quote:Over een jaar of vijftig? Geen idee.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:58 schreef L3IPO het volgende:[..]
Er zijn nu al erg veel problemen met het vormen van een coalitie tussen de PvdA en het CDA, zullen deze problemen niet velen malen groter (onoverkomelijk) zijn tussen zeg maar het CDA en de Nieuwe Islamitschie Partij(fictief)?
quote:Als je mijn posts hierboven wat beter had gelezen had je kunnen lezen dat ik dit inderdaad als een nadeel van de democratie zie
Op dinsdag 18 maart 2003 15:00 schreef Ulx het volgende:[..]
Kut hè, democratie.
quote:ik ook niet, maar ik kan me er wel een voorstelling bij maken
Op dinsdag 18 maart 2003 15:01 schreef Ulx het volgende:[..]
Over een jaar of vijftig? Geen idee.
quote:Als je anderen zulke grove verwijten maakt, moet je eerste je eigen zaakjes voor elkaar hebben.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bedankt dat je me op een stomme taalfout wijst, ga nu eens in op mijn argumenten.
Dat van die kinderen is onjuist en achterhaald en ook nogal insinuerend. Allochtone vrouwen nemen geen kinderen om in de WAO te komen ![]()
De meeste allochtonen leveren wel een bijdrage aan de samenleving. Het verschil met autochtonen is er niet echt. Het lijkt net alsof uitkeringen en fraude daarmee aan allochtonen zijn voorbehouden. Nou vergis je niet, verhoudingsgewijs blijven autochtonen veruit in de meerderheid. Is ook logisch toch.
quote:Het is helemaal niet relevant dat je dat er bij sleept. Ik heb het over mensen die op eigen kracht veel bereiken.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:01 schreef L3IPO het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ze het niet kunnen, tuurlijk wel, anders krijgen ze die baan niet, maar jij ontkent blijkbaar dat positieve discriminatie wordt toegepast, met name bij overheidsinstellingen
quote:Maybe - doe't ie't leuk?
Op dinsdag 18 maart 2003 15:00 schreef GunsBlazing het volgende:ben jij toevallig ook op Maroc.nl bezig onder de naam GayPride?
Nee hoor, dat ben ik niet, wat zou ik op Maroc.nl moeten?
quote:Ik denk dat de bijdrage die de allochtonen leveren aan de verzorgingstaat minder is dan de kosten die deze groeperingen met zich meebrengen. Ook is het zo dat allochtonen meer fraude plegen (met de belastingen bijvoorbeeld) dan autochtonen, procentueel gezien.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:02 schreef SCH het volgende:[..]
Als je anderen zulke grove verwijten maakt, moet je eerste je eigen zaakjes voor elkaar hebben.
Dat van die kinderen is onjuist en achterhaald en ook nogal insinuerend. Allochtone vrouwen nemen geen kinderen om in de WAO te komen
De meeste allochtonen leveren wel een bijdrage aan de samenleving. Het verschil met autochtonen is er niet echt. Het lijkt net alsof uitkeringen en fraude daarmee aan allochtonen zijn voorbehouden. Nou vergis je niet, verhoudingsgewijs blijven autochtonen veruit in de meerderheid. Is ook logisch toch.
quote:Maar da's alleen maar een voorstelling.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:02 schreef L3IPO het volgende:[..]
ik ook niet, maar ik kan me er wel een voorstelling bij maken
Ik kan me geen voorstelling maken van coalitieonderhandelingen over 50 jaar tussen één van de huidige partijen en een nu nog fictieve club.
nou ja, ik kan het wel, maar het zal waarschijlijk als een lul op een drumstel slaan.
quote:Dat is zeker wel relevant, want die groep die het op eigen kracht bereiken is niet zo groot...
Op dinsdag 18 maart 2003 15:04 schreef SCH het volgende:[..]
Het is helemaal niet relevant dat je dat er bij sleept. Ik heb het over mensen die op eigen kracht veel bereiken.
quote:Je zou er in ieder geval goed bij passen
Op dinsdag 18 maart 2003 15:05 schreef SCH het volgende:[..]
Maybe - doe't ie't leuk?
Nee hoor, dat ben ik niet, wat zou ik op Maroc.nl moeten?
quote:Ja als jij ze zo wilt noemen? Ik zie ze gewoon als mensen maar dat gaat jou te ver?
Op dinsdag 18 maart 2003 14:59 schreef L3IPO het volgende:[..]
Dat vind ik dus een "eng" toekomstbeeld, dat wij geregeerd gaan worden door "onze" gastarbeiders...
quote:Jammer dat je dat niet kan, ik kan het namelijk wel
Op dinsdag 18 maart 2003 15:06 schreef Ulx het volgende:[..]
Maar da's alleen maar een voorstelling.
Ik kan me geen voorstelling maken van coalitieonderhandelingen over 50 jaar tussen één van de huidige partijen en een nu nog fictieve club.
nou ja, ik kan het wel, maar het zal waarschijlijk als een lul op een drumstel slaan.
quote:Ik heb niet de indruk dat jij daar veel verstand van hebt. Het is namelijk een ontzettende domme opmerking van je.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:06 schreef L3IPO het volgende:[..]
Dat is zeker wel relevant, want die groep die het op eigen kracht bereiken is niet zo groot...
quote:Waar haal je dit nou weer vandaan ?
Op dinsdag 18 maart 2003 15:05 schreef L3IPO het volgende:[..]
Ook is het zo dat allochtonen meer fraude plegen (met de belastingen bijvoorbeeld) dan autochtonen, procentueel gezien.
quote:Je lult echt uit je nek - ik hou er niet van maar dan moet je echt met bronnen komen want het is totale bullshit.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:05 schreef L3IPO het volgende:[..]
Ik denk dat de bijdrage die de allochtonen leveren aan de verzorgingstaat minder is dan de kosten die deze groeperingen met zich meebrengen. Ook is het zo dat allochtonen meer fraude plegen (met de belastingen bijvoorbeeld) dan autochtonen, procentueel gezien.
quote:zucht, tuurlijk zijn het mensen, maar ik ben wel van mening dat het mensen zijn die hier niet thuishoren maar die in hun eigen land veel beter zouden kunnen hebben, dat zou een hoop spanningen onder de autochtonen tot gevolg hebben, en misschien een opbouw van hun thuislanden?
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef SCH het volgende:[..]
Ja als jij ze zo wilt noemen? Ik zie ze gewoon als mensen maar dat gaat jou te ver?
quote:Post 'm eens, ik ben nieuwsgierig.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef L3IPO het volgende:[..]
Jammer dat je dat niet kan, ik kan het namelijk wel
En niet één lullige variant, hè. Gelijk de meeste mogelijkheden dan.
quote:Nee joh - laat je niks wijsmaken. Ik heb prettige seks met moslims
Op dinsdag 18 maart 2003 15:08 schreef GunsBlazing het volgende:
Ze zien jou niet als mens, hoor. Je bent voor moslims lager dan een varken.
quote:Ik zal thuis nog eens in de oud papierbak kijken of ik dat nummer van Elsevier kan vinden, stond het mooi onderbouwd met cijfertjes.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:02 schreef SCH het volgende:
Dat van die kinderen is onjuist en achterhaald en ook nogal insinuerend. Allochtone vrouwen nemen geen kinderen om in de WAO te komen
quote:Allochtonen die uit arme gebieden hierheen worden gehaald leveren duidelijk geen bijdrage aan de samenleving. Ze hebben geen opleiding en spreken de taal niet. In numerieke aantallen frauderen inderdaad meer autochtonen dan allochtonen. Maar in % is het aantal frauderende autochtonen veel hoger. En aangezien ik bij een uitkeringsinstantie werk kan ik je verzekeren dat ik dit niet uit mijn duim zuig.
quote:Post dat scenario dan even.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:11 schreef L3IPO het volgende:
Ik vind het jammer dat jullie zo blind zijn voor de feiten, maar ach, jullie zullen het over 50 jaar zelf wel merken, en dan hopelijk terugdenken aan deze discussie. Ik zeg niet dat mijn toekomstbeeld werkelijkheid zal worden, maar ik zie nog wel grote problemen in ons land, tussen de allochtonen en de autochtonen. Wie de aggressor zal zijn weet ik nog niet, dat zouden ze allebei kunnen zijn...
quote:Ok, post jij dan eerst even een verslag van 3000 worden die al mijn argumenten ed. onderuit halen?
Op dinsdag 18 maart 2003 15:09 schreef Ulx het volgende:[..]
Post 'm eens, ik ben nieuwsgierig.
En niet één lullige variant, hè. Gelijk de meeste mogelijkheden dan.
quote:Ik moslim? Nee hoor, ben een keurig gereformeerde jongen, althans in die sferen opgevoed. Ben zelf niet gelovig. Maar dat een imam eens iets tegen homo's roept, wil niet zeggen dat alle moslims zo denken, echt niet. Moslims zijn over het algemeen verdraagzamer tegenover homo's dan christenen is mijn eigen ervaring.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:11 schreef GunsBlazing het volgende:
Ja, omdat je er zelf een bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |