ik kan totaal niet tegen kietelen... als mijn vriendin me met de vlakke hand aanraakt, gaat het goed, maar zo gauw ze met haar nagels begint, ga ik bijna kapot! Mijn buik en mijn zij zijn vreselijk.
Maar als ik aan het werk ben, en loop met een dienblad vol glazen op een hand in de lucht, en wordt dan gekieteld, dan is er niks aan de hand, dan kan ik gewoon doorlopen, zonder dat er iets aan de hand is
En ze is helemaal fan van mijn buik, dus afblijven kan ze er niet van... wat moet ik hiermee doen? Is er een manier om er van af te komen? oefenen, medicijnen, iets anders??
Alsjeblieft, laat het me weten, want ik wordt er gek van!
quote:Ik ken het heb het zelfde probleem, bij mij werkt het om de buikspieren licht aan te spannen. Teveel werkte niet en teweinig oook niet. Mischien werkt het voor jouw ook. En zij kan er wel tegen in mijn geval dan. Dus shhhhaaa sterkte
Op dinsdag 18 maart 2003 11:04 schreef bint het volgende:
ik zit echt met een groot probleem:ik kan totaal niet tegen kietelen... als mijn vriendin me met de vlakke hand aanraakt, gaat het goed, maar zo gauw ze met haar nagels begint, ga ik bijna kapot! Mijn buik en mijn zij zijn vreselijk.
Maar als ik aan het werk ben, en loop met een dienblad vol glazen op een hand in de lucht, en wordt dan gekieteld, dan is er niks aan de hand, dan kan ik gewoon doorlopen, zonder dat er iets aan de hand is
En ze is helemaal fan van mijn buik, dus afblijven kan ze er niet van... wat moet ik hiermee doen? Is er een manier om er van af te komen? oefenen, medicijnen, iets anders??
Alsjeblieft, laat het me weten, want ik wordt er gek van!
Ik heb hetzelfde probleem, voornamelijk op m'n buik, m'n zij en ook m'n benen. Het vreemde is, dat ik er de ene keer veel beter tegen kan dan de andere keer.
Ik vind het zelf soms toch wel een beetje irritant (m'n vriendin hopelijk niet)
quote:Wees blij dat je er dan wel tegen kan.
Alleen zou het een knoeiboel worden als ik bijv. drinken op een dienblad heb staan...
Er is geen oplossing vrees ik om er vanaf te komen, alleen voorkomen dat ze met haar nagels bij je buik komt...
Anders kan je nog altijd proberen eraan te wennen met wat hulp van haar...
quote:Ja, ze is gek.
Op dinsdag 18 maart 2003 16:00 schreef MaxiTitan het volgende:
Anders kan je nog altijd proberen eraan te wennen met wat hulp van haar...
Meestal vinden ze het veels te leuk dat je er niet tegen kan, hebben ze iets om je te chanteren.
quote:
oefenen, medicijnen, iets anders??
Vind je het echt zooo erg dan? Ik kan ook niet tegen kietelen en spring ook tegen het plafond als iemand dat doet, maar ik lig er niet wakker van Ik denk dat je er wel aan kunt wennen, want zoals je zegt heb je er op je werk geen last van als iemand het doet.
quote:Daarom zei ik proberen je kennie weten...
Op dinsdag 18 maart 2003 16:13 schreef TumTum het volgende:[..]
Ja, ze is gek.
Meestal vinden ze het veels te leuk dat je er niet tegen kan, hebben ze iets om je te chanteren.
maar als je lekker met zijn 2en op de bank zit/ligt, en je zit gezellig een filmpje te kijken, en je springt opeens op, is niet leuk...
Ze kan me gewoon niet normaal aanraken met haar vingers op die plekken...
met de vlakke hand lukt wel
En dat kriebelen vind ik heerlijk, alleen niet op die plekken (op dit moment dan he)
Ach ja, misschien moet ik er aan wennen, of mezelf erop gaan concentreren, of wat anders...
T klinkt alleen zo stom
Het schatje, wil je me effe kriebelen? Kijken of ik er zo wel tegen kan??
Haha, ik zie het al voor me
Zo gauw mijn vriendin me maar aanraakt, lig ik dubbel...
Maar nu al veel minder als in het begin, en ik begin het zelfs fijn te vinden
Als we wat langer bezig zijn, en ze raakt me dan ligt aan, is er niks mee raan de hand...
ik ben dan een stuk meer ontspannen, en is er niks meer aan de hand
Bedankt allemaal!
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 17:14 schreef Wrong het volgende:
Ontspannen blijven. En flink terug kietelen
ik heb er btw altijd wel lol aan als er iemand niet tegen kan dan kan ik t ook gewoon niet laten
quote:jah
Op dinsdag 25 maart 2003 17:27 schreef GeM het volgende:[..]
dan kan ik t ook gewoon niet laten
EDIT: Ik snap ook niet dat mensen het begrijpen dat het gewoon vreselijk irritant is als mensen je kietelen, het is namelijk helemaal niet leuk.
Dat je lacht betekent niet dat je er lol aan beleeft ofzo, sterker nog bij mij is het het te genovergestelde van lol...
[Dit bericht is gewijzigd door Forau_Diavolina op 26-03-2003 09:57]
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 08:52 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
jah
quote:O, werkelijk?
Op woensdag 26 maart 2003 15:35 schreef FlipDwerg het volgende:
Wees toch blij, ik kan overal tegen... er is bijna niets waarvan ik beweginge van ga doen die ik niet zou willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |