quote:Dit meen je niet.
Op 03 januari 2001 12:48 schreef Xhorder het volgende:
Dus wanneer komt Fight Club 2 nou uit? Met in de hoofdrol die meesterlijke Richard Gere en als z'n alter ego Jean Claud van Damme (om de vechtscenes nog realistischer te maken door allerlei karate/martial arts moves)? Ik zit er al met smart op te wachten!
quote:Ja wat wil je, die Dhr.Norton deed er in mee.
Op 03 januari 2001 16:17 schreef Theeboon het volgende:
Dit meen je niet.
Fight Club 1 was al bar en barslecht.
En motoren bouwen kan die Norton ook al niet...
quote:True.. true..
Op 03 januari 2001 16:20 schreef Doc het volgende:
Ja wat wil je, die Dhr.Norton deed er in mee.En motoren bouwen kan die Norton ook al niet...
quote:en die virusscanner dan!
Op 03 januari 2001 16:20 schreef Doc het volgende:
En motoren bouwen kan die Norton ook al niet...
quote:Ja.. het zal geen Universal Soldier worden, waar er nu al 3 delen van zijn gemaakt (zo ver ik weet) maar met Jean Claude en Richard Gere zal Fight Club 2 toch veel beter dan 1 worden. Ze gaan zich meer concentreren op het vechtgedeelte in de film heb ik uit geruchten gehoord en het verhaal die kan dus alleen maar beter worden op deze manier. Een andere bekende ster die mee gaat doen wordt Britney Spears die de rol van Meatloaf op zich neemt.
Op 03 januari 2001 16:17 schreef Theeboon het volgende:
Dit meen je niet.
Fight Club 1 was al bar en barslecht.
(Richard Gere en martial arts?)
quote:Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
Op 03 januari 2001 12:53 schreef Trainspotter het volgende:
't Schijnt dat Kevin Costner gestrikt is voor American History X part II. Ook een hele verbetering ten opzichte van Edward N.
quote:
Op 03 januari 2001 10:00 schreef SunChaser het volgende:
* SunChaser heeft geen respect voor zielepoten die Eddy Zowie nadoen
[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. op 04-01-2001 18:45]
en wie is volgens jou dan een goede acteur, Bob 'fuckin'Sagget. Wat een tering mongool is dat zeg. Die grappen van hem in America's funniest home videos, om je dood te lachen (NOT) en dan z'n andere rollen echt oscars waard hoor. Als iemand hier geen smaak heeft ben jij het wel volgens mij. En ga nou niet zeggen dat American History X zuigt want hij is super goed. Sukkel
quote:* dikke pret heeft*
Op donderdag 04 januari 2001 15:06 schreef risk one het volgende:
Ik hoorde dat ze Schwarzenegger daarvoor gestrikt hadden. Het schijnt dat nu de jongen dood is, ze het wat rigoreuzer aan willen gaan pakken. "Meer actie en minder gelul", zoiets werd de slogan. Schwarzenegger dringt met een gigantisch wapenarsenaal het hoofdkwartier van de Amerikaanse Nazi-groepering binnen, onder wild uitroepen van humoristische one-liners die hij zelf als enige niet lijkt te begrijpen en neemt het uit eindelijk op tegen een zes meter lange genetisch verbeterde kloon van Hitler.
Zijn vrouwelijke tegenspeelster, de sublieme actrice en eigenlijk all-round entertainer, Jennifer Lopez, schiet hij al in de eerste scene dood als ze hem een ontbijtje op bed komt brengen, waarna Schwarzenegger kalm zegt: "Konsieder zat a dievoors". Later bleek dat de gespierde Oostenrijker nogal eens moeite heeft om zijn films uit elkaar te houden, maar regisseur van de film en cinematisch genie, Robert Klane (Welbekend van de wereldwijde kaskraker Weekend at Bernie's II), vond het er wel mooi opstaan.
quote:
Op dinsdag 02 januari 2001 23:05 schreef Arcee het volgende:
Bullshit, zijn rol in AHX is één van de beste ooit, IMHO.
quote:
Op dinsdag 02 januari 2001 23:12 schreef Beezz het volgende:
Edwart Norton is een goed acteur!
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 00:16 schreef Xhorder het volgende:
Je bent niet helemaal wijs zeker... ??Die gast is er één van de beste man!
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 00:51 schreef Nils het volgende:
Edward Norton is 1 van de beste van het afgelopen decenia. Leg mij uit waarom hij een slechte acteur is. En kom maar eens met goede argumenten.:7
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 02:26 schreef Randy het volgende:
yo waarom was ik er dan van overtuigd dat hij een rasechte skinhead was in AHX?
hij is dus echt wel cool.
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 10:36 schreef Qarinx het volgende:
Lijkt me duidelijk dat Edward Norton Heeeeeerst!!!!!
quote:
Op woensdag 03 januari 2001 11:11 schreef Tokus het volgende:
je mening is nogal omgeslagen, Verbal. iets meer dan een jaar terug waren Kevin Spacey en Edward Norton nog je favoriete acteurs.
quote:Nog even netjes onder elkaar voor de statistieken, zeg maar...
Op woensdag 06 maart 2002 17:06 schreef spacemangraig het volgende:
Als iemand hier geen smaak heeft ben jij het wel volgens mij. En ga nou niet zeggen dat American History X zuigt want hij is super goed. Sukkel
Ik vond Edward Norton trouwens ook weer om te
zo slecht in 'The Score'. Die zwakzinnigheids-act ging echt nergens over..
Ergens kon ik het em niet eens echt kwalijk nemen.
Met die idioot van een Robert DeNiro als tegenspeler werden zijn gewoonlijk al zeer matige 'acteerprestaties' nog verder omlaag gehaald.
quote:Ik zou Chris wel eens willen zien met een hakenkruis op zijn borstkas. De film zou meteen 13 Oscars hebben gekregen.
Op woensdag 06 maart 2002 18:10 schreef pazuzu het volgende:
Chris O'Donnell heeft voorlopig weinig te vrezen, zoveel is duidelijk.
User Comments: Would have been great with Ben Stiller as an American Neo-Nazi. Norton can't act! (more)
User Rating: 2.3/10 (22308 votes)

Die kerel is imho een van de besten van zijn generatie. Hij kan elk personage geloofwaardig neerzetten. Hij speelt ook heel meeslepend.
Daarnaast is Fight Club natuurlijk ook een beregoede film.
* Merkowitz gunt iedereen een mening, maar hierover niet
quote:Hier wil ik mij volledig bij aansluiten. Dit hele topic slaat echt HELEMAAL nergens op. Edward Norton is naar mijn mening de meest veelzijdige acteur van zijn generatie. Al zijn rollen zijn zo overtuigend.
Op zondag 10 maart 2002 22:23 schreef Merkowitz het volgende:
Ongelofelijk wat een reacties hier komen op Norton en films als Fight club.Die kerel is imho een van de besten van zijn generatie. Hij kan elk personage geloofwaardig neerzetten. Hij speelt ook heel meeslepend.
Daarnaast is Fight Club natuurlijk ook een beregoede film.
* Merkowitz gunt iedereen een mening, maar hierover is geen meningsverschil mogelijk
Kijk nou bijvoorbeeld naar Primal Fear. Is dat niet overtuigend genoeg?
En over Fight club: Dit is één van de beste films die ik de laatste jaren heb gezien. En dat komt voor een groot gedeelte door het geweldige optreden van Edward (en uiteraard ook Brad Pitt)
Misschien moet dit topic maar verplaatst worden naar de 'klaagbaak'.
quote:Humor is een relatief begrip, dus dat niet iedereen dit even grappig vindt, daar kan ik inkomen...
Op zondag 10 maart 2002 22:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Misschien moeten de zeikerds gewoon eens een cursus humor doen, en bijzonder goed opletten bij het hoofdstuk sarcasme...
Maar dat ze het feit dat dit topic (op een ongelooflijk doorzichtige manier nog wel) sarcastisch bedoeld is, na vele niet zo subtiele hints, niet te pakken willen krijgen, dat baart mij oprecht zorgen... ![]()
Mensen vertellen mij in het dagelijkse leven wel eens, dat ik moet uitkijken met cynisme en sarcasme. Dan antwoord ik, dat iedere boer zoiets wel door heeft.
Dit topic heeft mij van het absolute tegendeel overtuigd... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 10-03-2002 23:23]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |