Omdat er de laatste tijd nogal veel mensen om mij heen zijn die er om vragen, heb ik besloten om een opgeilsite op te zetten! Een site dus waar je een hoop toffe links kunt vinden naar gratis sites met plaatjes enzo...
Maar... Daar heb ik hulp bij nodig. Het is dan ook mogelijk om je eigen favo site *direct* toe te voegen. Alvast bedankt :-D
Klik hier om de Opgeilservice te bekijken en om je favo site toe te voegen!
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 18-03-2003 13:29]
Is toch een mooi initiatief, ofnie dan?! Bovendien ben ik erg benieuwd wat jullie favo sites zijn
Nou, modder-eters doe eens niet zo flauw, jullie zien dat het niet commercieel is, dus doe eens lief
[Dit bericht is gewijzigd door technolusion op 18-03-2003 13:07]
quote:http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=4&id=2221644
Op dinsdag 18 maart 2003 13:05 schreef technolusion het volgende:
Is geen spam! Er staat namelijk geen enkele banner op en het is niet commercieel
Je spamt op meerdere forums..
quote:of het nou commercieel is ja/nee, is beside the point, reclame maken voor je eigen website valt hier onder spam
Is geen spam! Er staat namelijk geen enkele banner op en het is niet commercieelIs toch een mooi initiatief, ofnie dan?! Bovendien ben ik erg benieuwd wat jullie favo sites zijn
Nou, modder-eters doe eens niet zo flauw, jullie zien dat het niet commercieel is, dus doe eens lief
quote:Ik zit idd. om meerdere forums, maar ik ben gewoon benieuwd wat iedereen zo in het dagelijks leven zit te bekijken. Laten we elkaar dan gewoon helpen en dit op een niet commerciele site verzamelen
Op dinsdag 18 maart 2003 13:07 schreef Stimodrol het volgende:[..]
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=4&id=2221644
Je spamt op meerdere forums..
Is dus geen spam, meer een vorm van open communicatie!
Bovendien is spam iets waar mensen niet om gevraagd hebben en nu *kies* je toch zelf om het toe te voegen of niet...
Trust me
[Dit bericht is gewijzigd door technolusion op 18-03-2003 13:10]
quote:ik wil niet eens weten met wie jij allemaal omgaat.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:03 schreef technolusion het volgende:
quote:Helpen
Op dinsdag 18 maart 2003 13:08 schreef technolusion het volgende:[..]
Ik zit idd. om meerdere forums, maar ik ben gewoon benieuwd wat iedereen zo in het dagelijks leven zit te bekijken. Laten we elkaar dan gewoon helpen en dit op een niet commerciele site verzamelen
Trust me
Dat doen kazaa en mijn rechterhand wel
quote:alsof dat er iets toe doet...
Is geen spam! Er staat namelijk geen enkele banner op en het is niet commercieel
zet dan een link in je signature.
Reageer dan niet, als je alles als spam beschouwt en geen oog hebt voor nieuwe leuke initiatieven!
voor de mensen die wel willen meehelpen!
"Slot", "Slot", "Slot", "Slot", "Slot", "Slot",
"Lalalalalaaaaaa"
380 hits vandaag alleen! Jouw manier van promotion werkt wel _o_
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:12 schreef technolusion het volgende:
Als de flauwerikken nou eens stoppen met hun stoere gepraat, dan kunnen we constructief verder met de mensen die dit wel op prijs stellenReageer dan niet, als je alles als spam beschouwt en geen oog hebt voor nieuwe leuke initiatieven!
voor de mensen die wel willen meehelpen!
waar blijven die modjes nou als je ze wél nodig hebt?
Triest hoor, sommige mensen die
Maar ik ga door voor de mensen die het wel weten te waarderen!!!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:16 schreef technolusion het volgende:
Leuk zeg, die mensen die "spam1, spam2, spam3 & spam 4 en "fok you" hebben toegevoegd, erg bedankt... Lekker origineel he
wat mensen toch voor domme ideeen krijgen
[Dit bericht is gewijzigd door F1-dude op 18-03-2003 13:23]
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:16 schreef technolusion het volgende:
Leuk zeg, die mensen die "spam1, spam2, spam3 & spam 4 en "fok you" hebben toegevoegd, erg bedankt... Lekker origineel heTriest hoor, sommige mensen die
quote:dat denk ik niet
Maar ik ga door voor de mensen die het wel weten te waarderen!!!![]()
[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 18-03-2003 13:21]
DE GROETEN!!!!!!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 18-03-2003 13:22]
Iedereen de groeten terug!
quote:Oh gaan we dreigen?
Op dinsdag 18 maart 2003 13:24 schreef technolusion het volgende:
Mensen die gare zaken als "spam" etc. gaan submitten, I know who you are, IP has been logged. (en ik ga aangifte van SPAM doen, als je doorgaat met flooden van gare sites, alleen kwaliteits-sites svp!)
quote:offtopic: ik zit net ff te kijken naar je shakers... geinige dingetjes, maar resoneren die niet de poten onder je bed uit door de vloer?
Op dinsdag 18 maart 2003 13:21 schreef daburnd88 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:ojee... aangifte van spam op een site die 18+ links heeft... oeiiiiiiiii sta te trillen op m'n benen
Mensen die gare zaken als "spam" etc. gaan submitten, I know who you are, IP has been logged. (en ik ga aangifte van SPAM doen, als je doorgaat met flooden van gare sites, alleen kwaliteits-sites svp!)
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:24 schreef StephanL het volgende:
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |