abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9206647
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:11 schreef L3IPO het volgende:
Ik vind het jammer dat jullie zo blind zijn voor de feiten, maar ach, jullie zullen het over 50 jaar zelf wel merken, en dan hopelijk terugdenken aan deze discussie. Ik zeg niet dat mijn toekomstbeeld werkelijkheid zal worden, maar ik zie nog wel grote problemen in ons land, tussen de allochtonen en de autochtonen. Wie de aggressor zal zijn weet ik nog niet, dat zouden ze allebei kunnen zijn...
Kijk, dit vind ik dan weer jammer. Je roept een hele hoop, maar zodra gevraagd wordt waar je het allemaal op baseert geef je niet thuis. "Jullie zijn blind voor de feiten", zeg je dan. Laat die feiten dan eerst maar eens zien.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:13:44 #102
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9206650
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Post dat scenario dan even.

het heeft toch geen nut...misschien dat ik ooit nog eens voor school mijzelf hier in zal verdiepen, dan post ik dat wel meteen, is nu teveel werk
Humans dont deserve to live...
pi_9206664
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:12 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ok, post jij dan eerst even een verslag van 3000 worden die al mijn argumenten ed. onderuit halen?

Waarom? Ik ben nieuwsgierig naar je scenario van de coalitiebesprekingen over 50 jaar. Dat heb je blijkbaar al in je hoofd zitten, dus ben ik nieuwsgierig.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:14:59 #104
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9206683
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Kijk, dit vind ik dan weer jammer. Je roept een hele hoop, maar zodra gevraagd wordt waar je het allemaal op baseert geef je niet thuis. "Jullie zijn blind voor de feiten", zeg je dan. Laat die feiten dan eerst maar eens zien.

Lees de post van Strolie...het is gewoon zo, maar ik heb geen zin om al die cijfertjes op te gaan zoeken voor jullie. Trouwens, dit soort cijfers kunnen natuurlijk heel erg gekleurd zijn, ligt eraan door wie ze gemaakt zijn...
pi_9206688
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:13 schreef L3IPO het volgende:

[..]

het heeft toch geen nut...misschien dat ik ooit nog eens voor school mijzelf hier in zal verdiepen, dan post ik dat wel meteen, is nu teveel werk

Dat vind ik nou slap. Grote mond opentrekken, maar niet thuis geven zodra men wat vraagt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ulx op 18-03-2003 15:15]

pi_9206690
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:11 schreef L3IPO het volgende:
Ik vind het jammer dat jullie zo blind zijn voor de feiten, maar ach, jullie zullen het over 50 jaar zelf wel merken, en dan hopelijk terugdenken aan deze discussie. Ik zeg niet dat mijn toekomstbeeld werkelijkheid zal worden, maar ik zie nog wel grote problemen in ons land, tussen de allochtonen en de autochtonen. Wie de aggressor zal zijn weet ik nog niet, dat zouden ze allebei kunnen zijn...
Als veel mensen zich zo opstellen als jij dan zie ik ook een probleem. Ik bedoel het niet lullig maar ik vind je niet overlopen van inlevingsvermogen en tolerantie. Maar ik heb er na het beroerde vorige jaar wel weer vertrouwen in dat de gemiddelde Nederlander iets verstandiger is en gewoon in vrede met zijn buurman kan leven. Je hoeft neit alles van elkaar te begrijpen of goed te keuren om toch prima met elkaar te kunnen leven.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:15:21 #107
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9206698
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben nieuwsgierig naar je scenario van de coalitiebesprekingen over 50 jaar. Dat heb je blijkbaar al in je hoofd zitten, dus ben ik nieuwsgierig.

Omdat dat net zoveel werk is als wat jij mij vraagt...
pi_9206720
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:15 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Omdat dat net zoveel werk is als wat jij mij vraagt...

Je kunt wat je je voorstelt toch wel even posten?
pi_9206748
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:11 schreef Strolie75 het volgende:

Allochtonen die uit arme gebieden hierheen worden gehaald leveren duidelijk geen bijdrage aan de samenleving. Ze hebben geen opleiding en spreken de taal niet. In numerieke aantallen frauderen inderdaad meer autochtonen dan allochtonen. Maar in % is het aantal frauderende autochtonen veel hoger. En aangezien ik bij een uitkeringsinstantie werk kan ik je verzekeren dat ik dit niet uit mijn duim zuig.

Dat zul je met cijfers moeten bewijzen want het is je reinste kolder.
Het eerste zit wel wat in maar je stelt het veel te algemeen. Waarom hoor ik nooit iemand over de bijdragen die autochtonen aan de samenleving moeten leveren? Volgens mij houdt dat elkaar gezellig in evenwicht.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:16:56 #110
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9206750
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Als veel mensen zich zo opstellen als jij dan zie ik ook een probleem. Ik bedoel het niet lullig maar ik vind je niet overlopen van inlevingsvermogen en tolerantie. Maar ik heb er na het beroerde vorige jaar wel weer vertrouwen in dat de gemiddelde Nederlander iets verstandiger is en gewoon in vrede met zijn buurman kan leven. Je hoeft neit alles van elkaar te begrijpen of goed te keuren om toch prima met elkaar te kunnen leven.

Het beroerde vorige jaar? je bedoelt het vermoorden van Pim Fortyun? En in vrede leven met je allochtone buurman, ik denk dat dit maar weinig voorkomt in Nederland, het zal meer langs elkaar heenleven zijn
pi_9206760
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:14 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Lees de post van Strolie...het is gewoon zo,

Dat noem ik geen onderbouwing.
quote:
maar ik heb geen zin om al die cijfertjes op te gaan zoeken voor jullie.
Doe dan ook niet dergelijke uitspraken, denk ik dan weer.
quote:
Trouwens, dit soort cijfers kunnen natuurlijk heel erg gekleurd zijn, ligt eraan door wie ze gemaakt zijn...
Mwah, het CBS is geen linkse geitenwollensokken club, dus dat valt wel mee. Ik heb de cijfers overigens niet kunnen vinden, maar ik beweer dergelijke dingen dan ook niet.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:17:35 #112
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9206772
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zul je met cijfers moeten bewijzen want het is je reinste kolder.
Het eerste zit wel wat in maar je stelt het veel te algemeen. Waarom hoor ik nooit iemand over de bijdragen die autochtonen aan de samenleving moeten leveren? Volgens mij houdt dat elkaar gezellig in evenwicht.

Volgens jou ja...
pi_9206824
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:16 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Het beroerde vorige jaar? je bedoelt het vermoorden van Pim Fortyun? En in vrede leven met je allochtone buurman, ik denk dat dit maar weinig voorkomt in Nederland, het zal meer langs elkaar heenleven zijn

Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft maar ik heb Turkse en Surinaamse collega's waarbij ik over de vloer kom, ik wissel recepten uit met Marokkaanse kennissen en ik hoef niet te weten hoe de moslims verderop over mij denken zolang we elkaar groeten en een babbeltje maken (iets wat veel Nederlanders juist verleerd zijn).

Ik doelde niet op de moord maar op de hetze tegen allochtonen en de oproep tot onverdraagzaamheid die vorig jaar in gang werd gezet.

dinsdag 18 maart 2003 @ 15:19:15 #114
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9206835
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:17 schreef gelly het volgende:

Dat noem ik geen onderbouwing.

Dat noem ik feiten, die hoeven niet onderbouwd te worden
quote:
Doe dan ook niet dergelijke uitspraken, denk ik dan weer.
Tot dergelijke uitspraken werd ik gewoon gedwongen hier
quote:
Mwah, het CBS is geen linkse geitenwollensokken club, dus dat valt wel mee. Ik heb de cijfers overigens niet kunnen vinden, maar ik beweer dergelijke dingen dan ook niet.
Nee, maar jij beweert wel dat ik ongelijk heb...

[Dit bericht is gewijzigd door L3IPO op 18-03-2003 15:20]

pi_9206853
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:17 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Volgens jou ja...

Als jij met feiten komt, zal ik het ook doen. Jij suggereert tot je erbij neervalt.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:20:10 #116
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9206863
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft maar ik heb Turkse en Surinaamse collega's waarbij ik over de vloer kom, ik wissel recepten uit met Marokkaanse kennissen en ik hoef niet te weten hoe de moslims verderop over mij denken zolang we elkaar groeten en een babbeltje maken (iets wat veel Nederlanders juist verleerd zijn).

Ik doelde niet op de moord maar op de hetze tegen allochtonen en de oproep tot onverdraagzaamheid die vorig jaar in gang werd gezet.

Ik denk juist dat jij in een hele wereld leeft dat verreweg de meeste Nederlanders...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:21:43 #117
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9206927
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Als jij met feiten komt, zal ik het ook doen. Jij suggereert tot je erbij neervalt.

Ik denk dat ik een stuk minder rechts ben dan jij links, dus zijn mijn suggesties een stuk minder subjectief dan die van jou correct me if i'm wrong
pi_9206965
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:21 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een stuk minder rechts ben dan jij links, dus zijn mijn suggesties een stuk minder subjectief dan die van jou correct me if i'm wrong

Onzin opmerking. Je gooit allerlei beweringen en suggesties over allochtonen op het net die je niet waar kunt maken en je wekt niet de indruk er veel van te weten. Het is blijkbaar allemaal gevoel. En dat is niet zo'n goede raadgever in dezen hebben we vorig jaar wel gemerkt.
pi_9206997
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:19 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Dat noem ik feiten, die hoeven niet onderbouwd te worden
[..]

Ah, ok.

Ken je de definitie van het woord "feit" ?

code:
feit (het ~) 

1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat 
=> feitelijkheid

[Dit bericht is gewijzigd door gelly op 18-03-2003 15:24]

pi_9207011
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:21 schreef L3IPO het volgende:
correct me if i'm wrong
Nou, als men je vraagt om je suggesties een wat te verduidelijken geef je niet thuis.

Da's wel jammer. Op deze manier klink je toch een beetje als een hol vat.

dinsdag 18 maart 2003 @ 15:25:06 #121
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9207026
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin opmerking. Je gooit allerlei beweringen en suggesties over allochtonen op het net die je niet waar kunt maken en je wekt niet de indruk er veel van te weten. Het is blijkbaar allemaal gevoel. En dat is niet zo'n goede raadgever in dezen hebben we vorig jaar wel gemerkt.

Dat zeg jij, ik denk dat het erg moeilijk zal zijn om een rationeler persoon te vinden dan mij. En ik hoef ze ook niet waar te maken. Dan nog iets, ze hoeven ook niet waar te zijn, het gaat erom hoe de mensen erover denken. Als de meerderheid va de autochtonen dit zo zien, dan is het toch ook eigenlijk zo? De autochtonen zullen dan steeds meer tegenover de allochtonen komen te staan, die op hun beurt dan weer tegen de autochtonen in gaan, dat zou een groot probleem kunnen worden
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:25:37 #122
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9207043
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Ah, ok.

Ken je de definitie van het woord "feit" ?

code:
feit (het ~) 

1 gebeurtenis of omstandigheid waarvan de werkelijkheid vaststaat 
=> feitelijkheid

vaststaat ja, moet je dat dan onderbouwen? als het toch al vaststaat?
pi_9207045
Laten we die jongen nou niet gaan bashen - het is alleen jammer dat als het om allochtonen gaat, het vaak na een half uurtje blijkt op niet veel anders gebaseerd te zijn dan de onderbuik. Da's niet zo interessant
pi_9207053
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:25 schreef L3IPO het volgende:

[..]

Als de meerderheid va de autochtonen dit zo zien, dan is het toch ook eigenlijk zo?

dinsdag 18 maart 2003 @ 15:26:04 #125
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_9207055
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:24 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou, als men je vraagt om je suggesties een wat te verduidelijken geef je niet thuis.

Da's wel jammer. Op deze manier klink je toch een beetje als een hol vat.

sorry dat ik niet op die manier over kom die jij graag wilt horen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')