abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9205416
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat ze tijd nodig heeft om haar vorige relatie te verwerken en ze erg depressief is. Ik ben stapelgek op haar, maar ik heb na het plaatsen van eerdere topics toch sterk het idee dat het nooit meer goedkomt tussen ons. Ik weet dus niet of ik moet wachten of doorgaan. Nu heb ik een vrouw leren kennen en ik zou best sex met haar willen hebben, maar stel nu dat die andere vriendin weer terugkomt? wat dan? eerlijk zijn of jokken? En kan ik dit maken? Ik ben dus niet verliefd op die nieuwe vlam maar voel me sexueel aangetrokken. Wat zouden jullie doen?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:31:24 #2
29029 SiNz
of a twisted mind
pi_9205478
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:29 schreef harm39 het volgende:
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat ze tijd nodig heeft om haar vorige relatie te verwerken en ze erg depressief is. Ik ben stapelgek op haar, maar ik heb na het plaatsen van eerdere topics toch sterk het idee dat het nooit meer goedkomt tussen ons. Ik weet dus niet of ik moet wachten of doorgaan. Nu heb ik een vrouw leren kennen en ik zou best sex met haar willen hebben, maar stel nu dat die andere vriendin weer terugkomt? wat dan? eerlijk zijn of jokken? En kan ik dit maken? Ik ben dus niet verliefd op die nieuwe vlam maar voel me sexueel aangetrokken. Wat zouden jullie doen?
Je hebt toch nix meer met die andere? Is het toch jouw keuze lijkt me!? Ga op je gevoel af...als het niet goed voelt, gewoon niet doen.
Suc6 iig!
Life suxx, deal with it!
pi_9205482
ik zou voor je (ex) vriendin gaan. sim-pel
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:31:45 #4
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9205487
mja... [mijn mening] waarom zou je sex hebben met iemand op wie je niet verliefd bent [/mijn mening]
KippKoRN I love you!
pi_9205488
Walgelijke kerel ben jij.

Als jij nog gek op haar bent ga je niet met een ander neuken. Als je een relatie had gehad had je dat namelijk (hoop ik) ook niet gedaan.

Ik vraag me af of je dan nog echt wel zo gek op die ex van je bent

pi_9205547
als je denkt dat het niet meer goed komt met je ex, wat let je dan nog? gewoon gaan met die banaan.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:33:36 #7
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_9205549
ik zou t risico gewoon nemen hoor, kleine kans dat je ex terugkomt lijkt mij. en dan heb je wel mooi een kans op andere leuke dingen laten lopen!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_9205556
Het komt een beetje over alsof je geen week zonder seks kunt. Hm, je moet het natuurlijk zelf weten, officieel is het wel uit tussen jou en je vriendin, maar ik denk niet dat als het weer goedkomt, je echt een leuke indruk maakt op je vriendin als ze erachter komt dat je meteen met een ander het bed in bent gedoken.

Denk je even in dat het andersom was, dat het weer goedkomt en dat je ontdekt dat je vriendin in de tussentijd met andere mannen heeft liggen vrijen. Hoe zou je dat vinden?

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:35:54 #9
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_9205606
Ik weet natuurlijk niet hoe de kansen zijn dat het weer goedkomt met je ex, maar om dan met een andere meid sex te gaan hebben vind ik persoonlijk idioot als je verder niets voor dr voelt.
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
pi_9205634
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:35 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik weet natuurlijk niet hoe de kansen zijn dat het weer goedkomt met je ex, maar om dan met een andere meid sex te gaan hebben vind ik persoonlijk idioot als je verder niets voor dr voelt.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:38:35 #11
16976 Fling
Fan o' man
pi_9205693
Ik verbaas me suf over sommige reacties hier...
Wat is er mis met sex om de sex? En zo leuk was het niet, die laatste periode met z'n ex (eerdere topics doorgelezen) dus het wordt wel weer tijd voor een beetje lol, dacht ik zo.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_9205786
Nou, ik zou er gewoon voor gaan Het leven hoeft toch niet alleen uit liefde te bestaan, een pleziertje hier en daar moet in mijn ogen ook geen kwaad kunnen
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_9205787
Lang leve de lol, zouk zeggen!

Het leven is al zo kort.

dinsdag 18 maart 2003 @ 14:41:31 #14
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9205790
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:38 schreef Fling het volgende:
Ik verbaas me suf over sommige reacties hier...
Wat is er mis met sex om de sex? En zo leuk was het niet, die laatste periode met z'n ex (eerdere topics doorgelezen) dus het wordt wel weer tijd voor een beetje lol, dacht ik zo.
ja het ligt er natuurlijk aan welke waarde jij aan sex hecht...
als jij alleen sex wilt met iemand "omdat het lekker is" moet je dat vooral doen, maar ik vind het de grootst mogelijke onzin... sex zonder liefde is geen goede sex!

(vind ik)

KippKoRN I love you!
pi_9205798
MANNEN!???! Gadverdamme..

Sex om het sex hebben. sad!
Bij mij heeft sex enige waarde. Ik ga niet met jan en alleman naar bed omdat ik daar zin in heb. Ik heb sex met 1 persoon omdat ik van diegene hou! En hij van mij.

Wanhopig noem ik de topicstarter!

dinsdag 18 maart 2003 @ 14:42:31 #16
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9205816
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:41 schreef Mea.Culpa het volgende:

Bij mij heeft sex enige waarde. Ik ga niet met jan en alleman naar bed omdat ik daar zin in heb. Ik heb sex met 1 persoon omdat ik van diegene hou! En hij van mij.

helemaal mee eens
der zijn ook nog mensen waar ik mee kan praten
KippKoRN I love you!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:43:02 #17
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_9205831
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:41 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, ik zou er gewoon voor gaan Het leven hoeft toch niet alleen uit liefde te bestaan, een pleziertje hier en daar moet in mijn ogen ook geen kwaad kunnen
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_9205833
quote:

tsjaa moet jij weten, maar laat ruimerdenkenden alsjeblieft in hun waarde, terwijl je zelf in je hokje blijft zitten.

je bent trouwens ook nog wel erg jong. ik denk niet dat je dit over 10/20 jaar nog kan zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door Byte_Me op 18-03-2003 14:44]

dinsdag 18 maart 2003 @ 14:44:37 #19
16976 Fling
Fan o' man
pi_9205877
quote:

For the record: Ik ben een vrouw. En poebeertjuh ook.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_9205893
Triest hoe sommige mensen nog steeds denken over sex.

Van sex moet je gewoon genieten. En als het goed voelt, dus als je een leuk iemand tegenkomt, dan kan je daar best sex mee hebben. Hoef je niet eens een relatie voor te hebben.
Je hoeft toch ook geen contract af te sluiten met je groenteboer als je daar toevallig een krop sla koopt?!

pief paf poef
pi_9205949
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:44 schreef Fling het volgende:

[..]

For the record: Ik ben een vrouw. En poebeertjuh ook.

Inderdaad! En dat bekrompen idee dat alleen mannen sex zouden hebben voor de sex, moeten een aantal mensen hier ook maar eens laten varen
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:47:33 #22
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9205964
Het gaat niet om dat relatie-aspect, maar ik denk wel dat het de kansen dat het goed komt aanzienlijk verkleint.

Als het andersom is en het is net uit met iemands ex-vriendin en zij duikt binnen een week met een ander het bed in, wat evengoed haar goed recht is natuurlijk, begint iedereen over respect te roepen en dat je dat niet hoort te doen als het nog maar zo kort uit is. Op zich vind ik dat iedereen dat voor zichzelf moet weten, maar andersom komt het natuurlijk precies hetzelfde aan.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:47:50 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_9205969
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:29 schreef harm39 het volgende:
Het feit dat je erover twijfelt moet volgens mij al genoeg zeggen. Niet doen dus
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 18 maart 2003 @ 14:48:23 #24
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9205981
Pff , boeie , je bent toch vrijgezel

Lekker sexen hoor

pi_9205982
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:45 schreef Solid_Snake het volgende:
Triest hoe sommige mensen nog steeds denken over sex.

Van sex moet je gewoon genieten. En als het goed voelt, dus als je een leuk iemand tegenkomt, dan kan je daar best sex mee hebben. Hoef je niet eens een relatie voor te hebben.
Je hoeft toch ook geen contract af te sluiten met je groenteboer als je daar toevallig een krop sla koopt?!

mee eens, je hoeft niet met iedereen het bed in te duiken, maar als je toch geen relatie hebt, en jij je tot een andere persoon aangetrokken voelt op sexgebied...kan dat toch geen kwaad?

hypocryte mensen hier die waarschijnlijk jaloers zijn vanwege het feit dat jij met iemand het bed in kan, en zij niet

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')