindfulness-------
      zondag 28 april 2002 @ 15:20:30 #98
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_3991199
    quote:
    Op zondag 28 april 2002 02:39 schreef IHOAKSISnoet het volgende:

maar nu kappen voordat ik in me broek pies van het lachen!

Inderdaad zeg!!
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zondag 28 april 2002 @ 17:08:02 #99
    17431 pazuzu
    verry, very drunk.
    pi_3992273
    quote:
    Op zondag 28 april 2002 11:16 schreef Exje het volgende:
    Integendeel. Naast de hilariteit die het rechtschapen fanatisme van de Norton-lovers oplevert, wordt zo ook eens pijnlijk duidelijk hoeweinig mensen de tijd nemen een topic door te lezen voordat men reageert. Laat staan het schrikbarende gebrek aan gevoel voor humor bij een hoop mensen hier.
    "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."
    pi_3992294
    Edward Norton een slecht acteur?? Las net ook al een topic waarin U2 een overschatte band werd genoemd, het moet niet gekker worden vandaag
    [b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')